ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 20:15

مراسم گرامیداشت روز معلم در باینگان برگزار شد/ عکس

مراسم گرامیداشت روز معلم در باینگان برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه: مراسم گرامیداشت از مقام شامخ معلم با حضور مسئولان شهرستان و بخش باینگان و با تجلیل از معلمان نمونه و بازنشستگان آموزش و پرورش باینگان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: همزمان با سالروز شهادت استاد فرزانه مرتضی مطهری و روز معلم مراسمی به همت اعضای شورای آموزش و پرورش […]

به گزارش سلام پاوه: مراسم گرامیداشت از مقام شامخ معلم با حضور مسئولان شهرستان و بخش باینگان و با تجلیل از معلمان نمونه و بازنشستگان آموزش و پرورش باینگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: همزمان با سالروز شهادت استاد فرزانه مرتضی مطهری و روز معلم مراسمی به همت اعضای شورای آموزش و پرورش و شورای اداری بخش باینگان، با هماهنگی این اداره، با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان پاوه، ائمه جمعه و جماعات، بازنشستگان فرهنگی و برخی از همکاران سطح منطقه در محل سالن ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

در این مراسم حاج آقا جعفری مسئول نمایندگی سپاه ناحیه پاوه در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته معلم، بر لزوم تقویت جایگاه معلم در اجتماع تاکید داشت.

وی جهاد تببین و نقش معلمان در این جهاد مقدس را مهم ارزیابی کرد.

چندین برنامه هنری و فرهنگی نیز در این مراسم اجرا گردید. در پایان این مراسم از فرهنگیان بازنشسته ” آقایان آریا حسن زاده ، برزان امینی ، صلاح الدین مطاعی ، احسان اله خالصی ، ادریس ابراهیمی ،همایون مولودی ، جزا امیری ، مهدی رحمانی ، احمد خسروی ، خالد امامی ، احمد شکری ، حصیب فتاحی و جهانگیر زرساو و همچنین بختیار محمدی متوسطه دوم ، عبدالراغب ملکی نیا متوسطه اول ، دلیار یعقوبی دبستان و نعمان سعیدیانی فرهنگیان و مدیران سرآمد سال جاری با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

2 پاسخ برای “مراسم گرامیداشت روز معلم در باینگان برگزار شد/ عکس

  • زینت نادری در تاریخ اردیبهشت 14, 1402 گفت:

    درود و عرص ادب
    تبریک می گم روزی که به نام معلم نام گزاری شده عجب روزی رو انتخاب کردن
    روز شهادت و مرگ
    دنبال حلقه مفقوده نباشید کلا از اول شان ومنزلتی برای معلم در نظر نگرفتن سالی که نکوست از بهارش پیداست
    جایی که علم ودانایی و خرد وزری حکم باشد جایی برای ظلم و بی عدالتی نیست ما سالهاست که دیگر امیدمان را بریده‌ ایم برای بهبود وضعیت منزلت و معیشت خود

  • پاوه در تاریخ اردیبهشت 14, 1402 گفت:

    واقعا” خیلی خیلی جالب بود تشکر می کنیم از مردم شهر باینگان