ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 02:14

۵ پروژه عمرانی بخش باینگان افتتاح و کلنگ زنی شد/ عکس

۵ پروژه عمرانی بخش باینگان افتتاح و کلنگ زنی شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه: در هفتمین روز از دهه فجر ۴ پروژه عمرانی بخش باینگان به بهره برداری رسید و یک پروژه نیز کلنگ زنی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: صبح امروز با حضور فرماندار پاوه در هفتمین روز از دهه فجر ۴ پروژه عمرانی بخش باینگان افتتاح و یک پروژه شهرداری باینگان کلنگ […]

به گزارش سلام پاوه: در هفتمین روز از دهه فجر ۴ پروژه عمرانی بخش باینگان به بهره برداری رسید و یک پروژه نیز کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: صبح امروز با حضور فرماندار پاوه در هفتمین روز از دهه فجر ۴ پروژه عمرانی بخش باینگان افتتاح و یک پروژه شهرداری باینگان کلنگ زنی شد.

بهره برداری از دو پروژه ی بسته بندی محصولات کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۰۶۸۷۵ میلیون ریال و آورده ۱۹۰۷۵ میلیون ریال و سردخانه سریاس با اشتغال زایی ۱۲ نفر در مساحت ۴ هزار متر مربع با زیربنای ۱۷۱۴ متر مربع با ظرفیت ۱۵۰۰ تن در سال افتتاح مدرسه ۲ کلاسه روستای لاران با مساحت ۴۰۰ متر و زیربنای ۱۰۰ متر و مبلغ بالغ بر ۳۰۰ میلیون خیرساز بانک ملی و مبلغ ۷۳۰ میلیون حیاط و دیوار کشی و سیستم گرمایشی جمعا ۱۰۳ میلیون تومان ، پروژه آبرسانی به روستای تین بخش باینگان از جمله این پروژه ها بود.

در ادامه با حضور دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه، مهندس سالم مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ،محمد هادی زامیاد سرپرست بخشداری باینگان ،شهردار و شورای شهر باینگان و جمعی از مسئولان محلی بخش باینگان بلوار شهدای ۱۱ خرداد باینگان کلنگ زنی شد.

شهردار باینگان در آئین گفت ؛طول این بلوار ٧۶٠ متر و حجم عملیات خاکی ۶٠٠٠ متر مکعب و حجم دیوار چینی ١٠٠٠ متر مکعب است که با آسفالت ۱۰۰۰ تنی به بهره برداری می‌رسد.

جلیل نویدی با بیان اینکه اعتبار این پروژه ۴ میلیارد تومان است گفت ؛ ان شاءالله در صورت تخصیص تا سال آینده این بلوار به بهره برداری می‌رسد.

 

یک پاسخ برای “۵ پروژه عمرانی بخش باینگان افتتاح و کلنگ زنی شد/ عکس

  • پ در تاریخ بهمن 19, 1401 گفت:

    چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص ملت شهید پرور اورامانات تبریک عرض می نمایم . اما بخشداران بعضی از کارمندان و مسئولین ادارات را دعوت نمی کند دهه فجر متعلق به تمام ملت ایران است نه بعضی مسئولین