ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 10:14

نمایشگاه کتاب گرامیداشت هفته وقف در پاوه گشایش یافت

نمایشگاه کتاب گرامیداشت هفته وقف در پاوه گشایش یافت

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : نمایشگاه کتاب و نرم افزار علوم قرآنی گرامیداشت هفته وقف با حضور مسوولان پاوه روز شنبه در محل موزه میراث فرهنگی این شهرستان گشایش یافت. به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات گفت: بیش از پنج هزار جلد کتاب در زمینه های دینی، […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : نمایشگاه کتاب و نرم افزار علوم قرآنی گرامیداشت هفته وقف با حضور مسوولان پاوه روز شنبه در محل موزه میراث فرهنگی این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات گفت: بیش از پنج هزار جلد کتاب در زمینه های دینی، تاریخی، فرهنگی، نمایشگاه کتاب اوقافسیاسی و کودکان، نرم افزار علوم قرآنی و کمک آموزشی در این نمایشگاه عرضه شده است.

ماموستا ملا هادی رمضانی افزود: کتابها و نرم افزارهای موجود در نمایشگاه با 25 درصد تخفیف به عموم مردم عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته وقف (پنجم دیماه) برای بازدید و خرید عموم در دو نوبت صبح و عصر دایر است.

ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه نیز با گرامیداشت هفته وقف، برپایی نمایشگاه را گامی ارزشمند و فرهنگی عنوان کرد و گفت: کتاب و وقف دو سنت دینی است که امیدواریم بهره برداری از این نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای آن موجب بیداری و بصیرت هر چه بیشتر جوانان و آحاد جامعه شود.

2 پاسخ برای “نمایشگاه کتاب گرامیداشت هفته وقف در پاوه گشایش یافت

  • امیدوار در تاریخ آذر 30, 1393 گفت:

    شهرک ویمیر جان
    ان شاالله

  • شهرک ویمیر در تاریخ آذر 29, 1393 گفت:

    برپایی نمایشگاه کتاب البته که اقدام خوبی است به عبارتی دیگر این نمایشگاه و نمایشگاههای از این دست، لازم اند اما کافی نیستند.
    نمایشگاهی با عناوین کتب تکراری و تقریباً فاقد کتابهای مورد نیاز جوانان و کتابهای روز
    انتظار از اداره اوقاف و امور خیریه بسیار بیشتر است امید که مشکلات امروز جامعه بیشتر از پیش مورد توجه متولیان امور فرهنگی و امور خیریه قرار گیرند و با اتکال به خداوند و پیروی از سنت حسنه نبی مکرم، شاهد موفقیت جوانان و سعادت دنیوی و اخروی برای همگان باشیم.
    ان شاالله