د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:12

اضافه شدن ۲ دستگاه وانت صفر سایپا به ناوگان خدمات شهری باینگان/ عکس

اضافه شدن ۲ دستگاه وانت صفر سایپا به ناوگان خدمات شهری باینگان/ عکس

به گزارش سلام پاوه : دو دستگاه وانت سایپا صفر به ناوگان خدمات شهری شهرداری باینگان اضافه شد و طی مراسمی از آنها رونمایی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهرداری شهر کوچک باینگان در یکی دو سال اخیر با توجه به محرومیت این خطه اقدامات اثر گزاری را برای توسعه و رونق این […]

به گزارش سلام پاوه : دو دستگاه وانت سایپا صفر به ناوگان خدمات شهری شهرداری باینگان اضافه شد و طی مراسمی از آنها رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهرداری شهر کوچک باینگان در یکی دو سال اخیر با توجه به محرومیت این خطه اقدامات اثر گزاری را برای توسعه و رونق این شهر صورت داده است و با ایجاد درآمد پایدار و بهسازی واحد نقلیه و جذب یک دستگاه بیل مکانیکی و… قدم های خوبی رابرای توسعه و پیشرفت این شهر برداشته است.

صبح امروز و با هدف خدمات رسانی بهتر به شهروندان باینگان و با حضور بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باینگان و جمعی از شهروندان و معتمدین دو دستگاه وانت سایپا صفر تحویل شهرداری باینگان گردید و از آنها رونمایی شد.

شهردار باینگان در سخنان کوتاهی به نحوه خرید این خودرو اشاره کرد و گفت : این دو دستگاه خودرو از محل فروش ماشین آلات مزایده ای این شهرداری به ارزش ۶٩٨ میلیون تومان مستقیما از کارخانه خریداری شده است که نسبت به قیمت امروز حدود ۵۰ درصد صرفه جویی اقتصادی داشته است.

مهندس جلیل نویدی اضافه کرد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته تمام توان خود را برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان به کار میگیریم و تا زمانی که بنده در این محل به عنوان خادم مردم حضور دارم هیچ مانعی را پیش روی خود نمیبینم و هیچ موضوعی بنده را دلسرد نمیکند.

شهردار باینگان از حمایتهای مستمر دکتر رستمی فرماندارمحترم پاوه و بخشدار دلسوز و ساعی باینگان، جناب آقای زامیاد صمیمانه قدردانی کرد و گفت : لازم است از همراهی ، تلاشها و پیگیریهای مستمر اعضای شورای اسلامی شهر که منجر به اقدامات مثبت برای خدمات بهتر به شهروندان شده است قدردانی کنم.

یک پاسخ برای “اضافه شدن ۲ دستگاه وانت صفر سایپا به ناوگان خدمات شهری باینگان/ عکس

  • باینگان در تاریخ اسفند 14, 1401 گفت:

    با سلام هیچ دستگاهی اضافه نشده است سه دستگاه فروختند کمپرسی . ماشین اشغال و وانت پیکان و الان دو دستگاه خریدند بجای اضافه کم شده است . عجب ؟