پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 18:37

تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان فعال پاوه در حوزه حجاب

تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان فعال پاوه در حوزه حجاب

به گزارش سلام پاوه: به همت آموزش و پرورش شهرستان پاوه و با همکاری پایگاه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان، همایش باشکوه تجلیل از فعالان حوزه حجاب و عفاف در سالن ارشاد اسلامی شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: این مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهرستان،تعداد […]

به گزارش سلام پاوه: به همت آموزش و پرورش شهرستان پاوه و با همکاری پایگاه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان، همایش باشکوه تجلیل از فعالان حوزه حجاب و عفاف در سالن ارشاد اسلامی شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: این مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهرستان،تعداد کثیری از دانش آموزان منتخب مدارس در حوزه حجاب و همچنین مدیران،معاونین پرورشی و مشاورین مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن ابراز خرسندی از حضور بانوان و دختران پاک و با عفت در مراسم خطاب به آنها عنوان کرد: تمام دختران و بانوان سرزمین ما ایران پاکدامن ، نجیب و با اصالت هستند و شما به عنوان نماینده تمام آنها در مراسم حضور دارید.

سعدی فتاحی با اشاره به فعالیتهای آموزش و پرورش شهرستان در حوزه ی عفاف و حجاب به مواردی از فعالیتهای مدارس اشاره نمود.

سرهنگ مسعود دوستی فرمانده سپاه ناحیه پاوه به فعالیتهای دشمنان انقلاب و اسلام در مقابله با فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی از اوایل انقلاب تاکنون اشاره کرد.

وی با اشاره به مقوله ی حجاب در ادیان و فرهنگهای مختلف، حجاب را حافظ ارزش و مقام واقعی زن در تمام ادیان اشاره کرد و آن را شرط لازم برای حضور موفق زنان در جامعه و ضامن امنیت او در هر جامعه ای خواند.

دوستی ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش به جهت برگزاری اینگونه مراسمات، تبیین و توجیه مسأله ی حجاب در مدارس را از ضروری ترین مسائل جاری دانست.

اجرای گروه تواشیح خانه ی دف و همچنین تقدیر از فرهنگیان و دانش آموزان فعال در حوزه ی عفاف و حجاب از دیگر برنامه های همایش بود.