پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 08:57

من بازگشایی مرز شوشمی را از دست ماموستاقادری میدانم+ فیلم

من بازگشایی مرز شوشمی را از دست ماموستاقادری میدانم+ فیلم

به گزارش سلام پاوه :نوخشه خان قائم مقام استانداری حلبچه و فرماندار این شهرستان  در پیامی ویدئویی برای حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه از وی بخاطر مساعدت در بازگشایی مرز شوشمی قدردانی کرد.  نوخشه خان در گفتگوی ویدئویی با خبرنگار سلام پاوه گفت : من بازگشایی مرز شوشمی را از دست ایشان میبینم […]

به گزارش سلام پاوه :نوخشه خان قائم مقام استانداری حلبچه و فرماندار این شهرستان  در پیامی ویدئویی برای حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه از وی بخاطر مساعدت در بازگشایی مرز شوشمی قدردانی کرد.

 نوخشه خان در گفتگوی ویدئویی با خبرنگار سلام پاوه گفت : من بازگشایی مرز شوشمی را از دست ایشان میبینم و از ایشان تشکر ویژه دارم.

قائم مقام استانداری حلبچه عراق افزود ؛ ان شاالله روز عید قربان ما با مهر پاسپورت ماموستا قادری در مرز شوشمی پذیرای ایشان در اقلیم کردستان عراق به عنوان اولین نفر باشیم .

نوخشه خان همچنین از استاندار کرمانشاه و فرماندار پاوه و تمامی کسانی که برای بازگشایی مرز شوشمی تلاش کرده اند تشکر کرد.

وی بصورت ویژه به مردم شهرستان پاوه سلام رساند و ابراز امیدواری کرد بزودی شاهد حضور آن‌ها در حلبچه و اقلیم کردستان عراق باشد.

گفتنی است با توجه به توافقات استانداران کرمانشاه و حلبچه قرار است روز عید سعید قربان امسال تردد مسافر از پایانه مرزی شوشمی به اقلیم کردستان عراق آغاز شود.