ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 06:13

گفتگو و پاسخ شهردار پاوه به سوالات مطرح شده شهروندان در این پایگاه خبری

گفتگو و پاسخ شهردار پاوه به سوالات مطرح شده شهروندان در این پایگاه خبری

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : در  راستای فراخوان مصاحبه بی پرده و شفاف با شهردار محترم مصاحبه ای که شهروندان با نظرات خود از وی مطرح نمودند را به شرح ذیل آقای خسروی پاسخ دادند . لازم می دانیم قبل از هرچیز از روحیه فرهنگی و شفاف و انتقادپذیر آقای خسروی تقدیر و تشکر […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : در  راستای فراخوان مصاحبه بی پرده و شفاف با شهردار محترم مصاحبه ای که شهروندان با نظرات خود از وی مطرح نمودند را به شرح ذیل آقای خسروی پاسخ دادند .

لازم می دانیم قبل از هرچیز از روحیه فرهنگی و شفاف و انتقادپذیر آقای خسروی تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم دیگر مسئولین نیز همانند ایشان پاسخگوی مسائل شهروندان باشند

سلام و احترام خدمت مردم فهيم و بزرگوار اورامان و بخصوص شهروندان گرانقدر شهر پاوه.
برخود مي بالم كه خدمتگزار شما هستم و فارغ از هر قيد و بندي از اينكه فرصتي ياقته ام تا سنگ ريزه اي را از پيش پايتان بردارم شاكر درگاه پروردگار حكيم هستم.سلام خسروی
بر مبناي اصول اعتقادي و اخلاقي خود بهترين راه نزديكي به پروردگار را رضايت شما خوبان دانسته و براي رسيدن به آن از هيچ كوششي فروگذار نخواهم كرد . آرزو دارم كه خداي تبارك و تعالي توفيقم دهد كه هر روز شاهد لبخند رضايت بر چهره هاي پاك و باصفاي شما باشم . به عهدي كه در راستاي خدمت بسته ام پايبندم و تا زماني كه كمترين فرصت براي خدمتگزاري را داشته باشم ذره اي كوتاهي نخواهم كرد و چنانچه روزنه هاي خدمت بسته شوند لحظه اي در واگذاري مسئوليت به ديگري درنگ نخواهم نمود.
اكنون كه به حمد خدا و همراهي و همكاري اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر پاوه اين فرصت فراهم است بدون هيچ عذر و بهانه اي هر آنچه را كه در توان دارم در طبق اخلاص تقديم مي نمايم.
به منظور نهادينه شدن و فرهنگ پاسخگويي در ميان همه مسئولين محترم و نيز بمنظور شفاف سازي عملكردها و بيان حقايق با صاحبان اصلي شهر با اشتياق تمام پيشنهاد مديريت محترم سايت سلام پاوه را پذيرفته و جهت پاسخگويي به هر گونه سئوال و ابهام شما همشهريان گرامي اعلام آمادگي نمودم.
اكنون بدون هيچ سانسور با صداقت و در حد توان تمامي سئوالات مطرح شده از جانب شما خوبان را پاسخ خواهم داد:

سئوال  : كاربر ارجمندي بنام همراه پرسيده اند :
چندين سال است پيگيري احداث جاده در تپه كوله هستم و تاكنون نتيجه نگرفته ام اگر شهرداري چند ساعت ماشين آلات بدهند مشكل حل خواهد شد؟

پاسخ : ضمن تشكر از اين شهروند گرامي چنانچه شخصاً به شهرداري مراجعه نمايند اينجانب آمادگي بازديد از محل و اتخاذ تصميم مناسب بمنظور رفع مشكل با توجه به امكانات موجود را دارم.
ضمن اينكه هيچ تبعيضي در ارائه خدمات در هيچكدام از محلات وجود ندارد و اعضاي محترم شورا هم تاكنون هيچ مطالبه اي پيرامون محل زندگي خود نداشته و همواره بر رعايت عدالت تأكيد دارند.

