ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 05:37

شورای حرف یا شورای عمل …!!!؟/ فرهاد صالحی

شورای حرف یا شورای عمل …!!!؟/ فرهاد صالحی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : یک سال از فعالیت شورای چهارم شهر پاوه گذشت شورایی که در سلامت و میل به خدمت کردن در انها هیچ شکی نیست شورای چهارم را می توان شورای سالم و مایل به خدمت دانست اما نقدهایی بر این عزیزان وارد است که باید گفت متاسفانه شورای چهارم شهر […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : یک سال از فعالیت شورای چهارم شهر پاوه گذشت شورایی که در سلامت و میل به خدمت کردن در انها هیچ شکی نیست شورای چهارم را می توان شورای سالم و مایل به خدمت دانست اما نقدهایی بر این عزیزان وارد است که باید گفت متاسفانه شورای چهارم شهر پاوه بیشتر چهره ای شورای-شهر-پاوهتبلیغاتی و اهل صحبت و حرف بنظر می رسد تا شورایی که عملا خواسته ها و پیشنهادات و راهکارها را به مرحله اجرا در بیاورد .

متاسفانه در هر برنامه ای که در شهرستان و حتی در مواردی خارج از استان برگزار می شود تنها چیزی که در وهله اول به چشم می خورد حضور فیزیکی و پررنگ اعضای شورای شهر پاوه است که به واقع باید پرسید این حضور ها در مراسمات چه ضرورتی دارد که تمام این اعضا و یا در بسیاری موارد اکثریت اعضای ان حضور دارند

چندی است در هر گوشه و مکانی که برای تهیه خبر می رویم بارز ترین چیزی که در تصاویر دوربین خود می بینم چهره اعضای محترم شورای اسلامی شهر پاوه است که در عرصه ها و برنامه های مختلف حضور پررنگ و درخشانی فقط در صحنه دارند . که به نظر کار ضروری و درستی نیست که برای یک مراسم معمولی تمام اعضا یا اکثریت اعضا حضور داشته باشند اما وقتی به دفتر شورا مراجعه کنیم حضور حداقلی آنها را می بینیم یا جلسات رنگارنگ و بدون خروجی اعضای محترم شورا را.

بدون شک استفاده از مشورت و افکار و ایده های صاحبنظران و روشنفکران و نوابغ و … می تواند کمک موثری برای اعضای محترم شورای شهر پاوه باشد اما فقط حرف زدن و جلسه برگزار کردن و بررسی راهکارهای رنگارنگ و متنوع فقط به نوعی تلف کردن وقت است و باید این راهکارها و چاره اندیشی ها که از طیف های مختلف جامعه صورت گرفته است جمع بندی سریع اجرایی شود نه اینکه این جلسات و مشورتهای مختلف روز به روز افزایش یاید و عملا اجرایی نشوند.

نگارنده در چندین جلسه حضور داشته اما متاسفانه این جلسات هیچ خروجی و بازخوردی نداشته است . متاسفانه تعدادی از اعضای شورای محترم شعارها و وعده های مختلفی دادند که گزارشهای کاری خود را یامنتشر می کنند و یا در یکی از مساجد شهر به گوش مردم می رسانند اما فقط حرف بود و بس.

نزدیک به یک ماه است هیئت بازرسی از شهرداری پاوه بازرسی می کنند و نتیجه آن برای عموم مردم نامشخص است و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در مورد بازرسی های اخیر از وضعیت شهرداری پاوه سکوت کرده اند و هیچ نتیجه ای را برای مردم اعلام نکردند . این بازرسی ها چه مثبت و چه منفی باید نتیجه ای داشته باشد تا مردم بدانند اما ظاهرا هیچ خبری چه مثبت و چه منفی به گوش نمی رسد .

قبل از شروع به کار شورای چهارم صحبتهای و شائبه ها و شایعات زیادی در مورد عملکرد شورای سوم و شهرداری چه مثبت و چه منفی به گوش می رسیدکه اولین خواسته مردم از شورای چهارم روشن شدن موضوع و صحت و یا کذب بودن آن بود . این موضوع در حالی است که تعدادی از اعضای شورای چهارم با پرنگ کردن این موضوع و شایعات در محافل مختلف باعث جذب و کسب آرای زیادی برای خود شدند اما عملا فقط با افکار عمومی بازی کردند.

