ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 07:44

اصلاح معابر و خیابان های سطح شهر و آغاز عملیات اجرایی آن با انجام نقشه برداری

اصلاح معابر و خیابان های سطح شهر و آغاز عملیات اجرایی آن با انجام نقشه برداری

به گزارش سلام پاوه: شهردار نوسود  از اصلاح معابر و خیابان های سطح شهر و آغاز عملیات اجرایی آن با انجام نقشه برداری در شهر نوسود خبر داد. دانا رحیمی در خصوص جزئیات این خبر به خبرنگار سلام پاوه گفت: هم اکنون اصلاح معابر و آسفالت خیابان ها توسط شهرداری نوسود ، براساس اولویت‌بندی در سطح […]

به گزارش سلام پاوه: شهردار نوسود  از اصلاح معابر و خیابان های سطح شهر و آغاز عملیات اجرایی آن با انجام نقشه برداری در شهر نوسود خبر داد.

دانا رحیمی در خصوص جزئیات این خبر به خبرنگار سلام پاوه گفت: هم اکنون اصلاح معابر و آسفالت خیابان ها توسط شهرداری نوسود ، براساس اولویت‌بندی در سطح معابر در حال انجام امور نقشه برداری و اصلاح بوده و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت نیز در دستور کار فوری و جدی قرار دارد.

وی افزود: از ابتدای امسال خدمات‌رسانی به شهروندان درحوزه‌های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرارداده ایم که به درخواست شهروندان و براساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر، یکی از اولویت‌های شهرداری نوسود به شمار می‌رود.

رحیمی خاطرنشان ساخت: اجرای نهضت روکش آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، آرامش وآسایش شهروندان انجام شده و تاپایان سال نیز ادامه دارد.

شهردار نوسود با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، اظهار کرد: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های مناطق چندگانه بهسازی می‌شود که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه دارد.

دانا رحیمی اضافه کرد: از عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می‌شود نحوه زیرسازی و جنس آسفالت است که در این راستا تمامی اقدامات براساس استاندارهای لازم صورت پذیرفته تا بتوانیم ازنظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آن باشیم.

شهردار نوسود افزود: تمامی آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری‌ها براساس درخواست‌های شهروندان و براساس اولویت‌بندی در دستور کار قرارداشته تا شاهد افزایش رضایت شهروندان دراین زمینه باشیم.

وی در پاین خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها به دلیل حجم بالای ارایه خدمات به شهروندان منشا ایجاد رضایت آحاد مردم جامعه هستند و شهروندان نوسود نیز شایسته بهترین خدمات و رفاه اجتماعی‌اند. بر همین اساس تمام همت خود را بر تحقق این آرمان قرار داده‌ایم و امیدواریم با خدمات ارایه شده شاهد ایجاد رضایت شهروندان به عنوان سرمایه عظیم شهرداری باشیم.