ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 05:59

شهردار پاوه : هوشیاری و حساسیت از اركان اصلی مبارزه با فساد اداری است .

شهردار پاوه : هوشیاری و حساسیت از اركان اصلی مبارزه با فساد اداری است .

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه با اشاره به اینکه هوشیاری و حساسیت از ارکان اصلی مبارزه با فساد اداری است گفت : هوشیاری و حساسیت پرسنل شهرداری در موضوعات مختلف در داشتن محیط اداری سالم بسیار مهم است       . به گزارش خبرنگار سلام پاوه ، سلام خسروی در سومین نشست اداری شهرداری […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه با اشاره به اینکه هوشیاری و حساسیت از ارکان اصلی مبارزه با فساد اداری است گفت : هوشیاری و حساسیت پرسنل شهرداری در موضوعات مختلف در داشتن محیط اداری سالم بسیار مهم است       .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ، سلام خسروی در سومین نشست اداری شهرداری که در روز دوشنبه با حضور پرسنل و کارکنان در محل شهرداری این شهر برگزار سلام خسرویشد تبعیض ، عدم رعایت وقت ، تخفیف و عدم احترام به ارباب رجوع را از مظاهر فساد اداری عنوان کرد و افزود : مهمترین رسالت پرسنل شهرداری ، مبارزه با مظاهر فساد اداری می باشد.

شهردار پاوه در ادامه از پرسنل به عنوان زبان گویای شهرداری یاد کرد و با تأکید بر قانونمندی و قانون مداری و سلامت و نظم و انضباط اداری اظهار داشت : بی نظمی در محیط اداری باعث ایجاد اختلال در فرآیند خدمت رسانی به شهروندان می شود .

خسروی در بخش دیگری از سخنان خود شهروندان را ولی نعمتان مدیران شهری دانست و خاطر نشان کرد : خدمت بی منت به مردم فهیم پاوه نوعی نعمت و موهبت الهی است .

وی با تأکید بر لزوم خدمت به مردم و احترام به قانون و نقش مهم اخلاق و مسئولیت پذیری پرسنل افزود : بر اساس آموزه های دینی تعهد به اخلاقیات و توجه به منشور اخلاقی توصیه شده است چرا که رعایت اخلاق و قانون به وسیله مدیران و کارکنان شهرداری امری ضروری است .

رعایت نظم و انضباط اداری ، قانونمندی و قانون مداری ، خدمت رسانی به شهروندان ، تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی ، سلامت اداری و مبارزه با فساد از مهمترین برنامه ها و مصوبات این نشست بود که بر رعایت آنها تأکید شد.

شهرداری