پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 16:14

خبر فوری/ تردد موقت مسافر از مرز شوشمی در آستانه تحقق/ گزارش تصویری

خبر فوری/ تردد موقت مسافر از مرز شوشمی در آستانه تحقق/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : تردد موقت مسافر در مرز شوشمی شهرستان پاوه با پیگیری های صورت گرفته در آستانه انجام است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز  پورهاشمی مدیرکل امنیتی استانداری کرمانشاه، فرماندار پاوه، جانشین مرزبانی استان ، مدیران کل گمرک و راهداری استان و بخشدار نوسود از سایت موقت مسافری مرزی […]

به گزارش سلام پاوه : تردد موقت مسافر در مرز شوشمی شهرستان پاوه با پیگیری های صورت گرفته در آستانه انجام است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز  پورهاشمی مدیرکل امنیتی استانداری کرمانشاه، فرماندار پاوه، جانشین مرزبانی استان ، مدیران کل گمرک و راهداری استان و بخشدار نوسود از سایت موقت مسافری مرزی شوشمی بازدید کردند.

در این بازدید آخرین تصمیمات برای استقرار سایت موقت تردد مسافر و فراهم نمودن زیرساختها و تجهیزات در مرز شوشمی اتخاذ شد. و با حضور در بخشداری نوسود  برای اجرای فوری این تصمیمات مصوباتی شامل استقرار پلیس گذرنامه و… صورتجلسه شد.

فرماندار پاوه با تشریح هدف این بازدید ابراز امیدواری کرد ان شاءالله بزودی شاهد تحقق تردد مسافر از این مرز باشیم که این خواسته و مطالبه چندین ساله مردم مرزدار و انقلابی شهرستان پاوه است.

دکتر اردشیر رستمی با بیان اینکه در یک سال گذشته و پس از سفر آقای رئیسی به استان کرمانشاه تلاشهای فراوانی برای تحقق این مطالبه مردمی در سکوت خبری صورت گرفته است گفت؛ دغدغه های امام جمعه محترم پاوه برای بازگشایی و تاکیدات استاندار محترم و وزارت کشور باعث شده است که به امید خدا در صورت انجام امورات لازم و نشست پیش رو با طرف عراقی ان شاءالله شاهد تردد مسافر در مرز شوشمی در سریعترین زمان ممکن باشیم.

گفتنی است سالهای سال است بازگشایی تردد مسافر از مرز شوشمی از مطالبات جدی مردم پاوه و اورامانات است و هر بار این مهم به نتیجه نرسیده است. اما بنظر میرسد با رویکرد دولت جدید و بهبود زیرساختهای مرز شوشمی در یک سال گذشته امید به تحقق این مطالبه مهم بیش از پیش شده است.