سئوال  : كاربر محترمي بنام شهروند پرسيده اند :–    برنامه شهردار براي باز شدن مدارس و فصل پاييز چيست ؟–    براي تمركز زدايي در محلاتي مانند تكيه چه كار كرده ايد ؟–    برنامه دراز مدت شهرداري براي آينده چيست ؟

پاسخ : براي بازگشايي مدارس آماده سازي فضاي عمومي شهر – كاهش معضلات ترافيك با مشاركت فرمانداري محترم و مديريت محترم راهنمايي و رانندگي – رفع اجراي طرح كارت پارك با شيوه جديد و استفاده از تكنولوژي روز – سازماندهي تاكسيراني بمنظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان – مرمت راههاي دسترسي به مدارس در حد امكان از برنامه هاي در دست اقدام شهرداري به مناسبت آغاز سال تحصيلي  مي باشند.

پاسخ : براي دفع تمركز در محلات تكيه و ميدان مولوي : احداث ساختمان پزشكان توسط بخش خصوصي و هدايت مطب ها به آن محل ، الصاق مناطق جديد به شهر و بازنگري در طرح جامع بمنظور فراهم نمودن فضاي ساخت و ساز در نقاط جديد شهري ، همسان سازي پياده رو جهت تسهيل تردد مردم.

برنامه هاي شما براي آينده شهر در دراز مدت چيست ؟
به اميد خدا در نظر داريم تا شهر پاوه را به محيطي دلپذير ، منظم و با ضريب آراستگي بالا تبديل كنيم نگاهي كوتاه به سطح شهر نشان مي دهد كه ضريب آراستگي آن در حال حاضر در وضعيت مطلوبي قرار ندارد ، صرف نظر از ميزان امكانات و خدمات ارائه شده در شهر اين ميزان آراستگي ، نظم و ترتيب و اراده منظم حاكم بر محيط شهري است كه آن را براي شهروندان و ميهمانان جذاب و قابل تحمل مي سازد . شهرداري در نظر دارد تا اين آراستگي و انضباط و هماهنگي را در سطح شهر در حد امكان گسترش دهد.

در سطح خرد برنامه هاي پيش رو و عملياتي كه انشاء الله در آينده نرديك عمليات اجراي آنها شروع خواهد شد عبارتند : از تكميل همسان سازي همه پياده رو ها ، ترميم و مرمت آسفالت معابر و خيابانها در حد امكان ، ايجاد بلوار در قسمت غربي شهر به طرف ترمينال نوسود ، ايجادپارك جنگلي ، احداث چند معبر فرعي جهت كاهش ترافيك ، اصلاح هندسي تقاطع هاي سه راه بيمارستان – سراب هولي – شهرك فرهنگيان و ساير برنامه هايي كه بيان همه آنها باعث طولاني شدن جواب خواهد شد.

سئوال : شهروندي به نام معين متني را نگارش نموده و به نكاتي اشاره كرده كه بيشتر نظرات مفيد و سازنده اي هستند كه قطعاً مورد استفاده قرار مي گيرند : از جمله در مورد ورودي شهر – نورافشاني همه بلوارهاي سطح شهر ، اشتباه در نصب تابلوهاي جديد ، احداث معبر ميدان مولوي به سراب هولي ، بلوار خروجي شهر به طرف نورياب ، اجراي طرح زوج و فرد خودروها ، ساماندهي بازارچه ، دكه هاي ميوه و تره بار ، اصلاح هندسي سه راهي هاي سطح شهر ، اصلاح المان ميدان شهداء

پاسخ : همه نظرات اين شهروند محترم قابل توجه بوده و بخش عمده اي از آنها هم اكنون در دستور كار شهرداري قرار دارند و بقيه هم انشاء الله مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

سئوال : شهروند محترم ديگري با نام سارا خواستار احداث كمربندي در مسير جاده گاز از شمشير به نورياب در ضلع جنوبي شهر شده اند.

