ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 21:55

نشست هم اندیشی توسعه شهرستان پاوه برگزار شد

نشست هم اندیشی توسعه شهرستان پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : به همت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه، نشست هم اندیشی با حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی با هدف توسعه، عمران و آبادانی این شهرستان روز چهارشنبه برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست فرماندار پاوه، اعتماد سازی و ریسک پذیری […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : به همت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه، نشست هم اندیشی با حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی با هدف توسعه، عمران و آبادانی این شهرستان روز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست فرماندار پاوه، اعتماد سازی و ریسک پذیری را دو عامل مهم و اثرگذار در سرمایه گذاری و توسعه عنوان کرد .فرمانداری

پرویز ایده پور با اشاره به پتانسیلهای بالقوه و مهم پاوه در بخش های گردشگری، کشاورزی و تجارت گفت: سرمایه گذاران در این بخشها می توانند با حمایت و پشتیبانی مدیریت شهرستان سرمایه گذاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید همه ما واقع گرا باشیم و از بزرگنمایی پرهیز کنیم، افزود: دیگر از قیاس اوضاع و وضعیت شهرستان با دیگر نقاط و یادآوری گذشته و اقدامات گذشته باید پرهیز کرد تا با انرژی و توان بالا برای توسعه و آبادانی منطقه با تمام توان تلاش کنیم.

شهرستان پاوه با 57 هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.