باید گفت شورای چهارم یکی از مهمترین خواسته های مردم را ندیده گرفت و علی الرغم مطرح کردن شعارهای رنگارنگ و فریبنده انتخاباتی در قبال یکی از مهمترین خواسته های مردم سکوت محض کرده است.

با تمام احترامی که برای تمامی اعضای شورای چهارم قائل هستم باید بگوییم شورای چهارم شورای حرف و صحبت است و شورایی است که فقط در مراسمات حضور پررنگ دارد و بس .

سوالی که از عزیزان شورای چهارم دارم این است خروجی جلسات مختلف و متعدد و نتایج عملی انها چه بوده است ؟ نتیجه جلسات متعدد با مهندسین چه شد؟ خروجی نشست با اصحاب رسانه و خبر چه شد ؟ خروجی جلسه های گسترده با شورا یاران چیست ؟ برای شهرک کارگاهی شهر پاوه چه کرده اید ؟ برای دکه های فلزی بازار میوه و تره بار پاوه چه انجام دادید بجز وعده و وعید ؟ برای معضل ترافیک پاوه که در وضعیت بحرانی قرار دارد بجز جلسه چه انجام داده اید؟ نشست هم اندیشی با جامعه فرهنگی و هنری باز خوردش چه بود ؟ چرا طی یک گزارشی کامل برای مردم نتایج این نشستها را مطرح نمی کنید؟

مردم از نمایندگان خود در شهرداری کار و عمل و شفاف سازی و گزارش کار مستمر می خواهند نه اینکه هرجا مراسمی یا مسئولی بود سریع در صحنه حاضر شوند هرچند حاضر شدن در صحنه های مختلف هم در مواردی لازم و ضروری است اما نه همیشه و همجا و حداکثری .

فعالیتهای مفید و مشورتی و انتقاد پذیری این اعضای محترم قابل تقدیر است اما مردم ما کار می خواهند و عمل نه حرف و تبلیغات .

25 پاسخ برای “شورای حرف یا شورای عمل …!!!؟/ فرهاد صالحی

  • س 29 در تاریخ مهر 9, 1393 گفت:

    با سلام ، فلسفه شورا اینه که چند نفر انسان باسواد و خبره ودلسوز توسط مردم انتخاب بشن و ضمن نظارت بر شهرداری با مشورتهای بموقع به مشکلات شهر رسیدگی کنند، یعنی توی شهری که داعیه سواد وفرهنگ داره چندنفر انسان باسواد و با تجربه وجود نداره که در اصول شهرسازی و مدیریت شهری تحصیلات عالی داشته باشند !؟ شهردار که فرهنگی بوده، شوراها که یا فرهنگی هستند و یا بانکی و یا … بفرمایید این دوستان اگرهم بخواهند می توانند کاری انجام بدهند؟اصلا علمش رو دارند که عملش رو داشته باشند؟ پس کی میخوایم کار رو به کاردان بسپاریم ؟ تا کی طایفه و طایفه بازی ؟ تا کی جاف و هورامی؟ پاوه ای و مهاجر؟ اصلا من از خودمون شاکی هستم ! رو چه حسابی به این آقایون رأی دادیم؟ خوب و موجه بودن کاندیدا فقط یکی از فاکتورها ست، آیا این برادران بقیه فاکتورها رو دارند؟ با این اوضاع و احوال وضع شهر از این بهتر نمیشه مطمئن باشد، حیف شهر زیبای من، حیف شهر هزار ماسوله، حیف پاوه من حیف…

  • سرده ای در تاریخ مهر 5, 1393 گفت:

    با تشکر از ارایه این مطلب
    نکاتی را که لازم بود کاربران محترم اشاره نمودند و تقریباً همه انها نشان از نارضایتی عمومی از عملکرد شورای محترم دوره چهارم می باشد.
    شهامت گفتن این انتقادات پیش نیاز اصلی حرکت در مسیر توسعه است اما مهمتر از آن پیگیری و جدیت شهروندان در این خصوص است که می تواند ما ار امیدوار به دستیابی به پیشرفت و حل مشکلات کنونی نماید.
    پیشنهاد می شود کمی سطح گفتار را ارتقا دهیم یعنی به جای اینکه در شب نشینی ها، سایت ها و … به نقد از شورا و مسوولین بپردازیم با ارایه راهکارهای علمی و اقدامات عملی موضوع را با مکاتبات، مراجعات، مقاله نویسی، و … پیگیری نماییم و از مسوولین مربوطه بخواهیم که بطور عملیاتی براساس برنامه ریزی صحیح و تدبیر مکناسب به رفع معضلات کنونی و آتی در خصوص وضعیت شهر و دیارمان بپردازند