پاسخ : هر چند بعنوان يك شهروند بنده با ايجاد كمربندي در ضلع جنوبي شهر با توجه به فاصله زياد آن از شهر پاوه و خطر تبديل شهر به مكاني حاشيه اي مخالفم و اعتقاد به ايجاد يك رينگ شهري در جاده بالادست از سراب هولي به پشت روستاي نورياب را دارم اما از طريق فرماندار محترم پيگيري لازم جهت احداث كمربندي در ضلع جنوبي شهر در دست بررسي و مطالعه است كه اميد دارم يكي از آنها در آينده به نتيجه برسد.

سئوال : شهروند ديگري با نام مستعار شهروند خواستار تبديل فضاي خالي ميدان شهدا به پاركينگ براي پاساژ آقاي سپنجي شده اند نه اينكه تبديل به بوستان شود.
پاسخ : شهروند محترم از نگاه ما پاوه بصورت اساسي مشكل پاركينگ دارد ولي با اختصاص نقاطي كه امكان استفاده آنها براي عموم شهروندان وجود دارد به پاركينگ اختصاصي يك پاساژ كار چندان پسنديده اي نيست ، فضاهاي عمومي مال همه مردم هستند و در صورت نياز بايد همه از آنها استفاده نمايند.

سئوال : شهروند محترم ديگري به نام اميد پرسيده اند : راجع به آموزش و پرورش بپرسيم؟
پاسخ : مي توانيد راجع به آموزش و پرورش هم بپرسيد چون آموزش و پرورش ركن اصلي و پايه و بنياد ايجاد هر گونه دگرگوني – خردمندي و نگاه منصفانه در نسل آينده مي باشد.
سئوال : مسئول شركت از تحميل نيرو بر شركتهاي پيمانكار نوشته اند  كه 15 نفر  به شركت تحميل شده اند ، خواسته اند كه توجيه نكنيم گويا اسامي را هم در اختيار دارند…..

پاسخ : هيچ توجيهي در كار نيست در گذشته تعدادي از افراد تحت عنوان نيروي شركتي در شركتهاي طرف قرارداد شهرداري بكار گرفته شده اند ، در دوره كار اينجانب و نيز شوراي دور چهارم هيچ فردي به شركت تحميل نشده اما كسي هم اخراج نشده است. اكنون هم از تمام نيروهايي كه در شركت طرف قرارداد فعاليت دارند به تعداد انگشتان يك دست و خيلي هم كمتر وجود دارند كه در فعاليت مرتبط با توانمندي خود مشغول نيستند هر چند در شرايط فعلي سعي شده تا از همه توان نيروها براي عمران و آباداني شهر استفاده شود و هيچكس بدون كار و فعاليت نباشد هر چند كه در بعضي از موارد هنوز آنچنانكه شايسته است به نتيجه نرسيده ايم.

سئوال : شهروند محترمي با نام مستعار دست فروش از وضعيت دكه هاي ترمينال پرسيده اند:

پاسخ : تمام مراحل مقدماتي جهت جابجايي دكه ها مطابق مصوبه شوراي محترم شهر به جنب بازارچه جديد انجام شده حتي كار به دو پيمانكار واگذار شده است. تنها يك شكايت بي مورد از جانب يك شخص حقيقي و ادعاي مالكيت زمين مورد نظر فعلاً كار را دچار وقفه نموده است كه اميدوارم با مساعدت دادگستري محترم هر چه زودتر به نتيجه برسيم.

سئوال: شهروند محترمي به نام حسيني از وضعيت دامهاي اهلي در شهر پرسيده اند ؟

پاسخ : متأسفانه يكي از موارد آزار دهنده اين است كه تعداد محدودي از شهروندان هنوز اقدام به نگهداري دام در داخل شهر و بعضاً رها سازي آن در سطح خيابانها و معابر مي نمايند كه ابتدا از همه اين عزيزان شفاهي – حضوري – مكتوب خواهش شده كه خود اين معضل را برطرف نمايند بخش عمده اي از آنها همراهي نموده و دامها را به بيرون از شهر انتقال داده اند تعداد كمي هنوز به وظيفه شهروندي خود عمل نكرده اند كه پرونده آنها در محاكم قضايي مطرح و منتظر صدور رأي جهت برخورد قانوني هستيم.

