ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 04:07

کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در فرمانداری پاوه برگزارشد

کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در فرمانداری پاوه برگزارشد

به گزارش سلام پاوه : اولین کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل با حضور مسوولان استانی و شهرستانی روز سه شنبه در فرمانداری پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار پاوه در این کارگاه، فرهنگ سازی و اشاعه و گسترش اهمیت پدافند غیرعامل را به منظور آگاهی بخشی به عموم مردم مورد تاکید قرار داد. پرویز […]

به گزارش سلام پاوه : اولین کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل با حضور مسوولان استانی و شهرستانی روز سه شنبه در فرمانداری پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار پاوه در این کارگاه، فرهنگ سازی و اشاعه و گسترش اهمیت پدافند غیرعامل را به منظور آگاهی بخشی به فرمانداری پاوهعموم مردم مورد تاکید قرار داد.

پرویز ایده پورافزود: شهرستان پاوه با سه بخش، پنج شهر، 44 روستا و 74 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق همواره نقطه و مکانی امن در کشور بوده و هست.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه نیز گفت: گسترش همه جانبه انقلاب اسلامی ایران در جهان، با وجود توطئه ها و ترفندهای فراوان موجب وحشت استکبار شده، لذا با تغییر تاکتیک اکنون عقاید، افکار و سلامت مردم ما را هدف قرار داده اند.

محمودیان افزود: پدافند غیرعامل گام ارزشمندی در جهت حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و پیشگیری و مقابله با توطئه های دشمنان است.