د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 14:47

خانه قرآن شفاء در شهر باینگان افتتاح شد

خانه قرآن شفاء در شهر باینگان افتتاح شد

به گزارش سلام پاوه: روز پنج شنبه سال جاری، با حضور جناب حاج خلیفه علی حیدری، اکرم حسن زاده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پاوه، جمعی از مسئولین بخش و شهر باینگان و تعدادی از معتمدین نخستین خانه قرآن شهر باینگان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: ماموستا شمس الدین خدری، مدیر مرکز و امام […]

به گزارش سلام پاوه: روز پنج شنبه سال جاری، با حضور جناب حاج خلیفه علی حیدری، اکرم حسن زاده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پاوه، جمعی از مسئولین بخش و شهر باینگان و تعدادی از معتمدین نخستین خانه قرآن شهر باینگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: ماموستا شمس الدین خدری، مدیر مرکز و امام جمعه روستای زردوئی در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات تمامی روحانیون و طلاب معزز سطح شهر باینگان که با ایجاد حلقه های تدریس روانخوانی، تجوید، ترتیل و سایر رشته های قرآنی سعی بسیاری در جذب جوانان به سمت قرآن داشته اند گفت: هدف از ایجاد ” خانه قرآن شفاء” ارائه علمی و اصولی رشته های مختلف قرآنی بالاخص حفظ دانست

وی افزود: حفظ قرآن امری تخصصی بوده و هدف اصلی ما در این مجموعه ضمن جذب بیش از پیش کودکان، نوجوانان و جوانان به قرآن و کاهش دین گریزی، ارائه برنامه جهت حفظ اصولی و تدریجی قرآن کریم می باشد.

ماموستا خدری در ادامه با تمجید از خیر نیک سرشت حاج منصور خدری، تصریح نمود: وی با مناعت طبع و ایمان قوی، منزل مسکونی خود را که مشتمل بر سه طبقه است جهت گسترش فرهنگ قرآن وقف نموده است که نمونه ای بارز از غلبه نفس لوامه بر نفس اماره در انسان دنیادوست عصر حاضر است.

در ادامه حاج خلیفه علی حیدری ضمن تقدیر از این اقدام شایسته، بر لزوم هماهنگی تمامی دستگاه ها و مراکز فرهنگی و دینی سطح شهر، جهت تمرکز بر ارائه خدمت مطلوب به همگان بالاخص قشر در معرض خطر نوجوان و جوان تاکید نمود.

اکرم حسن زاده، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پاوه نیز در سخنانی کوتاه، آغاز به کار این موسسه را گامی بزرگ در جهت گسترش بیش از پیش خدمات قرآنی به علاقه مندان توصیف نموده و افزود: ان شاالله با بهره گیری از اساتید مجرب، شاهد بروندادی مطلوب از این اقدام شایسته باشیم.

در پایان این نشست صمیمی، مجوز رسمی خانه قرآن شفاء توسط آقای حسن زاده به ماموستا خدری تقدیم شد.

گفتنی است در آینده ای نزدیک و با مساعدت همشهریان اهل باینگان ، فعالیت عملی موسسه رسما آغاز به کار خواهد نمود.

یک پاسخ برای “خانه قرآن شفاء در شهر باینگان افتتاح شد

  • باینگان در تاریخ تیر 1, 1402 گفت:

    خانه قرآن شهر باینگانافتتاح شد در روز پنج شنبه کاری نیک و خداپسندانه است خدای متعال جزای کلیه حاضرین در آن مکان خیر و خانواده حقیقت اسلام صدرصد و سرباز اللهی نیاز به تشویق و ترغیب مسئولین و خیرین را دارد که در این کار خداپسندانه شریک شوند و از اهالی محترم شهر باینگان در خواست میشود بچه های خودشان را به خانه قرآن یاری فرمایند . و تشکر از جناب ماموستا ملا شمسدالدین خدری و حاج منصور خدری که خودش یک ماموستا است حاجی ماموستا ملا منصور آفرین صد آفرین و می توان گفت هزار آفرینبر شما