ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 08:00

سرانجام شهر کوبانی آزاد شد

سرانجام شهر کوبانی آزاد شد

به گزارش سلام پاوه؛ عبدالرحمان افزود: مدافعان کرد سرگرم تعقیب شماری از تروریست ها در حومه شرقی کوبانی هستند، اما اکنون درگیری ها در داخل این شهرک پایان یافته است. کنشگران سوریه روز دوشنبه اعلام کردند که نیروهای کرد سوریه پس از بیش از ۴ ماه نبرد موفق به بیرون راندن کامل تروریست های داعش […]

635489982777550681به گزارش سلام پاوه؛ عبدالرحمان افزود: مدافعان کرد سرگرم تعقیب شماری از تروریست ها در حومه شرقی کوبانی هستند، اما اکنون درگیری ها در داخل این شهرک پایان یافته است.

کنشگران سوریه روز دوشنبه اعلام کردند که نیروهای کرد سوریه پس از بیش از ۴ ماه نبرد موفق به بیرون راندن کامل تروریست های داعش از شهرک مرزی ‘کوبانی’ در نزدیکی ترکیه شده اند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، ‘رامی عبدالرحمان’ مسوول گروه دیده بان حقوق بشر سوریه گفت که جنگجویان ‘یگان های حفاظت از مردم کرد’، پس از بیرون راندن تروریست های داعش از سراسر کوبانی، به طور کامل بر این شهرک مسلط شده اند.

عبدالرحمان افزود: مدافعان کرد سرگرم تعقیب شماری از تروریست ها در حومه شرقی کوبانی هستند، اما اکنون درگیری ها در داخل این شهرک پایان یافته است.

شکست سنگین داعش در کوبانی ضربه شدیدی به این گروه تروریستی به شمار می رود که در جریان تهاجم ۴ ماهه برای اشغال این شهر که از ۱۶ سپتامبر شروع شد، بیش از یک هزار تن از عناصر خود را از دست داد.

گروه تروریستی داعش در جریان تهاجم تابستانی خود بخش هایی از خاک عراق و سوریه را اشغال کرد.

4 پاسخ برای “سرانجام شهر کوبانی آزاد شد

  • کوبانی در تاریخ بهمن 13, 1393 گفت:

    له دایک بونت پیروز

  • همشهری در تاریخ بهمن 8, 1393 گفت:

    کوبانی آزادیت مبارک

  • کورد در تاریخ بهمن 7, 1393 گفت:

    پیروزه

  • محمدکریمی در تاریخ بهمن 6, 1393 گفت:

    درود به شرف وحرمت و آبروی مردم کوبانی که هیچگاه از سرزمین خود دست نکشیدند . درود بی پایان مردم اورامانات به دختران جنگجوی کوبانی .
    باشد که نبرد شما در دل تاریخ تا ابد ورق زرینی باشد برای نسلهای آینده . امیدواریم که فراموشی و نسیان تاریخی به سراغ تاریخ نگاران و آیندگان نیاید و این مبارزه را فراموش نکنند و فداکاری مردم کوبانی را به نسلهای بعد از خود برساند