ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 05:05

حال دانش‌آموزان مسموم شده کرمانشاه خوب است/ علت حادثه در دست بررسی است

حال دانش‌آموزان مسموم شده کرمانشاه خوب است/ علت حادثه در دست بررسی است

به گزارش سلام پاوه : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مساعد بودن حال عمومی تمامی دانش‌آموزان مسموم شده یکی از مدارس استان خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری فارس :تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شهید سپهر مصباح […]

به گزارش سلام پاوه : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مساعد بودن حال عمومی تمامی دانش‌آموزان مسموم شده یکی از مدارس استان خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری فارس :تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شهید سپهر مصباح کرمانشاه، ظهر روز گذشته(۱۰ اسفند) با علائم مسمومیت خفیف با اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.

این دانش‌آموزان عنوان کردند؛ به هنگام زنگ تفریح و خروج دانش‌آموزان از کلاس‌های درس در راهرو مدرسه بدنبال استشمام بویی تند بد نامعلوم، دچار سرفه و سوزش چشم شده که بلافاصله کادر مدرسه بچه‌ها را به حیاط مدرسه انتقال داده و ضمن تماس با اورژانس به خانواده‌های آن‌ها نیز اطلاع می‌دهند. خوشبختانه مشکل خاصی پیش نمی‌آیید و حال اکثر دانش‌آموزان این مدرسه خوب است.

ابراهیم شکیبا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در توضیح آخرین وضعیت از حال عمومی دانش‌آموزان این مدرسه به خبرنگار فارس، گفت: روز گذشته در پی گزارشی مبنی بر علائم مسمومیت در تعدادی از دانش‌آموزان یکی از مدارس کرمانشاه سریعا تیم واکنش سریع بهداشت در فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تعدادی از دانش‌آموزان دارای علائم تنفسی بودند که خوشبختانه علائم به صورت خفیف بود همگی با حال عمومی خوب همراه والدین خود به منزل رفتند؛ البته چند نفری که علائم تنفسی نسبتا بیشتری داشتند به بیمارستان امام خمینی(ره) اعزام شدند که حال عمومی همگی خوب و ترخیص هم شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است به محض کسب اطلاعات بیشتر حتما از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.