د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 14:19

آغاز عملیات اجرایی کنارگذر شهر پاوه + عکس و فیلم

آغاز عملیات اجرایی کنارگذر شهر پاوه + عکس و فیلم

به گزارش سلام پاوه : سرانجام با پیگیری های دکتر آرش زره تن لهونی و توجه ویژه مسئولان استان و شهرستان عملیات اجرایی کنارگذر پاوه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :مدیر کل ساخت و توسعه راه های منطقه غرب و مرکز کشور در آئین آغاز عملیات […]

به گزارش سلام پاوه : سرانجام با پیگیری های دکتر آرش زره تن لهونی و توجه ویژه مسئولان استان و شهرستان عملیات اجرایی کنارگذر پاوه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :مدیر کل ساخت و توسعه راه های منطقه غرب و مرکز کشور در آئین آغاز عملیات اجرایی کنارگذر شهر پاوه در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه ملی ۱۶ و نیم کیلومتر است که از سه راهی باینگان شروع  و تا سه راهی دشه ادامه پیدا می کند.

علی اصغر کاظمی با بیان اینکه این مسیر بخشی از کریدور ترانزیتی کرمانشاه به مرز مهم و رسمی شوشمی است افزود: با پیگیری های نماینده پاوه و اورامانات این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی به تشریح اهمیت این کنارگذر پرداخت و گفت: در داخل شهر پاوه متاسفانه معبری برای ترانزیت وجود ندارد و ترافیک شدید و مشکلات عدیده را برای مردم پاوه داشته است.

کاظمی عرض آسفالت این پروژه را ۱۲ متر دانست و گفت: که ۲۹ دستگاه پل نیز در این پروژه به کار می رود.

مدیر کل ساخت و توسعه راه های منطقه غرب و مرکز کشور افزود: در این پروژه ۲ و نیم میلیون متر مکعب خاکبرداری و ۱ میلیون متر مکعب خاکریزی صورت می گیرد.

کاظمی گفت : این پروژه در سال ۱۴۰۰ با پیگیری دکتر لهونی ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داشت و در سال ۱۴۰۱  نیز ۷۰ میلیارد به آن تخصیص یافت.

گفتنی است عصر امروز عملیات اجرایی کنارگذر شهر پاوه با حضور دکتر آرش لهونی نماینده مردم پاوه و  اورامانات در مجلس، معاون وزیر راه و شهرسازی کشور ، معاون عمرانی استانداری ، فرماندار پاوه و مسئولان استانی و شهرستانی در سه راهی باینگان آغاز شد.

 

 

 

یک پاسخ برای “آغاز عملیات اجرایی کنارگذر شهر پاوه + عکس و فیلم

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 16, 1402 گفت:

    گمان نکم فلانی