ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 06:50

ده گردشی فرماندار پاوه در روستای «سریاس» /۱۰ مصوبه دستاورد سفر به روستای سریاس

ده گردشی فرماندار پاوه در روستای «سریاس» /۱۰ مصوبه دستاورد سفر به روستای سریاس

به گزارش سلام پاوه : در این ده گردشی فرماندار پاوه در روستای سریاس مشکلاتی هم چون آسفالت معابر، آب روستا، روشنایی معابر روستا و احداث چمن مصنوعی مورد بحث و بررسی قرار‌ گرفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در راستای بررسی مشکلات روستای سریاس بخش باینگان به همراه معاون […]

به گزارش سلام پاوه : در این ده گردشی فرماندار پاوه در روستای سریاس مشکلاتی هم چون آسفالت معابر، آب روستا، روشنایی معابر روستا و احداث چمن مصنوعی مورد بحث و بررسی قرار‌ گرفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در راستای بررسی مشکلات روستای سریاس بخش باینگان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سرپرست بخشداری باینگان، معاون بنیاد مسکن استان، مدیر امور آب اورامانات و جمعی از مدیران ادارات شهرستان پاوه در این روستا حضور یافت.

وی ضمن بازدید میدانی از وضعیت روستا، در نشستی با حضور جبار حسینی دهیار سریاس و محمد هادی زامیاد سرپرست بخشداری باینگان مهمترین مشکلات این روستا را تشریح و و طی ۱۰ مصوبه خواستار حل آن شدند.

فرماندار پاوه بنیاد مسکن را ملزم به میخ کوبی و پیاده‌سازی نقشه تفکیکی قطعات و احداث معابر (عملیات خاکی ) در زمین‌های الحاق شده به روستا در سنوات قبل  کرد و افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به اصلاح هندسی و ساماندهی ورودی روستا و همچنین تامین روشنایی از پمپ بنزین تا ایست بازرسی سه‌راهی باینگان با همکاری اداره برق اقدام کند.

 

وی آسفالت معابر روستا و پیگیری لازم به منظور حذف حریم تاسیساتی در محدوده طرح هادی روستا را از بنیاد مسکن خواستار شد و ادامه داد: اداره برق نسبت به تامین روشنایی معابر روستا  و مسیر زمین فوتبال تا اردوگاه و همچنین اصلاح و بهینه شبکه برق روستا اقدام کند.

وی همچنین از آب منطقه‌ای خواست، برخورد با چاه‌های محفوره غیرمجاز را از طریق کارگروه‌ها و کمیسیون‌های ذی‌ربط پیگیری کند و گفت: آب منطقه‌ای حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به صدور مجوز حفر چاه روستا اقدام کند.

حیدری اشاره‌ای به مشکلات آب شرب روستا داشت و گفت: اداره آب و فاضلاب، روستا تدابیر لازم را به منظور کاهش هدر رفت آب(برخورد با انشعابات غیر مجاز، اصلاح و بهسازی شبکه و…) اعمال و همچنین نسبت به تأمین لوله مورد نیاز برای اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب روستا پیگیری لازم را انجام دهد.

وی در پایان، اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان ضمن پیگیری احداث زمین چمن مصنوعی؛ نسبت به بهسازی، تسطیح و احداث زمین فوتبال به صورت خاکی اقدام کند.