پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 11:40

ضعف متولیان امر بازار در عدم ثبات قیمتها و بازار افسار گسیخته پاوه دیگر قابل تحمل نیست

ضعف متولیان امر بازار در عدم ثبات قیمتها و بازار افسار گسیخته پاوه دیگر قابل تحمل نیست

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت:ضعف متولیان امر بازار در عدم ثبات قیمتها و بازار افسار گسیخته پاوه دیگر قابل تحمل نیست. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نوید صحرایی در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه با اشاره به ضعف و عدم توانایی متولیان بازار شهرستان گفت؛ بنده به […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت:ضعف متولیان امر بازار در عدم ثبات قیمتها و بازار افسار گسیخته پاوه دیگر قابل تحمل نیست.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نوید صحرایی در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه با اشاره به ضعف و عدم توانایی متولیان بازار شهرستان گفت؛ بنده به عنوان مدعی العموم در موضوع بازار و عدم ثبات قیمت ها ورود خواهم کرد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با انتقاد شدید از عدم انجام وظایف ذاتی متولیان بازار گفت گلایه مندی مردم پاوه از افزایش بی رویه وغیر متعارف قیمت‌ها به طرز بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است.

 وی تصریح کرد؛ این رویه را دیگر نمی‌پذیرم و توقع جدی بنده از متولیان امر بازار ( ادارات جهادکشاورزی، صمت ، اتاق اصناف و تعزیرات ) این است که نسبت به‌ ساماندهی بازار و متناسب کردن قبمتها با شهرهای همجوار اقدام نمایند در غیر این صورت با آنها برخورد جدی خواهد شد.

 دادستان پاوه با اشاره به ناتوانی مدیران متولی بازار گفت؛ وظیفه فرماندار نیست که به موضوع قیمت مواد و اجناس خوراکی و غیره ورود کند اما بدلیل وجود خلاء مدیریتی در مدیران متولی بازار ایشان خود مجبور می‌شود برای آرامش بازار و رضایت مندی مردم به این موضوع ورود کند.

نوید صحرایی تصریح کرد؛ توانمندی مدیران در مواقع سخت و بحرانی نمود پیدا می‌کند وگر نه در شرایط عادی همه رستم دستان هستند.

دادستان پاوه با اشاره به مشکلات عدیده شهرستان در حوزه آب‌ شرب گفت متاسفانه مسئولان امور آب و آب و فاضلاب فاقد برنامه برای حل مشکلات مردم در این حوزه هستند.

نوید صحرایی افزود؛ بخشی از مشکلات حوزه آب مربوط به عدم بارش نزولات آسمانی طی چند سال گذشته و بخشی از آن مربوط عدم بر نامه ای منسجم از سوی مدیران و مسئولان امور آب و آب و فاضلاب استان و شهرستان بوده و هست.

وی خواستار برنامه ریزی دقیق و منسجم مسئولان امور آب برای تابستان سال آینده تامین آب شرب مردم و تانکر مورد نیار ب ای آبرسانی سیار شد.