  • همشهری در تاریخ مهر 5, 1393 گفت:

    سلام لطفا این مطلب رو درج بفرمایید جناب آقای صالحی اگر غرضی ندارید شما دلتون از….. خونه که آقای ….تو همه ی جلسات حضور دارند و شما نه ….. به روز ولی شما؟؟؟؟؟؟به هر حال می دونید که این سایت هیچ خیر و برکتی نداره مگر اینکه چند کوته فکر بیان و بگن …شما انتظار دارید خرق عادت بشه نمیشه چندین سال پاوه به دست این و اون ویران شد ه الان می خواین با یک سال آباد بشه . واقعا بسه کم بگید آقای … خودتون رو به نفهمی می زنید یا … هرکس میاد سر کار نقد می ره نقد …..شما از خدا بترسید شمایی که چشم دیدن همشهریاتون رو ندارید به خدا با این افکار هیچ وقت نه در دنیا به مقامی می رسید نه در قیامت به جایی فقط درست کردن خبر های جنجالی برای دو کلیک بیشتر به جهت افزایش خواننده

  • صادق در تاریخ مهر 5, 1393 گفت:

    جناب آقای صالحی گرامی ممکن است بعضی از حرفها واقعاٌ درست باشد اما هیچ ارتباطی با فرد مورد سوال نداشته باشد مثلاٌ اینکه درخصوص گرانی صحبت کنیم وحرفهای کاملاٌ درستی بزنیم بعد نتیجه گیری کنیم مغازه دار عامل اصلی گرانیست واز او بخواهیم مشکل گرانی را حل نماید برادر عزیز به شورای پاوه وکلاٌ به مقوله شورا ایرادات زیادی وارد است ودر جای خود می بایست کاملاٌ مورد بررسی قرار گیرد .اما اینکه حرفهای بر ربطی خارج از چهارچوب اختیارات شوراها بزنیم وانتظار داشته باشیم شورا اینها را مرتفع نماید کاملاٌ نابجا می باشد.ما نمی توانیم از شورا انتظار داشته باشیم که نتایج…….ی یا نتایج هیئت بازرسی را اعلام نماید. در خصوص تخلفات ………… تا اونجائیکه اطلاع دارم پرونده در دادگاه در حل رسیدگیست واعلام …… یا هر نتیجه ای فقط توسط مرجع رسیدگی کننده بایستی اعلام شود یا نتیجه بازرسی هیئت …. در شهرداری تنها توسط همان هیئت می بایست اعلام شود واتفاقاٌ اگر اعضاء شورا حتی در صورتیکه نتایج را هم بداند در صورتیکه اعلان عمومی نماید مرتکب تخلف شده است.

  • جاف سه ر به رز در تاریخ مهر 4, 1393 گفت:

    سلام
    هرچی گفتی حق بود دمت گرم
    این شورا بجز حرف هیچ کاری نکرده منم میتونم بیام وعده بدم که اگر به من رای بدید مثلا پاوه رو یک شهر توریستی میکنم و از آتشگاه به شاهو تله کابین وصل میکنم وعده دادن خیلی راحته ولی عمل کردن مرد میخواد این جمله خیلی مهمه : عمل کردن مرد میخواد .
    دکه های فلزی میوه چی شد ؟ چرا راه اندازی نمیکنن ؟ اگه شورای قبلی بود الان تحویل داده بودن هرچند که شورای قبلی هیچ جایی برای دفاع نداره ولی ح:.7<اقل یه خورده عمل گرا بودن ولی ما جز حرف زدن هیچی از اینا ندیدیم . اخه این چه وضعشه بابا

  • منصف باشیم در تاریخ مهر 4, 1393 گفت:

