پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 13:57

بازگشایی مرز مسافری شوشمی بر اساس توافقات اولیه در عید قربان

بازگشایی مرز مسافری شوشمی بر اساس توافقات اولیه در عید قربان

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه با اشاره به نشست اخیر استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق در خصوص بازگشایی مرز شوشمی گفت : قرار است بر اساس توافقات اولیه صورت گرفته عید سعید قربان امسال مرز مسافری شوشمی آغاز بکار کند. به گزارش […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه با اشاره به نشست اخیر استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق در خصوص بازگشایی مرز شوشمی گفت : قرار است بر اساس توافقات اولیه صورت گرفته عید سعید قربان امسال مرز مسافری شوشمی آغاز بکار کند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :حاج ماموستا ملا قادر قادری در جمع مردم نمازگزار پاوه در مسجد جامع این شهر گفت: بازگشایی مرزهای شوشمی و سازان رونق اقتصادی منطقه را به دنبال دارد.

وی افزود: بازگشایی این مرزها دستاورد خوبی برای منطقه خواهد داشت و مناطق مرزی اورامانات از بن بست خارج خواهند شد.

خطیب جمعه پاوه اعلام کرد: بر اساس توافقات اولیه این دیدار مقرر است مرز مسافری شوشمی در عید قربان سالجاری آغاز بکار و راه اندازی مرز سازان در بخش باینگان این شهرستان نیز در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر شهرستان پاوه ، شهرستان جوانرود نیز از این منفعت اقتصادی بهره مند شوند.

حاج ماموستا قادری در پایان از پیگیری ها و تلاش های مجموعه قرارگاه رمضان و استانداران کرمانشاه و حلبجه برای بازگشایی این مرزها و تسهیل در امور مرزنشینان قدردانی کرد.