چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 06:53

غرس ۵ هزار اصله نهال در شهرستان پاوه/گزارش تصویری

غرس ۵ هزار اصله نهال در شهرستان پاوه/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه:صبح امروز به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری مراسمی در محوطه زمین چمن مصنوعی روستای خانقاه با حضور جمعی از مسئولین و فعالین منابع طبیعی و محیط زیست برگزار و چند اصله نهال غرس شد. هادی حیدری راد در در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و ۱۵ اسفند روز […]

به گزارش سلام پاوه:صبح امروز به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری مراسمی در محوطه زمین چمن مصنوعی روستای خانقاه با حضور جمعی از مسئولین و فعالین منابع طبیعی و محیط زیست برگزار و چند اصله نهال غرس شد.

هادی حیدری راد در در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و ۱۵ اسفند روز درختکاری به خبرنگار سلام پاوه گفت: در اولین روز از هفته منابع طبیعی و روز درختکاری برای اجرای سنت حسنه درختکاری و ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی با شعار همه با هم بکاریم،برای ایران سرسبز و ایران قوی می باشد.

وی گفت:در اولین روز از هفته منابع طبیعی غرس نهال در روستای خانقاه آغاز شده و قرار است ۵ اصله نهال در سطح شهرستان در هفته جاری در قالب برنامه های متنوع در سایر شهرها غرس شود.

حیدری افزود: نهالهای غرس شده از گونه های غیرمثمر سرو، کاج، و زبان گنجشک است که به صورت رایگان در اختیار ادارات و مردم قرار می گیرد و در میادین و بوستانهای روستایی و مکانهای عمومی غرس می شوند.

گفتنی است در مراسم امروز که در محوطه زمین چمن مصنوعی روستای خانقاه برگزار شد نونهالان مهد کودک ئارون به مناسبت این هفته کلیپ زیبایی را اجرا نمودند.

همچنین دکتر برهان ولدبیگی از فعالین مدنی و محیط زیست در سخنان کوتاهی به اهمیت منابع طبیعی و اثرات آن در آینده برای بشریت توضیحاتی ارائه نمود.

یک پاسخ برای “غرس ۵ هزار اصله نهال در شهرستان پاوه/گزارش تصویری

  • اردشیر ردگاه خبرنگار در تاریخ اسفند 15, 1401 گفت:

    عرض سلام و ارادت خدمت تمامی زحمت کشان عرصه منابع طبیعی در راس آن مهندس حیدری آرزوی توفیقات روز افزون داریم