پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 17:23

برای فرمانداری که در سکوت بدنبال گشایش های بزرگ است/ فرهاد صالحی

برای فرمانداری که در سکوت بدنبال گشایش های بزرگ است/ فرهاد صالحی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : مرز تردد مسافر در شوشمی پس از چند دهه مطالبه مردم و مسئولان شهرستان پاوه سرانجام در دولت سیزدهم بازگشائی شد. مجموعه عواملی در وقوع این جریان دست به دست هم دادند تا سرانجام این موضوع به نتیجه برسد. نگارنده در این یادداشت کوتاه بدنبال واکاوی و معرفی نقش […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : مرز تردد مسافر در شوشمی پس از چند دهه مطالبه مردم و مسئولان شهرستان پاوه سرانجام در دولت سیزدهم بازگشائی شد.

مجموعه عواملی در وقوع این جریان دست به دست هم دادند تا سرانجام این موضوع به نتیجه برسد. نگارنده در این یادداشت کوتاه بدنبال واکاوی و معرفی نقش آفرینان در بازگشائی مرز شوشمی نیست. بلکه این مطلب نگاهی دارد به مشاهدات میدانی یک ماه اخیر و تلاش ویژه یک سال گذشته دو فرماندار در پاوه که تلاشهایشان در کنار سایر عوامل ثمره اش یک خبر خوب به مردم در عید سعید قربان شد.

 

 

رایزنی ها ، پیگیری ها و تلاش‌های دکتر اردشیر رستمی در سال گذشته در کنار سایر عوامل موثر در بازگشائی مرز شوشمی چیزی است که نباید به راحتی از کنار آن گذشت. موضوعی که اسفندماه سال جاری رسما اعلام شد مرز بازمیشود. و این مصاحبه در صدا و سیما نیز منتشر شد.

توافقات استانداران کرمانشاه و حلبچه در چند ماه گذشته و تعیین روز بازگشائی مرز شوشمی در مدت کمتر از یک ماه فقط در حرف شیرین بود چون شوشمی حداقل ها را نداشت چه برسد به سایت تردد مسافر !

 آماده کردن این سایت با کمترین امکانات‌ زیرساختی شوشمی در کمتر از یک ماه وظیفه خطیری بود که فقط یک فرماندار جهادی را می‌طلبید که خود در میدان باشد و با کمترین زمان ممکن سایت موقت مسافری شوشمی را به نتیجه برساند.

اهمیت آماده شدن این سایت از آنجایی بیشتر میشود که اگر در تاریخ تعیین شده به بهره برداری نمی‌رسید شاید این توافق بزرگ هرگز دیگر به توافق دیگری برای زمان بازگشائی منجر نمیشد.

یک سایت مسافری در زمینی خشک و سخت بدون داشتن حداقل ها همتی بلند و جدیت فراوانی را میخواست که با مدیریت میدانی “علیرضا حیدری” سرپرست فرمانداری پاوه و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه خدوم راهداری و حمل و نقل جاده ای و تمامی عوامل مرتبط با این مرز را میخواست تا در کمترین بازه زمانی به نتیجه برسد. هیچکس پیش بینی نمیکرد این سایت در این زمان و طبق وعده توافقات به بهره برداری برسد.

خاکبرداری چند هزار متر مکعبی خاک و ساخت ،آسفالت و نصب کانکس ، برقکشی و نصب فیبر نوری ، مخابرات ، پلیس گذرنامه و … و هماهنگ کردن عوامل مربوطه در کنار رایزنی و هماهنگی با طرف عراقی آنهم در حداقل ترین زمان و با حداقل ترین امکانات کار بزرگی بود که حیدری بصورت میدانی و شبانه روزی رهبری کرد و الحق و الانصاف راهداری و پیمان کار آن و تمامی ادارات و جریان‌های مرتبط با لبیک به حیدری پای کار آمدند تا شاهد بازگشائی مرز شوشمی باشیم.

فرمانداری که کم حرف می‌زند، کم میخوابد، کم غذا میخورد اما بیشتر می‌شنود ، بیشتر پیگیری میکند و بیشتر کار می‌کند و خود در صحنه است. این بارزه های یک مدیر پیگیر است. مدیری که پیگیری ، پیگیری و پیگیری را راهبردی مناسب برای رسیدن به هدف می‌داند.

حال امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و شاهد اقدامات بزرگی برای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر دیارمان پاوه باشیم.

 

یک پاسخ برای “برای فرمانداری که در سکوت بدنبال گشایش های بزرگ است/ فرهاد صالحی

  • باینگان در تاریخ تیر 11, 1402 گفت:

    با عرض سلام به چه دلیل مدت ۱۸ سال است ادامه جاده جنب جهاد کشاورزی اهالی دره سهور را نمی دهند و شهرداری های قبلی ۶۰ درصد آن جاده را برده اند و ۴۰ درصد آن مانهده خواهشمند است پیگیری نمایید برای رضای خدا و شهردار باینگان تند اسظت کسی نمی تواند با ایشان گفتگو نماید.