    باید بگم شورای سوم بسیار بهتر از شورای چهارم بود بسیاری از کارها رو عملا انجام دادن و حرف نمی زدند ان موقع سایت نبود تا مردم بدانند الان هزینه های صورت جلسات شهرداری رو ببینید هرچه جلسات زیاد برگزار بشه حقوق اعضای شورا بیشتر می شه صد رحمت به شورای قبلی که حداقل با محبت بودند شورای جدید با سیاه کردن اعضای شورای سوم رای اوردن و فردا روز قیامت باید جواب بدن

  • همشهری در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    از مردم خوتهش دارم به جوون ها میدان بدید ولله بقران جوون ها دنبال اسم و رسم هستند به وسیله حرفه و تخصص و کارشئن دنبال پول نیستن وللهه

  • همشهری در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    باسلام
    کاک فرهاد ازتون سپاسگزارم حرف دل مردم رو زدید
    فقط یه صحبت کوتاه بگم اگه دوگانگی و عضو شورا شدن برای منافع شخصی نه منافع شهری و پیشرفت شهر پاوه نیست چرا طبقات مازاد ساختمان آقای …… رو بریدن اما ساختمان …..روز به روز قد میکشه

  • ناشناس در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    با عرض سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیریت سایت
    ما از هیچ دوره ای از شورا هیچ کار مفیدی برای شهرستان پاوه ندیدم ان شا الله دوره های بعدی.

  • واقع بين در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    اقانى كه در شورا هستند فقط به دنبال ظاهر نماىى و گول زدن افراد هستند سال پيش سايتى …..رو نگاه كنيد چطور شورا و شهردار رو زيرسل ميبرد الان اقاى…. خودش به پستى رسیده اند بجز به به چهچه كارى ازشون برنمياد دىگر بجز حرف نميتوان كارى رو از اىن شورا در انجامكها ديد

  • تحليل گر در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    سلام حضور كاك فرهاد گرامي : لطف كنيد با جديت اين موضوع را به اعضاي شوراي محترم برسانيد هركدام از اعضا، كه در جريان تبليغات انتخابات برشورهاي اهداف تبليغاتي و سياست هاي اجرايي را تبليغ و توصيف ميكردند و بر اساس شعارهاي تبليغاتي راي جمع كردند و مردم را سر كار گذاشتن به چند از آن بندها عمل كرده اند و يا ميتوانند عمل بكنند . برشور و برگه هاي تبليغاتي در دست مردم هست و مردم ميخواهند اين شورا را به محاكمه خيانت در امانت راي و دروغ و ياوه گويي در گفتمان بكشند .

  • فرهنگي در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    با سلام و خسته نباشيد حضور مدير محترم سايت سلام پاوه و سپاس از شجاعت و ضرورت تاختن بر شوراي شهر آنچه كه در دل همه شهر وندان است و ميخواند در در زمان و موقعيت مناسب اين شوراي فرمايشي و ناتوان وپر حاشيه و متوقع و ….. كه با شعارهاي انتخاباتي و حرف هاي قلمبه ،سلمبه و دست نيافتني به مقصد خود رسيدند و حال در تحقق وعده ها و شعارهاي خود مانده اند و حالا مانده اند و كارهاي سخت شهر سازي و رفع و فتق امور پر مشكل و ناتوان حداقل در ……. …… ، دسته اي با رانت …… ،عده اي با شعارها و چرب زباني و انحراف افكار عمومي و خيانت به رقيبان انتخاباتي و عده اي هم با تبليغات ناسالم و رودربايستي قرار دادن اين وآن و در حوزه هاي انتخاباتي را گرفتن و راي جمع كردن به اين نان ونوا رسيدند كه چي حالا حاصلشان :عدم اعتماد به همديگر ،روبرو دوست و همكار و در خفا دشمن و غير قابل اعتماد ،پز عالي در جلوي دوربين و جيب خالي در اعتبارات و صرف اعتبارات ، مانور دادن در جلوي دوربين و مسئولان و اما محل كار خالي و دريغ از كسي كه جوابگوي ارباب رجوع باشد . بهر حال حرف دل زياد و اميد به اصلاح و پيشرفت بسيار كم و ناميد كننده .اما كاش اين شورا كار كه نميكنند و نميدانند كه بكنند لااقل كم پز و اداء و اطوار و شعار و بزرگ نمايي بكنند .

