ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 08:09

نوجوانان فوتبال پاوه در نیمه نهایی لیگ استان چشم به راه حمایت شما

نوجوانان فوتبال پاوه در نیمه نهایی لیگ استان چشم به راه حمایت شما

به گزارش سلام پاوه : مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ استان روز دوشنبه با دیدار تیم های نوجوانان پاوه و کرندغرب ادامه پیدا می کند . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از موفقیتهای چشم گیر تیم فوتبال نوجوانان پاوه برای اولین بار در این رده سنی حال نیاز است با حمایت همه […]

به گزارش سلام پاوه : مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ استان روز دوشنبه با دیدار تیم های نوجوانان پاوه و کرندغرب ادامه پیدا می کند .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از موفقیتهای چشم گیر تیم فوتبال نوجوانان پاوه برای اولین بار در این رده سنی حال نیاز است با حمایت همه جانبه مردم و فوتبال نوجوانان پاوهمسئولین در روز دوشنبه 31 شهریور ماه راس ساعت 16 در زمین ورزشگاه نوریاو پاوه با حضور و تشویق از این نوجوانان گرامی بتوانیم این تیم را در فینال این مسابقات ببینیم .

بدون شک برای هر موفقیتی نیاز است که مشوقینی وجود داشته باشد و امید می رود مردم ورزش دوست شهرستان با حضور در محل این مسابقه و تشویق های خود شرایطی را مهیا کنند تا فوتبالیستهای نوجوان دیارمان بتوانند با غلبه به این حریف سرسخت به فینال این مسابقات برسند و امیدواریم برای اولین بار به مقام قهرمانی دست یابند .

وعده ما دوشنبه ورزشگاه نوریاو راس ساعت 16

یک پاسخ برای “نوجوانان فوتبال پاوه در نیمه نهایی لیگ استان چشم به راه حمایت شما

  • بازیکن نوجوانان در تاریخ شهریور 29, 1393 گفت:

    باسلام خدمت شما کاک فرهاد صالحی عزیز واقعا ممنونم به خاطر اطلاع رسانیتون امیدوارم با یه برد شیرین نتیجه زحمتتون رو بدیم من ازطرف تمامی بازیکنان تیم نوجوانان ازتون تشکر میکنم