د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 01:46

براساس سامانه ملی رصد ثبت ۲۱۷۵ شغل در پاوه

براساس سامانه ملی رصد ثبت ۲۱۷۵ شغل در پاوه

به گزارش سلام پاوه : کارگروه اشتغال شهرستان پاوه با ارائه آخرین آمار سامانه ملی رصد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با ثبت ۲۱۷۵ موقعیت شغلی در پاوه در سال جاری برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این جلسه آمار اشتغال ایجادی ثبت شده در سامانه ملی رصد وزارت تعاون کار و […]

به گزارش سلام پاوه : کارگروه اشتغال شهرستان پاوه با ارائه آخرین آمار سامانه ملی رصد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با ثبت ۲۱۷۵ موقعیت شغلی در پاوه در سال جاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این جلسه آمار اشتغال ایجادی ثبت شده در سامانه ملی رصد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ارائه شد.

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان تحقق ۸۸ درصدی تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان گفت : بر این اساس از ۲۴۷۰ اشتغال تعهد شده دستگاههای اجرایی شهرستان ، مشخصات تعداد ۲۱۷۵ نفر به عنوان اشتغال ایجاد شده معادل ۸۸ درصد ، توسط ادارات ذیربط شهرستان به ثبت رسیده است.

زارعی گفت: با دستور فرماندار محترم مقرر گردید اداراتی که میزان ثبت اشتغال آنان کمتر از صد درصد بوده است نسبت به ثبت باقیمانده تعهدات تا قبل از پایان سال جاری اقدام لازم را به عمل آورند.

در ادامه فرماندار پاوه تاکید کرد: بانک های عامل مکلفند تا قبل از پایان سال جاری ، نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پرونده های موجود در بانک خصوصاً تسهیلات مشاغل خانگی اقدام لازم را به عمل آورند.

 در پایان جلسه فرماندار پاوه با اهدای لوح از ادارات بهزیستی، کمیته امداد پاوه و باینگان، ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای، جهادکشاورزی ، برق و بنیادشهید که بیشتر از تعهد خود ، نسبت به ثبت اشتغال ایجادی در سامانه ملی رصد اقدام نموده بودند، تقدیر به عمل آمد.

 

یک پاسخ برای “براساس سامانه ملی رصد ثبت ۲۱۷۵ شغل در پاوه

  • شرم در تاریخ بهمن 9, 1401 گفت:

    مسئولان پوپولیست با ثبت اعداد،آمار صوری در سامانه اشتغال ایجاد میشود!! واقعا”خحالت نمی کشیدبااین همه جوانان تحصیلکرده بیکار در این شهر عقب مانده این دروغ ها را بیان می کنیدخدا لعنت کند دروغگو را زمان بررسی وحسابرسی از سلامت کاری مسئولان هم فرا می رسد
    (شاید منظور شما ایجاد چندین شغل برای آقازادها ی مفت خور باشد)