  • شهروند در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    سلام
    ضمن تشکراز سایت سلام پاوه
    براستی هیچ کارکردی از شورای پاوه ما تا بحال ندیده ایم و باید فردا جوابگوی خدا باشن که با رای این مردم بازی کرده اند .
    خوب اگر نمیتونستید کاری بکنید چرا کنارنکشیدید چرا استعفا ندادید مگه زندگی چقدر ارزش داره اینقدر بهش چسبیدین
    مگه قیامتی هم نیست خداشاهده ما نه از شورا راضی هستیم و نه شهرداری .

  • وشتا بو در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    واما چند نکته
    اولا این اقدامات و جلساتی که شورا وشهرداری با گرفتن عکس و مانورهای متعدد در پایگاه های مجازی انجام می دهند جزء وظیفه شان است وتوقع نداشته با شند که مردم از وضعیت موجود راضی باشند . چرا که خودشان این ادعا را کردند که ما می توانیم و برخود تحمیل کرده اند و اگر چنان چه کم کاری بکنند مدیونند .
    شورای محترم در گرفتن مجوزها و بکارگیری افراد و تصمیم گیری هایتان در بعضی زمین ها و …… در جاهای مختلف هم توضیحاتی بدهید که مردم فقط از پله بندی و پیاده رو های شما اطلاع دارند .
    البته شاید ما هم وقت خود را تلف می کنیم که می نویسیم ومنتظر اقدامات اساسی از شما هستیم. دیگه طبق عادت و سنت گذشتگان وقت آن رسیده که شما هم یه کم به خودتان برسید و یه شغلی دیگه با کسب مجوز ها و گرفتن چند دکه یا مغازه یا و….ویا های زیادی که همه مردم پاوه خودشون در این زمینه هفت خط روزگارند .

  • شهروند در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    سلام:اگه به شورا وشهردار درباره مشکلات شهر مراجعه بکنی یه جواب تکراری رو مرتبآ می شنوی این مشکل مربوط به افرادی است که قبل ما آمدن وه به ما مربوط نمیشه .

  • حق گو در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    اعضای شورا اگر از خدا میترسید این متن را بخوانید
    با عرض سلام
    براستی که مبحث بسیار مفید و به جایی را مطرح کردید . من خودم یکی از کسانی بودم که برای یکی از این آقایان که الان عضوی از شوراست سر و دست میشکوندم و باور و یقین داشتم که افرادی به پا خواسته اند که هدفشان عمران و آبادانی ست و قصدی ندارند جز اینکه اوضاع نا به سامان شهرشونو سامان بدند ولی متاسفانه امروز میبینیم که تمام حرفها و وعده وعیدها شعاری بیش نبود و بدبختی اینجاست که هنوزم دارن شعار میدن . من عاجزانه از آقایان خواهش دارم که اگه قرار نیست کاری انجام بدید لطفا شعار هم ندید .
    جلسات متعدد با مهندسین . . . !؟
    نشست با اصحاب رسانه . . . !؟
    شهرک کارگاهی . . . !؟
    دکه های فلزی بازار میوه و تره بار . . . !؟
    معضل ترافیک . . . !؟
    ای کسانی که با احساسات این ملت بازی کردید و به شعور تکاتک رای دهندگان ….. کردید چه جوابی برای موارد بالا دارید ؟؟؟ من یکی از موارد بالا رو مثال میزنم چون در جریان کارش هستم . بحث دکه های فلزی که چند وقت پیش قول دادید که این دکه ها را پشت بازارچه مرزی مستقر میکنید و حتی به قول خودتان زمین برایش مشخص کردید ولی الان چند ماه از این وعده سر خرمن میگذرد ! فقط این را بدانید تعداد زیادی از کسانی که صاحب اون دکه ها هستند با وام بانکی که الان دارن بهره شو با بدبختی میدن اون دکه هارو با قیمتهای بالا خریدن وجدانتونو قاضی کنید از خدا بترسید … بترسید از روزی که باید جواب بدید مردم به شما اعتماد کردند
    در مورد شهرک کارگاهی هم که چیزی جز دروغ ندیدیم فقط وعده و وعید
    معضل ترافیک هم که بماند نیازی به توضیح بنده ندارد
    آقایان ساختن دوتا جدول و درست کردن دوتا پله و تزیین و پاشیدن چمن وووووو این گونه کارها چیزی نیست که مردم از شما انتظار دارند تمام شهرداری ها و شوراها این کارو میکنند حتی شورای قبلی از این لحاظ خیلی بهتر از شما عمل میکرد این قبیل کارها یک وظیفه طبیعیه و جز انتظارات نیست اینو گفتم تا فردا نکنید ما کار کردیم
    در آخر سر بازم شمارو انذار میدم و میترسونم از روزی که باید جوابگو تک تک کسانی که بهتون رای دادند در داداگاه الله باشید . اگر به اندازه سر سوزنی ترس از خدا در دلتان هست به وعده هایی که دادید عمل کنید
    وسلام

