ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 06:46

گزارشی از اردوی تیم ملی کشتی نونهالان ایران در پاوه + عکس

گزارشی از اردوی تیم ملی کشتی نونهالان ایران در پاوه + عکس

به گزارش سلام پاوه : با تلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه و هیئت کشتی شهر پاوه اردوی یک هفته ای تیم ملی کشتی نونهالان کشور چند روزی است در پاوه شروع شده است . به گزارش خبرنگارسلام پاوه : صبح امروز سالن اختصاصی کشتی پاوه محل حضور تیم آینده دار کشتی نونهالان ایران […]

به گزارش سلام پاوه : با تلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه و هیئت کشتی شهر پاوه اردوی یک هفته ای تیم ملی کشتی نونهالان کشور چند روزی است در پاوه شروع شده است .

به گزارش خبرنگارسلام پاوه : صبح امروز سالن اختصاصی کشتی پاوه محل حضور تیم آینده دار کشتی نونهالان ایران بود تیمی که زیر نظر سرمربی نام آشنای کشتی  نونهالان کشور آقای مراد مراد محمدیمحمدی دارنده مدالهای عرصه های مختلف جهانی ،آسیایی و مدال برنز المپیک پکن  بود. این تیم با تلاشهای دلسوزانه رئیس هیئت کشتی پاوه آقای سعدی توفیقی و آقای هیوا حسینی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان به پاوه امده اند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

مراد محمدی سرمربی تیم ملی کشتی نونهالان ایران درگفتگو با خبرنگار سلام پاوه در مورد شناختش از شهر پاوه و کشتی پاوه گفت : اولین بار در سال 77 من به پاوه آمدم ودر یک تورنمنت چند جانبه در این شهرستان شرکت داشتم والان نیزبرای دومین باربه پاوه امدم در این چند روزه که در پاوه بودم شناخت نسبی از کشتی پاوه  بدست اوردم و پتانسیل کشتی این شهر رابسیار بالا می دانیم .

وی اظهار داشت برای موفقیت هر ورزشی  حمایت لازم و ضروری است که خوشبختانه در پاوه این حمایت مشاهده می شود ومی توان گفت اگر این حمایت مسئولان ورزش و دیگر مسئولان شهرستان ادامه داشته باشد روزها بسیار خوبی در انتظارکشتی پاوه خواهد بود.

سرمربی تیم کشتی نونهالان کشورسه فاکتور تلاش کشتی گیر ، دانش مربیان وی و حمایت های خانواده و مسئولین را همانندسه قسمت یک  پازلی در کنار هم برای موفقیت یک کشتی گیر مهم دانست و رمز موفقیت را در این  سه فاکتوربا هم دانست .

مراد محمدی به تلاش و پشتکار مربیان جوان و با انگیزه کشتی پاوه اشاره کرد و گفت : با توجه به صحبتهایی که با انها داشتم و همچنین تماسهای تلفنی که قبل از حضوردر پاوه با انها داشتم انگیزه و میل به خواستن و یادگیری های تازه آنها را قابل ستایش می دانم و پشتکار این مربیان را می توان نوید دهنده موفقیت و روزهای بسیار خوبی برای کشتی پاوه دانست .

سرمربی تیم کشتی نونهالان کشور درپایان با ابراز رضایتمندی از وضعیت میزبانی شهر پاوه برای این اردو به طبیعت بسیار زیبای پاوه و وضعیت بسیار خوب آب و هوایی پاوه اشاره کرد و از حضور در پاوه ابراز رضایتمندی کردو زیبایی طبیعت این شهرستان را ستود .

 

مراد محمدی

تیم ملی کشتی ایران

حمید فهیمی

کشتی در پاوه

مرادمحمدی - فرهاد صالحی

یک پاسخ برای “گزارشی از اردوی تیم ملی کشتی نونهالان ایران در پاوه + عکس

  • حمیدرضا قلیچ خانی در تاریخ شهریور 17, 1393 گفت:

    سلام. از مسئولین هیئت پاوه به جهت برگزاری این اردو وزحمات آنها تشکر می کنم. این تشکر بیشتر از آن جهت که نشان می دهد شما به فکر آیند ه کشتی هستید و به آینده نگری شما تبریک می گویم. قم- قلیچ خانی