سئوال : شهروند محترم ديگري به نام Dania چند پيشنهاد سازنده مطرح نموده كه انشاء الله همه آنها در دستور كار شهرداري قرار خواهند گرفت از جمله : ساماندهي ورودي و خروجي شهر ، انتقال مشاغل آلاينده ، كاهش ترافيك ، ساماندهي بازار و طبقه بندي مشاغل اهتمام به فضاي سبز و مبلمان شهري ، افزايش امكانات رفاهي ، روابط عمومي فعالتر و ارتباط با شهروندان ، حفظ بافت سنتي شهر و جلوگيري از ساخت و سازهاي غير قانوني

پاسخ : تمام نكته نظرات اين شهروند عزيز در برنامه كاري شهرداري قرار خواهند گرفت.

سئوال : شهروند محترمي به نام سميه از كيفيت كار پيمانكار پروژه همسان سازي پياده رو در خيابان انقلاب گله مند شده اند:

پاسخ : دغدغه شما كاملاً درست پيمانكار عوض شده ، استاد كار هم جايگزين شده كار با وضعيت بهتري در حال انجام است ، شرط تسويه با پيمانكار قبلي هم بر طرف كردن همه ايرادهاي موجود مي باشد.

سئوال : جناب آقاي معاذي نژاد توصيه به اجراي عدالت در توزيع خدمات نموده اند .

پاسخ : انشاء الله هم شورا و هم شهرداري اين مهم را به جد دنبال خواهند نمود و اگر موردي خلاف آن مشاهده شد لطفاً سريعاً تذكر داده و نيز به اطلاع همه مردم برسانيد.

سئوال : شهروند محترم با عنوان ناشناس چند پيشنهاد ارزنده داده اند از جمله :
حذف سرعت گير هاي غير ضروري – ساخت ميدان در سه راهي ها – نصب چراغ راهنما ، احداث بلوار در جاده نوسود ، تغيير ميدان شهدا – ساخت سرويس بهداشتي در كمربندي

پاسخ : ممنون از دقت نظر شما انشاء الله پيشنهادات بعنوان سرمايه كار شهرداري مورد توجه و متناسب با امكانات جهت اجرايي شدن برنامه ريزي خواهند شد.

سئوال : شهروند محترمي تحت عنوان ساكنين كوچه خانقاه نقشبندي خواستار آسفالت كوچه شده اند .

پاسخ : انشاء الله در طي روزهاي آتي كار مرمت و آسفالت بخش عمده اي از محلات شهر كه ضرورت بيشتري داشته باشند شروع خواهد شد اگر در بررسي مشخص شود كه كوچه مورد نظر هم جزء اولويتهاست حتماً اقدام خواهد شد.

سئوال : شهروند محترمي با نام نكته توصيه هايي داشته اند از جمله آبياري طرحهاي در دست اقدام ، استفاده از اساتيد با تجربه ، ايجاد روحيه نشاط در رفتگران و كارگران ، برخورد شديد با وارد كنندگان متكديان ، تشويق به رعايت نظافت شهر با برخورد با كساني كه نخاله در سطح شهر مي ريزند و …

پاسخ : انشاء الله اين گونه موارد و احساس مسئوليت شهروندان عزيزي بعنوان منشور كار شهرداري قرار خواهند گرفت.

سئوال : جناب آقاي فاتح شمس از ميزان توجه شهرداري به مقوله فرهنگي پرسيده اند از جمله : اقدامات شهردار در خصوص ايجاد فرهنگ سرا ، ايجاد كتابخانه ، تحت پوشش قرار دادن تيمهاي ورزشي ، ايجاد مهانسرا براي گردشگران و مسافرين.

