پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:23

تدوین طرح بازآفرینی شهر پاوه در مراحل پایانی

تدوین طرح بازآفرینی شهر پاوه در مراحل پایانی

به گزارش سلام پاوه: معاون هماهنگی امور عمرانی پاوه گفت: تدوین طرح بازآفرینی شهر پاوه در مراحل پایانی خود قرار گرفته است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سالم مصطفایی امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان پاوه که با محوریت بافت فرسوده شهری برگزار شد، اظهار کرد: برای عمران و توسعه شهر تعامل و همکاری همه دستگاه‌های […]

به گزارش سلام پاوه: معاون هماهنگی امور عمرانی پاوه گفت: تدوین طرح بازآفرینی شهر پاوه در مراحل پایانی خود قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سالم مصطفایی امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان پاوه که با محوریت بافت فرسوده شهری برگزار شد، اظهار کرد: برای عمران و توسعه شهر تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی الزامی است.
وی بر تسریع در اتمام تهیه طرح بازآفرینی شهر پاوه دقت بیشتر در شناسایی و تعیین محدوده‌های دارای بافت فرسوده و ناکارآمد به تفکیک تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه تصریح کرد: وجود طرح مصوب بازآفرینی کمک می‌کند که بهسازی و نوسازی محدوده‌های دارای بافت فرسوده و ناکارآمد مشمول اعتبارات و امتیازات اختصاص یافته ستاد بازآفرینی در استان شده و علاوه بر آن ساکنین این محدوده‌ها بتوانند از برخی امتیازات به ویژه تسهیلات کم بهره تخریب و نوسازی واحدهای مسکونی خود بهره مند شوند.

مصطفایی همچنین با توجه به اقدامات شهرداری پاوه در سال‌های اخیر برای توانمند سازی این محدوده‌ها، گفت: برای عمران و توسعه شهر ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات شهری و بهبود وضعیت شهر به شهرداری کمک و شهرداری نیز با جلب اعتماد و همکاری و تعامل بیش از پیش بین دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت این ستاد برای عمران و حل برخی مشکلات شهری استفاده کنند.