ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 14:51

کلاسی با آموزگاری طبیعت در پاوه + فیلم

کلاسی با آموزگاری طبیعت در پاوه + فیلم

به گزارش سلام پاوه: یک دبیر درس مطالعات اجتماعی پاوه گفت: در راستای تداوم و پیگیری پروسه فرهنگی خود در کلاس مطالعات اجتماعی دانش آموزان دو مدرسه شهدای بیست خرداد و فرهنگ نوریاو در دامان طبیعت آموزنده حضور پیدا کردند. صفر ولدبیگی دبیر درس مطالعات اجتماعی مدارس پاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، […]

به گزارش سلام پاوه: یک دبیر درس مطالعات اجتماعی پاوه گفت: در راستای تداوم و پیگیری پروسه فرهنگی خود در کلاس مطالعات اجتماعی دانش آموزان دو مدرسه شهدای بیست خرداد و فرهنگ نوریاو در دامان طبیعت آموزنده حضور پیدا کردند.

صفر ولدبیگی دبیر درس مطالعات اجتماعی مدارس پاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار کرد: در راستای تداوم و پیگیری پروسه فرهنگی خود در کلاس مطالعات اجتماعی به نام «از سواد مدرسه‌ای تا سواد زندگی» در هفته های پایانی سال تحصیلی فرصتی مهیا شد که در دو مدرسه محل تدریسم یکی آموزشگاه پسرانه شهدای بیست خرداد شهر پاوه و دیگری آموزشگاه دخترانه فرهنگ روستای نوریاب تا دانش آموزانم را به کلاس آموزنده طبیعت برده و ساعاتی مفید و مفرّح را تجربه کنیم.

وی ادامه داد: در طول سال تحصیلی در کلاس‌های درس جغرافیا به صورت تئوری مطالب و مفاهیمی آموزش داده بودم و اکنون فرصتی بود تا در دل طبیعت این آموزه های تئوریک و نظری را بصورت عملی و ملموس ازنزدیک آموزشی دوباره ارائه کنیم تا یادگیری دانش آموزان در حوزه جغرافیای بومی تعمیق بیشتری یابد.

این دبیر؛ پیاده روی چند ساعته مفید در راستای سلامت جسم و روان دانش آموزان، جمع آوری زباله های رها شده در دامن طبیعت و محددوه مدارس و کمک به پاکسازی و زیباسازی محیط زیست اطرافمان و گردش در طبیعت و بهره مندی از مواهب و زیبایی‌های آن در چنین ایامی را از اهداف خود در تشکیل چنین کلاس‌هایی در دامن طبیعت عنوان کرد.