پاسخ : از انجائيكه تاكنون در مورد هيچدام از فعاليتهاي اشاره شده سابقه اي در شهرداري پاوه وجود ندارد اينجانب ضمن دعوت از آقاي شمس و نيز همه صاحب نظران ديگري كه در اين زمينه آمادگي سرمايه گذاري در ايجاد مراكز فرهنگي ، خدماتي و رفاهي را داشته باشند به حضور و سرمايه گذاري در پاوه انشاء الله تلاش خواهم كرد تا رويكرد فرهنگي ابتدا در بدنه شهرداري حاكم و آنگاه سمت و سوي برنامه ها نيز به سوي ايجاد فرهنگ سرا ع كتابخانه و مراكز رفاهي و خدماتي هدايت خواهد شد.

سئوال : شهروند محترم با نام سيروان از زمان عملياتي شدن مسر ميدان مولوي به سراب هولي پرسيده اند.

پاسخ :مسير ميدان مولوي به سراب هولي جزء معدود سرمايه هاي طبيعي اين شهر است كه هنوز تا حدودي دست نخورده باقي مانده است. اينجانب اعتقاد دارم كه اگر قرار است معبري در آن مسير گشوده شود بايد دقيقاً كارشناسي و بر اساس سنجش هزينه فايده و با لحاظ قراردادن همه جنبه و پتانسيل هاي موجود در آن محل باشد . نبايد احساسي و بدون برنامه ظرفيت موجود در آن مسير را نابود كنيم موضوع در شوراي محترم شهر مصوب شده به كارگروه فني استان جهت بررسي ارجاع شده و پس از تصويب كارشناسان ذيربط در صورت تأييد مراحل اجراي آن اعلام خواهند شد.

سئوال : جناب آقاي عطا حيدري دو سئوال پرسيده اند يكي در خصوص رفع مزاحمت موتور سوران در بلوار ورودي شهر و ديگري حل مشكل ترافيك .

پاسخ : براي برخورد با افرادي كه به هر عنوان مزاحم آرامش شهروندان شوند از طريق مراجع ذيربط اقدام خواهد شد و براي موضوع كاهش ترافيك هم طرح پارك بان در دستور كار قرار دارد همچنين بازگشايي چند معبر از جمله از ميدان فلسطين به خيابان تكيه ، ميدان مولوي به سراب هولي تحت بررسي مي باشند.

سئوال : جناب آقاي كاميل كريمي از برنامه شهرداري براي زمين خالي جنب كفش ملي و همچنين باغ شهرداري پرسيده اند؟

پاسخ : براي زمين جنب كفش ملي و همچنين جنب مرقد سيد محمد اصفهاني با پيمانكار هماهنگ شده تا به فضاي سبز متناسب با شيب موجود تبديل شود و براي توسعه باغ شهرداري هم مقدمات استفاده از توان بخش خصوصي جهت احداث مجتمع فرهنگي و ورزشي فراهم شده كه انشاء الله پس از تصويب شوراي محترم شهر عملياتي خواهد شد.

سئوال : شهروند محترمي با نام جمعي از شهروندان خواستار توجه به ميدان فلسطين و ساماندهي آن شده اند :

پاسخ : حتماً با استفاده از نظرات مشاورين توانمند متناسب با وضعيت ميدان برنامه ريزي جهت اصلاح و ساماندهي آن انجام خواهد شد.

سئوال: شهروند محترمي با نام ناشناس پيرامون ايرادات المان انار ورودي شهر پرسيده اند لزوم نورافشاني و حذف درختي كه نماي آن را گرفته است.

پاسخ : هم نورافشاني و هم جابجايي درخت انجام شد ممنون از همراهي شما.