  • سردا پاو در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    با سلام خدمت عزيزان نگارنده به موضوع خوبى اشاره كردن اىا كسانى كه در سال اول شورا با بازى كلمات و فريب دادن افكار عمومى …. ميدادند و شورا رو به ………. ……………..متهم كرده بودند و قرار بود جلوى اكثر مردم در مجالس هاى براى مردم شفاف سازى كنند وتا حدود زيادى در انتخابات با اين شعار مردم زيادى رو گول زدند كجاست عمل و كارى كه ميخواستيد انجام بدين؟چرا به خاطر پست و اهدافتون با مردم بازى كردىد من خودم يكى از كسانى بودم كه سال قبل در دادن بيانيه ها از شما دفاع و كار شما رو درست قلمداد ميكردم اگر ميدونستم اين چنين خواهد شد و شا در برابر …… سكوت بيشه ميكنيد اين عمل زشت رو انحام نمىدادم و الان هم ا اينجا در اين نياى مجازى از همه همشهريان عزيز معذرت خواهى ميكنم و فقط ميتوانم بگويم پست ومقام براى كسى بقا ندارد و فرداىى هم وجود دارد اقايان كمى فكر كنيد……………………

  • ناشناس در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    در اینجا هرکس به پستی رسید فقط در فکر خودشه آخه آدم عاقل چطور میاد شفاف سازی کنه وقتی خودش گیره اینطور بوده وهست وخواهد بودآقای صالحی دست شما درد نکنه بابت تمام زحماتی که کشیده وخواهد کشید یک نصیحت از بنده گوش شنوا نیست عزیز

  • زبل خان در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    دست مریزاد
    مردم به این باور رسیده بودند که سایت های موجود بازیچه دست عده ای مسئول گشته اند و ندیم صاحب بادمجان!!! که :اگر حضرت صاحبش فرمود خوب است باید خوب باشد در غیر اینصورت بد است . آنچه گفتید گر چه قطره ای از دریای بیکران افسوس کسانی بود که پای صندوقهای رای سرو پا شکستند اما باز هم خوب بود . چند صباحی بود می گفتند ما رای حداقلیم کاری از ما برنمی آید پس بودنتان بهر چه بود از بزرگمردی چون توفیق اسلا می نیا اندکی مرام می آموختید و می رفتید . بعد آن ثابت شد اولین پارلمان کوچک در گیتی هستید که در لا و نه در جمعتان بی معنی است و ماشاا.. عدد 7 را که تا دیروز مخصوص عده ای از بزرگان فوتبالی بود پارلمانیش کردید . بس کنید آقایان . عده ای از آقایان قبلی ….. و …… ….. میزدند که من………. هستم و درود بر شرفشان که غیر آن را ننمو دند . اما شما چی …. ؟گرچه این عباریت شامل حال همه نمیشود اما بخاطر داشته باشید که خدا در قرآن کریم چه قوم هایی را مثا ل میزند که خوب و بد را با هم مجازات نمودند چون خوبان راه راست را به بدان نشان ندادند و با آنها زیستن را ادامه دادند.

  • شهروند در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    با سلام خدمت كاك فرهاد عزيز بحث كاملا بجاىى بود اقاىانى كه با شعار شفاف سازى و رو كردن بعضى از افراد رو به ميان مي اوردند و قرار پرونده هاى مشكوك ….. پيشين رو بررسى و براى مردم اشكار كنند اقاى صالحى به خاطر قدرت و نفوذ و پست از اىن كار دست كشيدند و اراى مردم بازى كردند اقاىانى كه سال اول بيانيه و شفاف سازى ميكردند فقط به خاطر منافع شخصى شون بود ديگر حناى اين نوع افراد در اين جامعه براى مردم رنگى ندارد همون بهتر برن در سايتهاى …… تبليغات و گنده نماىى كنند مردم كيلو چند اقاى صالحى…………..

