پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 13:11

پلمب دو واحد صنفی میوه فروشی به دلیل گرانفروشی/تداوم پلمب واحدهای متخلف در روزهای آتی

پلمب دو واحد صنفی میوه فروشی به دلیل گرانفروشی/تداوم پلمب واحدهای متخلف در روزهای آتی

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه از پلمب دو واحد صنفی میوه فروشی بدلیل گرانفروشی در پاوه خبر داد. حامد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان و تاکید همه اعضاء بر برخورد قاطع با واحدهای متخلف صبح امروز دو واحد صنفی میوه […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه از پلمب دو واحد صنفی میوه فروشی بدلیل گرانفروشی در پاوه خبر داد.

حامد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان و تاکید همه اعضاء بر برخورد قاطع با واحدهای متخلف صبح امروز دو واحد صنفی میوه فروشی در پاوه با همکاری پلیس کلانتری و اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند.

وی افزود: این دو واحد صنفی(میوه فروشی)که از واحد‌های صنفی متخلف در سنوات قبل محسوب می شدند ظهر امروز با نصب بنر اعلان تخلف در روی واحد صنفی تعطیل شدند.

ترکاشوند ادامه داد: این دو واحد صنفی که دارای تخلفات متعدد از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و…. می باشند، پیش از این نیز بارها به متصدیان واحدهای صنفی مذکور بابت تخلفات و رفع آنها تذکرات متعددی داده شده بود.

وی همچنین افزود:علاوه بر پلمپ و تعطیلی واحدهای صنفی به پرداخت جریمه نقدی نیز محکوم خواهند شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه یادآور شد که سایر واحدهای صنفی متخلف طی روزهای آتی پلمب خواهند شد و به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در پایان متذکر شد که مردم گرانقدر پاوه می توانند در صورت مشاهده ارتکاب هرگونه تخلف توسط واحدهای صنفی، این تخلفات را به اداره تعزیرات حکومتی،اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان پاوه گزارش نمایند تا در جهت احقاق حقوق شهروندی مردم شریف اقدام گردد.

گفتنی است این واحدهای صنفی تا ده روز پلمب خواهند بود.

یک پاسخ برای “پلمب دو واحد صنفی میوه فروشی به دلیل گرانفروشی/تداوم پلمب واحدهای متخلف در روزهای آتی

  • ناشناس در تاریخ فروردین 5, 1402 گفت:

    این دو مغازه واقعا به شعور ملت توهین میکنند باید برخورد قاطعی با آنها بشود برای چند مین بار است که پلمپ میشوند شرافت در فروش را آرزومندم