سئوال : تغييرات ايجاد شده در هيأت رئيسه شوراي اسلامي شهر چه تأثيري بر آينده همكاري شما با شورا دارد و نظر شما در رابطه با اين تغييرات چيست ؟

پاسخ :  من قبل از هر چيز درست نكته اي را اشاره كنم كه متأسفانه برداشت عمومي از شورا و كار گروهي اينست كه يك رئيس تصميم گيرنده و بقيه مطيع و فرمانبردار هستند. در حاليكه اساساً شورا اينگونه نيست و هر عضو شورا چه رئيس باشد و چه عضو عادي دقيقاً برابر و مساوي حق تصميم گيري و دخالت در امور را دارند پس در شورا رياست به آن معني كه در ذهن عموم برداشت مي شود وجود ندارد و تغيير تركيب هيئت رئيسه هيچ تأثيري بر تغيير رويكرد و نگرش شورا ندارد و بنده با نگرش  و ايده و برنامه حاكم بر شورا ارتباط دارم و اينكه چه كسي رئيس باشد تأثير آنچناني بر رابطه ما با شورا ندارد.
من همچنانكه قبلاً هم بارها گفته ام شوراي شهر پاوه يكي از سالم ترين شوراهاي كشور تا اين لحظه مي دانم و تا زمانيكه اين سلامت ، صداقت و وفاهي به عهد و پاسخگويي به شهروندان و مبارزه با تبعيض و نابرابري بر شورا حاكم باشد بعنوان يك خدمتگزار در خدمت آنان و مردم عزيز شهر خواهد بود و هر تغييري كه اتفاق بيفتر متناسب با آن تصميم مي گيرم.

سئوال : گويا تغييراتي در منابع درآمدي شهرداري ايجاد شده چون تعداد پروژه هاي عمراني و فعاليتهاي شهرداري بيش از گذشته نمايان است.

پاسخ : آنچه كه در شهرداري اتفاق افتاده عزم جدي براي عمران و آباداني شهر است به هر ميزاني كه در توان مجموعه باشد نه تنها هيچ منبع درآمدي جديدي نسبت به سنوات قبل به شهرداري اضافه نشده بلكه خيلي هم از منابع كاسته شده است.  مقايسه وضعيت درآمد شهرداري در 6 ماهه اول سال 92 و 6 ماهه اول سال 93 خود گوياي همه چيز خواهد بود.
همچنانكه مي بينيد در اين 6 ماه نه تنها هيچ زمين و ملكي تاكنون فروخته نشده و وامي هم از جايي اخذ نگرديده و هيچ بدهي هم به شهرداري اضافه نشده مبلغ 350 ميليون تومان هم از بدهي سنوات قبل پرداخت شده است.
اين نشانگر بر قراري انضباط مالي و هدفمند بودن برنامه هاست كه اگر در شهرداري پولي در اختيار داشته باشيم آن را شفاف به اطلاع عمومي رسانده و محل هزينه نمودن آن را نيز بيان خواهيم كرد . عملكرد مالي شهرداري هر ماه به شوراي محترم شهر ارسال مي شود حتي تصوير چك هاي صادره مبلغ و گيرنده نيز ارسال مي گردد تا اين رويه انشاء الله براي آينده در شهرداري نهادينه گردد.

سئوال : وضعيت استخدامي هاي شهرداري چگونه مي باشد

پاسخ : هر گونه استخدام در شهرداري از طريق اگهي عمومي و برگزاري آزمون توسط وزارت كشور و سازمان شهرداريهاي و دهياريهاي كشور خواهد بود توضيح اينكه استخدامي هاي جديدي شهرداري پاوه در سال گذشته در اجراي مجوز معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري و بخشنامه سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور صورت گرفته است كه شهرداري پاوه 12 پست سازماني بر اساس طرح تفصيلي تعييت كه مراحل بكارگيري و جذب افراد واجد شرايط در اين پستها بعد از برگزاري آزمون و ساير مراحا در حال انجام مي باشد.

سئوال : وضعيت قراردادهاي شهرداري چگونه است.