  • شهروند هورامی پاوه ای در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    واقعا بحث جا لبی بود برای همه جای سوال است طی یکسال گذشته چه کار مثبتی از شواری پاوه دیده شده است…………………..
    خدا وکیل فقط بلدن جلوی دوربین یا عکس بگیرند یا در همه جا مثل خروس بی محل حاظر شوند و اظهار نظر کنند………………
    به نظر بنده به عنوان یک شهروند تحصیلکرده پاویی اصل اعضای شورای پاوه تا حالا وظیفه خود را نشناخته اند و هیچ کار مهمی را انجام نداده اند که مردم از ان راضی باشند. نمی توانند کوچکترین تصمیمی را خودشان بگیرند و باید دستوری کار کنند و یک …….است گذاشته اند و دنبال …… می باشند.
    آقایان ….. ….. ….. ضعیفترین عملکرد را خود نشان داده اند و سال بعد به فکر کاندیتاتوری و سلام سلام نباشند

  • ناشماس در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    سلام
    ماهم هیچ گونه کارکرد مفیدی نه ازین شورا و نه از شوراهای قبل ندیدم اگر کاری هم کردن بنفع منافع خودشان و فامیلاشون بوده
    همه مردم پاوه هم اینو میدونن ما که راضی نیستیم

  • 29 س در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    دوستاني كه در شورا با شور وشوق وصف ناپذير شوراي قبلي را متهم به رانت و فساد ميكردن بعد يك سال گزارش بدن كه در اين زمينه چه كارهايي كردن موارد شبه اميز چي شد شفافيتشون كجاس دم از حلال وحرام زدن كار ساده اي عملتون كجاس؟اعضاي شورا بيشترين رايشون به خاطر اين بود كه ميخواستن پرونده هاي گذشته شهرداري رو شفاف كنند مردم فراموش نكردن ناملايمتي هاي شوراي قبلي را پس به فكر راه درست باشيد با تقسيم قدرت بين خودتون سره مردم شيره نماليد.

  • همشهری در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    با تشکر از مطلب چاپ شده .من هم با نظرات اقای صالحی کاملا موافقم اگر اصحاب رسانه نه فقط شورابلکه تمامی ادارات را زیر سوال ببرند و از انها انتظار جواب داشته باشند هیچ وقت این همه غارت و چپاول گری در این شهر کوچک شکل نخواهد گرفت . چرا پاوه میدان میوه ندارد ؟چرا مکانی برای دائر کردن نمایشگاههای فصلی ندارد؟چرا یک شهربازی درست و حسابی ندارد؟چرا شهرک کارگاهی سرانجام نمیگیرد؟و هزاران چرای دیگر شورایان محترم اینها همگی شعار شما بودند چرا عمل نمیکنید.جاده اسفالت میشه چراغ میزارین و … اینها وظایف معمول شما هستند منت نگزارید

  • حاجی پاوه ای در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    باسلام خدمت مدیریت سایت وتمامی بازدید کنندگان واقعا کاک فرهاد حرف دل تمام مردم رازدند باید گفت شورای عشق به عکس وپز دادن میان مردم بله یکی از اعضای شورا در طول تبلیغات همه شاهد بودند که شعارش این بود که اگر من شورا شوهم همه ساله در مسجد شهدا تمامی گزارش کاری خودرا اراه میدهم چی شد این قول ها چرا همه رافراموش کردید. فقط با حرف زدن الکی و مردم راگول زدند عزیزان یکم به فکر شعارهای باشید که داده اید عکس انداختن وهمه روزه اخبار شورا درپاوه پرس درد مردم را دوا نمیکند دوستان اگه دوست داشته باشید شعرهای تمامی اعضای شورارا جمع اوری میکنم و در سایت بروز رسانی میکنم وبازهم ممنون ازکاک فرهاد عزیز که تمامی وقت خودرا درصرف این سایت فعال وپربازدید میکند ای کاش اعضای شورا به اندازه اقای صالحی به مسولیت خود برسند.