پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 23:44

تئاتر خیابانی “جایی برای گل سرخ” در پاوه اجرا شد

تئاتر خیابانی “جایی برای گل سرخ” در پاوه اجرا شد

به گزارش سلام پاوه :سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه گفت: تئاتر خیابانی “جایی برای گل سرخ” در محل تئاتر روباز شانوی پاوه با استقبال شهروندان علاقمند به روی صحنه رفت. آرتان فتح اللهی در حاشیه برگزاری این تئاتر خبابانی به خبرنگار سلام پاوه افزود: این نمایش به صورت فرم با زبان بدن و […]

به گزارش سلام پاوه :سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه گفت: تئاتر خیابانی “جایی برای گل سرخ” در محل تئاتر روباز شانوی پاوه با استقبال شهروندان علاقمند به روی صحنه رفت.

آرتان فتح اللهی در حاشیه برگزاری این تئاتر خبابانی به خبرنگار سلام پاوه افزود: این نمایش به صورت فرم با زبان بدن و بدون دیالوگ و با کمک نواها و آواهای بومی، موسیقی و افکت های طبیعی و استفاده از نمادها و نشانه ها( تضاد خیر و شر، جنگ و صلح، زایش و زندگی، رقص و آواز، کشاورزی، مرگ و بمباران شیمیایی و …) به در اجرا درآمد.

وی گفت: کاراکترهای زن و مرد این نمایش که برگرفته از فرهنگ دیرین مناطق کردنشین است در طول تاریخ همیار و به صورت برابر در کنار هم با حفظ سنت ها و برخورداری از تعالیم دینی چرخه ی زندگی را به حرکت درآورده و در برابر اهریمن با رمز اتحاد پیروز شده اند.

فتح الهی در ادامه افزود: این نمایش کاری از انجمن نمایش شهرستان پاوه و بازی بازیگران خلاق و توانمند پاوه اجرا شد. نویسنده نمایشنامه سروش پیمبری و کارگردان اثر شهریار انصاری است.

وی به لزوم تشکیل صندوقی برای حمایت هنرمندان اشاره کرد و در پایان از زحمات و همکاری شورای شهر، فرمانداری و شهرداری پاوه بابت همکاری و مشارکت در اجرای نمایش تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است نمایش مذکور فردا چهارشنبه در مکان شانوی پاوه واقع در بلوار جانبازان برای روز آخر به نمایش عموم گذاشته می شود.

خبرنگار:صهیب زربان