پاسخ : هر گونه قرارداد با برگزاري مناقصه و مزايده هاي عمومي با رعايت صرفه و صلاح شهرداري و با حضور نماينده شوراي محترم شهر ، كارشناس مربوطه ، شهردار و حراست منعقد مي گردد كه شهرداري آماده است در صورت نياز همه قراردادها را جهت استحضار مردم شريف شهرستان منتشر نمايد مضافاً فراخوان آگهي هاي مزايده و مناقصه شهرداري با رعايت آيين نامه هاي مالي در پايگاه اطلاع رساني شهرداري رؤيت و همچنين در سامانه نظارت بر معاملات دستگاه هاي اجرايي سازمان بازرسي كل كشور ثبت مي گردد.

12 پاسخ برای “گفتگو و پاسخ شهردار پاوه به سوالات مطرح شده شهروندان در این پایگاه خبری

  • رهگذر در تاریخ مهر 20, 1393 گفت:

    وقتی شهردار به شهروندان احترام می گذارد در مقابل شهروندان نیز برای شهردار احترام قائلند و همین امر باعث پیشرفت هم در فرهنگ شهروندی و هم در عمران و آبادی می شود همین که می بینیم علی رغم همه مشکلات نسبت به سالهای گذشته و کمبودهایی که کم وبیش همه از آن مطلعند شهرداری فعال شده و صرفا از زباله جمع کن خارج شده جای بسی تقدیر است هم از شورا به خاطر انتخاب شهردار و هم از خود شهردار که شروع به دمیدن جان تازه ای در شهر نموده و ما شهروندان سپاسگزاریم و امیدوارم این تلاشها ادامه داشته باشد

  • همشهری در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    با سلام تشکر از شهردار صادق ودلسوز که به سوالات .دقیق و شفاف جواب داد موفق وسربلند باشی

  • شهروند در تاریخ شهریور 24, 1393 گفت:

    با سپاس از شهردار محترم

  • ناشناس در تاریخ شهریور 23, 1393 گفت:

    با سلام از سال 85 تا حالا شهرداری قول داده کوچه مارا پله بندی کند ولی با وجود دادن پول زیاد متاسفانه هیچ اقدامی نشده یکی به فکر ما وکفشهایمان در زمستان باشد با تشکر ( ادرس کوچه جنب هنرستان استقلال – خ گردشگری )

  • اهالی محله خانقاه نقشبندی در تاریخ شهریور 18, 1393 گفت:

    سلام به مدیریت سایت وشهردار محترم من از اهالی ان محله هستم وخواهشمندم پیگیری کنید که چرا محوطه پارکینگ شهرداری جنب خانقاه همیشه پر ازمصالح ساختمانی است واقعا آسایش را ازما گرفته از آزار صوتیش که بگذریم گردو خاک وکثیفیش معضلی شده روزی ده بار ماشین سنگین آجر وماسه …..گفتم شاید مصالح شهرداریه اما پرسیدم گفتند صاحب اینها مال یک مصالح فروشه که ظاهرا به مامور پارکینگ اجاره میده آخه وسط شهر واین کارا ..ازتون خواهش میکنم پیگیری کنید وبرخورد .پارکینگ متعلق به خودرو میباشد نه مصالح ساختمانی .امیدوارم با همتی که ازتون میبینم واقعا رسیدگی کنید ممنون

  • همشهری در تاریخ شهریور 16, 1393 گفت:

    ممنون از اقای سلام خسروی که برای همشهریانش ارزش قائل شد و به سوالات جواب داد
    فقط یه ایرادی در متن وجود دارد ان هم کلمه ان شاءالله است که به صورت نادرست انشاالله نوشته شده بود

  • سردره در تاریخ شهریور 16, 1393 گفت:

