ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 04:13

واکنش اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به سوالات مطرح شده در خصوص محل کار شورا

واکنش اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به سوالات مطرح شده در خصوص محل کار شورا

متعاقب سوالات مکرر شهروندان ارجمند در خصوص صحت وسقم مطالب مطرح شده در سایت سلام پاوه و وبلاگ پاوه شار مبنی بر بلاتکلیفی مردم به اطلاع شهروندان محترم می رساند: متأسفانه خبر مذکور در یک کلام  صحت داشته و دارد، …. اما عاملی که منجر گردید در سکوت خبری موضوع را دنبال نماییم این بود […]

متعاقب سوالات مکرر شهروندان ارجمند در خصوص صحت وسقم مطالب مطرح شده در سایت سلام پاوه و وبلاگ پاوه شار مبنی بر بلاتکلیفی مردم به اطلاع شهروندان محترم می رساند: متأسفانه خبر مذکور در یک کلام  صحت داشته و دارد، ….

اما عاملی که منجر گردید در سکوت خبری موضوع را دنبال نماییم این بود که اکثریت اعضا معتقدیم در محیط توام با آرامش می توان برنامه های کاری را پیگیری نماییم،  لذا مجموعه ی حاضر ساختمان شورای شهر پاوهدر زمانی معین تمایلی به باز نمودن موضوع و بروز تنش را نداشتند و کماکان نیز ندارند. به همین مناسبت نیز  از رسانه ای نمودن آن اجتناب نمودیم به امید آنکه بدون چالش موضوع حل وفصل نماییم .

از اویل شروع فعالیت کاری شورای شهر، اعضای محترم  تصمیم برآن گرفتند ، به سبب بهره وری از فضای بسیار مناسب ساختمان شورا ومحوطه اطراف آن، در صورت مشارکت بخش خصوصی یک سری فعالیت های درآمد زایی برای شهرداری و شهر از قبیل پارکینگ طبقاتی ، مجتمع های تجاری و ساختمان پزشکی و…. طراحی ودر نظر گرفته شود، برای تحقق این منظور مقرر گردید ساختمان شورا به طبقه فوقانی شهرداری  (با لحاظ وجود اعتبار وضوابط فنی به شرطی که  درب ورودی آن در خیابان ارشاد اسلامی باز گردد بنحویکه منجر به تداخل کاری بین شورا وشهرداری نگردد ) درصورت احداث نقل مکان گردد. که تصمیم اتخاذی نه برای موقعیت شورا بلکه در جهت مصلحت شهر وشهرداری تبیین گردید که به سبب عدم وجود و مراجعه بخش خصوصی در شرایط فعلی موضوع مسکوت ماند .

اما علت مخالفت اکثریت اعضا برتصمیم مذکور و انتقال شورای شهر از یک ساختمان مستقل و مجهز که تعمیرات آن اخیراً انجام و بهسازی گردیده به فضایی محدود (اتاقکی کوچک) در ساختمان شهرداری که امکان برگزاری جلسات شورا در آن میسر نیست ( در این شرایط نیز دعوت از مسئولین وکارشناسان و.. نیز امری محال خواهد بود) که این موضوع را منبعث از تفکر فردی دانسته وآن را به صلاح و مصلحت شورای شهر پاوه تشخیص نداده و نمی دانیم.

همه ی اینها از یک طرف ، جابجایی بدون هماهنگی با سایر اعضا توهینی آشکار نیز محسوب شده که ادامه ی این رویه را بر خلاف قانون و مقررات و ضوابط موجود می دانیم،  امری که انجام آن نه تنها برای مجری قانون مجاز تشخیص داده نمی شود بلکه تبعات منفی بی شماری نیز بر آن وارد می باشد که در صورت تکرار به خود رأی و… منتهی می شود. که در صورت لزوم فهرست وار در فرصت های بعدی بدان اشاره می نماید.

همانطوریکه عرض گردید اکثریت اعضا تصمیمات شورا را متکی بر اراده جمع دانسته و فرد نگری را به نوعی تکرار خطاهای گذشته برشمرده و تأیید نمی نمایند . لذا مقرر گردید برای ایجاد تفاهم بیشتر با رایزنی و نشست اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در محل ساختمان آتش نشانی شهرداری جلسه ای برگزار گردد به امید آنکه توافقی حاصل و در نهایت برآیند نشست مورد نظر منتهی به تصمیم واحد گردد، که خوشبختانه چنین نیز شد و سه گزینه به ترتیب اولویت مطرح و متفق القول مورد تأیید قرار گرفت، اما متآسفانه باز هم با گذر زمان ، اقدامی در خصوص توافقات حاصله مشاهده نگردید.

معتقدیم مشکلات از آسمان نمی بارند بلکه این ما هستیم که آن را به وجود می آوریم به هر حال در صورتیکه تغییر نگرشی حادث نگردد جمعی از اعضا برخلاف میل باطنی و در راستای وظایف محوله در نظر دارند طی روزهای آینده با شفاف سازی  بعضی از مسائل و مشکلاتی را باستناد آیین نامه ها و قوانین مصوبه ی شورای شهر بازگو نمایند هرچند که در مطالب قبلی نیز فرازهایی از آن منعکس و به سمع ونظر شهروندان معزز و مسئولین محترم شهر رساندیم.

شورایی که به عنوان نهادی انرژیک وفعال در عرصه ی مدیریت شهری شناخته شده است ،متأسفانه بعضی ها با جهت گیری های عالمانه شورا را به مرز حاشیه های  تصنعی  هدایت می نمایند، بی شک ما نیز به وظایف و رسالتی که نظام ، مردم و وجدان کاری بدان امر می نماید عمل خواهیم نمود به امید آنکه حق وحقیقت در جامعه ما محور تصمیم گیری ها گردد. انشاا.. با توکل به حق تعالی وهمراهی مردم وحمایت مسئولین محترم چنان خواهد شد که مقصود آن خواهد بود.

2 پاسخ برای “واکنش اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به سوالات مطرح شده در خصوص محل کار شورا

  • امید در تاریخ آذر 5, 1392 گفت:

    هنوز استفاده از نت را یاد نگرفتیم هنوز بلد نیستیم بیایم فضای مجازی
    این خبرو تو پاوه پرس خونده بودم –
    واقعا چرا خودتون یه پست نمیذارید ؟ چرا همش کپی پیست میکنید/؟
    مدیر سایت چرا خودتون دست به قلم نمیشید و یک مطلب بنویسید؟

  • م.ولدبیگی در تاریخ آذر 4, 1392 گفت:

    با سلام و تشکر
    امیدوام در این میان اکثریت اعضای محترم شورای شهر پاوه بتوانند مقابل تصمیم گیری های خود سرانه و فردی را بگیرند و با تصمیماتی درست و در راستای منافع عمومی بتوانند با سربلندی از این امتحان بیرون بیایند…
    و با تلاش و تدبیر ثابت کنند که واقعأ لیاقت ان جایگاه مقدس را دارند و میتوانند حقوق پایمال شده مردم را از سودجویانی که در این سالها برای خیانت به مردم همه کاری انجام دادند را به بهترین شکل بگیرند و انها را به دست قانون بسپارند
    امید که در زاه خدمت به مردم پیروز و سربلند باشید