ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 09:17

تشکیل کمیته‌ای برای بررسی جزییات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در کمیسیون اقتصادی+ فیلم

تشکیل کمیته‌ای برای بررسی جزییات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در کمیسیون اقتصادی+ فیلم

به گزارش سلام پاوه : عضو کمیسیون برنامه و بودجه از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی جزییات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در کمیسیون اقتصادی خبر داد. آرش زره تن لهونی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، از تصویب کلیات لایحه ساماندهی و نظارت […]

به گزارش سلام پاوه : عضو کمیسیون برنامه و بودجه از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی جزییات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در کمیسیون اقتصادی خبر داد.
آرش زره تن لهونی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، از تصویب کلیات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
وی افزود: مقرر شد کمیته ای ظرف دو هفته آینده روی جزئیات این لایحه کار کارشناسی انجام دهد، پس از کار کارشناسی صورت گرفته، نتایج بررسی جزییات لایحه فوق به کمیسیون اقتصادی ارائه شده تا این کمیسیون مواد آن را تصویب و لایحه مذکور را جهت بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع دهد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در زمانی که جزییات را بررسی خواهیم کرد ممکن است تغییراتی در کلیات طرح داشته باشد.
زره تن لهونی تصریح کرد: باتوجه به اینکه کلیات این لایحه امروز در کمیسیون اقتصادی تصویب شد، دو هفته زمان برای ارسال آن به صحن مجلس شورای اسلامی وجود دارد، اگر نمایندگان در دو هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابی، این طرح را بررسی کنند دو هفته دیگر جزییات آن به کمیسیون ارائه و پس از بررسی در چند جلسه در کمیسیون، جزییات آن به صحن مجلس ارائه خواهد شد، اما اگر نمایندگان حضور نداشته باشند ممکن است این زمان به سه هفته برسد.