ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 01:55

نمایشگاه کتاب هورامان در نودشه برگزار می گردد

نمایشگاه کتاب هورامان در نودشه برگزار می گردد

به گزارش سلام پاوه :  نمایشگاه کتاب هورامان با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب مرداد ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی – هنری شهداء نودشه برگزار می شود. امید حبیبی مسئول برگزاری نمایشگاه در گفت و گو با خبر نودشه نمایشگاه کتاب هورامان را با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب، یکی از پربارترین نمایشگاه های […]

به گزارش سلام پاوه :  نمایشگاه کتاب هورامان با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب مرداد ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی – هنری شهداء نودشه برگزار می شود.

امید حبیبی مسئول برگزاری نمایشگاه در گفت و گو با خبر نودشه نمایشگاه کتاب هورامان را با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب، یکی از پربارترین نمایشگاه های هورامان خواند.نمايشگاه كتاب هورامان

وی از برگزاری این نمایشگاه در دیگر شهرها و روستاهای هورامان خبر داد و گفت: هدف ما شناساندن کتاب هورامان برای عموم مردم است.

حبیبی همچنین از تدارک برنامه های فرهنگی متعددی مانند نقد و بررسی کتاب و نمایش عکس هورامان در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.

این نمایشگاه که برای اولین بار در هورامان به این شیوه برگزار می شود، روزهای ۲۱ لغایت ۲۳ مرداد، در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ساعت ۱۶ تا ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به کتاب هورامان خواهد بود.