پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 19:52

پیگیری سردار آسیابانی در خصوص حادثه مرگبار نوسود/ دادستان : تا یک ماه دیگر پرونده تعیین تکلیف نهایی می شود

پیگیری سردار آسیابانی در خصوص حادثه مرگبار نوسود/ دادستان : تا یک ماه دیگر پرونده تعیین تکلیف نهایی می شود

به گزارش سلام پاوه : فرمانده قرارگاه شهید کاظمی پیگیر اخرین وضعیت پرونده خانواده و منازل مسکونی آسیب دیده سال گذشته حادثه انفجار گاز مرگبار نوسود شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سردار کورش آسیابانی به همراه فرماندار پاوه که روز گذشته در شهر مرزی نوسود حضور داشتند در حاشیه این بازدیدها و بنا […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده قرارگاه شهید کاظمی پیگیر اخرین وضعیت پرونده خانواده و منازل مسکونی آسیب دیده سال گذشته حادثه انفجار گاز مرگبار نوسود شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سردار کورش آسیابانی به همراه فرماندار پاوه که روز گذشته در شهر مرزی نوسود حضور داشتند در حاشیه این بازدیدها و بنا به درخواست خانواده های آسیب دیده حادثه مرگبار نوسود در خصوص خسارات وارده به آنها ضمن تماس با دادستان پاوه گفت : چند خانواده این حادثه خانه هایشان آسیب جدی دیده است و حتی الان در خانه باغ زندگی میکنند و لازم است هرچه سریعتر وضعیت آنها بررسی شود.

دادستان پاوه نیز در این گفتگوی تلفنی با تشریح این پرونده و انجام اقدامات لازم و کارشناسی آن گفت : تا یک ماه دیگر بصورت نهایی و کامل این پرونده تعیین تکلیف میشود.

سردار آسیابانی نیز با تقدیر از جدیت و پیگیری دادستان از زحمات وی در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است صبح روز  پنجشنبه ۱۹خردادماه یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود از توابع شهرستان پاوه استان کرمانشاه به علت نشت گاز خانگی منفجر شد که بر اثر آن صدای مهیبی در شهر پیچید. و متاسفانه ۶ نفر از اعضای یک خانواده در این حادثه مرگبار جانباختند.

سردار آسیابانی نیز در ادامه پیگیری هایش با درخواست جمعی از باغداران مرز شوشمی روبرو شد که از وی درخواست مجوز انعشاب برق داشتند.

وی با بیان اینکه این مجوز در حوزه اختیارات قرارگاه نیست گفت: از نظر ما در صورت مساعدت دستگاه های متولی امر و گرفتن مجوز از آنها بلامانع است.