    ضمن سلام وخسته نباشی به کلیه عزیزان زحمت کش در شهرداری بنده نیز چند پبشنهاد وانتقاد دارم اپیشنهادات 1- ایا شهرداری محترم یا ادارات ذیل ربط برنامه ای برای ساخت سی ان جی در خروجی شهر به طرف نوسود ندارند که این مهم می تواند بار ترافیکی شهر را کاهش دهد 2- شهرداری محترم زمینهای خالی را درسطح شهر نمی تواند تبدیل به پارکینگ خودور نماید که شبانه حجم زیادی از خودروها در کنار جاده باعث ترافیک شدید می شوند واز لحاظ امنیتی برای صاحبان خودرو مناسب می باشد 3-اشاره ای به ساخت پارک جنگلی نموده اید آیا به مصلحت نمی دانید جاده منتهی به طرف پادگان یا هانه برالو راپارک جنگلی نماید تا گردشگری و تفرچج گاه مردم از بیدمیری که خطر الودگی منابع آبی را دارد کاسته شود 4-باتوجه به توسعه شهر در مسیر جاده ارامگاه ایا به صلاح مردم نیست که مزار شهدا ویا همان ملامقصود را به نقطه ای دیگر انتقال داده شود 6- برنامه ای برای روکش آسفالت سطح شهر ندارید که کل اسفالت چاله چاله شده است انتقاد 1- پیمانکار خدمات شهری بعد از چند سال لازم تیست عوض شود وکسانی دیگر جای پیمانکار قبلی را بگیرد 2- شهرداری ماشین الاتی جهت اجاره ندارد تامنبع درآمدی باشد 3- شهرداری چرا ساختمان قدیمی شهرداری را تخریب نمی نماید وساختمانی چدید برای خود وشورا احداث نمی نماید

  • احمدی در تاریخ شهریور 16, 1393 گفت:

    با سلام و تشکر از شهردار محترم.
    زمین خالی سراب هولی جمب ساختمان بهداشت قدیم قابلیت تبدیل به فضای سبز را دارد

  • شهروند در تاریخ شهریور 16, 1393 گفت:

    ضمن تشکر از شهردارمحترم جهت پاسخگویی به عرض می رسد بحث ایجاد پارکینگ برای پاساز سپنجی نبود بلکه گفته شد با توجه به راه اندازی این پاساژ در آینده و وجود دکه و دکان های(به اصطلاح بازارچه مرزی کلیان) وجود پارکینگ حیاتی و ضروری به نظر می رسید که حسب دریافت از فرمایش شما گویا قصد ما ایجاد پارکینگ برای آقای سپنجی بوده که اینگونه نیست و قصد شخص و مکان خاصی نبوده است.
    ای کاش زمان دادن مجوز همچین پاساژی در همچین جایی به فکر پارکینگش هم می افتادن!!!!!

  • محمد در تاریخ شهریور 16, 1393 گفت:

    پاسخ به سوالات، بسیار احترام آمیز و منطقی است
    منتظر اقدامات هستیم

  • اهالی محترم کوچه خانقاه نقشبندی در تاریخ شهریور 16, 1393 گفت:

    با سلام و احترام خدمت شهردار محترم و صادق
    همین که به نظرات شهروندان محترم اهمیت قائل شده اید و به نظرات همه آنان پاسخ داده اید کمال تشکر و امتنان را داریم.
    امیدواریم به ترتیب اولویت و مهم بودن به اهداف مورد نظرتان برسید.
    لطفا و خواهشا جهت آسفالت کوچه خانقاه نقشبندی که 100 متر بیشتر نمی باشد اقدام لازم مبذول فرمایید.
    واقعا گرد و خاک در تابستان و گل و لای در زمستان زندگی یمان را مختل کرده است.
    تمامی اهالی این کوچه مساعدت و همکاری لازم جهت آسفالت را با کمال میل خواهند پذیرفت.

  • آشنا-ح در تاریخ شهریور 16, 1393 گفت:

    باسپاس فراوان از بانیان مصاحبه و شهردار محترم بابت پاسخگویی صریح و شفاف به سوالات و پیشنهادات مطرح شده.
    شیوه جوابگویی مستقیم و غیرمستقیم مسئولان نکته ای امیدوارکننده درمدیریت شهری میباشد که امید است ادامه داشته و به شهرداری و شورا منحصرنگردد.