ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 07:15

رسیدگی به بیش از ۲ هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی پاوه

رسیدگی به بیش از ۲ هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی پاوه

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه از رسیدگی به بیش از ۲ هزار پرونده تخلف در شهرستان پاوه در سال جاری خبر داد. حامد ترکاشوند با اعلام این خبر به خبرنگار سلام پاوه گفت: تعداد ورودی پرونده های تعزیرات شهرستان پاوه جمعا ۲۳۳۶ پرونده ،شامل ۳۶۲ پرونده صنفی و بهداشتی و ۱۹۷۴ […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه از رسیدگی به بیش از ۲ هزار پرونده تخلف در شهرستان پاوه در سال جاری خبر داد.

حامد ترکاشوند با اعلام این خبر به خبرنگار سلام پاوه گفت: تعداد ورودی پرونده های تعزیرات شهرستان پاوه جمعا ۲۳۳۶ پرونده ،شامل ۳۶۲ پرونده صنفی و بهداشتی و ۱۹۷۴ پرونده قاچاق کالا و ارز می باشد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی مجموعه در شعبه به همه پرونده ها رسیدگی و تماما منتهی به صدور حکم گردید اند.

رئیس شعبه قاچاق کالا و ارز پاوه میزان جزای نقدی وصول شده را ۱۱۰ میلیارد ریال جزای نقدی اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال تا حال حاضر بیشتر این مبالغ مربوط به پرونده های قاچاق کالا و ارز می باشد.

ترکاشوند در ادامه اعلام کرد: با عنایت به اختیارات حاصله از سوی سران سه قوه با متخلفین بازار برخورد شدید خواهد شد به طوریکه جزای نقدی تا پنجاه برابر ارزش ریالی تخلف خواهیم داشت.

وی ضمن هشدار به واحدهای متخلف افزود: با واحد‌های صنفی متخلف در شب عید و ایام ماه مبارک رمضان برخورد قاطع به عمل خواهد آمد.