ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 18:17

شهردار پاوه : راه اندازی نظام جامع پیشنهاد ها در شهرداری .

شهردار پاوه : راه اندازی نظام جامع پیشنهاد ها در شهرداری .

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از راه اندازی نظام جامع پیشنهادها در شهرداری این شهر خبر داد . به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، سلام خسروی با اعلام خبر فوق گفت : جهت جمع آوری پیشنهادات سازنده و دانش محور که منتج به ایجاد بانک دانش شهرداری پاوه گردد ساختاری سازمان یافته […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از راه اندازی نظام جامع پیشنهادها در شهرداری این شهر خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، سلام خسروی با اعلام خبر فوق گفت : جهت جمع آوری پیشنهادات سازنده و دانش محور که منتج به ایجاد بانکسلام خسروی دانش شهرداری پاوه گردد ساختاری سازمان یافته با استفاده از مشاورین ایجاد تا ضمن سازماندهی نظام پیشنهادات بر هم افزایی تجربیات و دانش جمعی افزوده شود .

وی موضوع پیاده سازی نظام تصمیم سازی بر مبنای نظرات سازنده کارشناسان و شهروندان در مدیریت شهری را از مهمترین اهداف این نظام جامع دانست و افزود : ساختار این نظام دارای کمیته های عالی و اجرایی بوده که پیشنهادهای شهروندان در کمیته های مربوطه بررسی و تصمیم گیری می شوند .

شهردار پاوه اظهار داشت : در این ساختار علاوه بر در نظر گرفتن امتیازات مختلف اعم از مادی و معنوی برای پیشنهاد دهندگانی که نظرات سازنده ای را ارائه دهند و در کمیته نظام پیشنهادات مصوب گردد ، نسبت به اجرایی سازی این پیشنهادات اقدام اجرایی بعمل می آید.

خسروی محدوده پیشنهادات را در موضوعات عمرانی ، فرهنگی ، خدماتی و رفاهی عنوان کرد و خاطر نشان کرد : شهروندان و کارشناسانی که پیشنهادات آنان با هزینه کم برای شهرداری نتایج موثر را به دنبال داشته و مشکلی از مشکلات حوزه شهری را تقلیل دهد امتیازات و پاداشی مناسب در نظر گرفته می شود .

وی زمان بررسی و پاسخ به پیشنهادات شهروندان را کوتاه عنوان کرد و افزود : پیشنهادهای شهروندان در کوتاه ترین زمان در کمیته های نظام جامع بررسی و نتیجه آن به اطلاع عموم شهروندان و شخص پیشنهاد دهنده ارائه می شود .

سلام خسروی با اشاره به تعیین مسیر و نحوه ارائه پیشنهادات تصریح کرد : شهروندان فهیم پاوه می توانند پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس shahrdaripaveh@yahoo.com و info@pavehcity.ir ارسال و یا به صورت مکتوب به واحد روابط عمومی شهرداری پاوه تحویل نمایند .

5 پاسخ برای “شهردار پاوه : راه اندازی نظام جامع پیشنهاد ها در شهرداری .

  • اصغر افتخاری هریس در تاریخ اردیبهشت 30, 1394 گفت:

    احترما بنده از شهرستان هریبس اذربایجان شرقی به عنوان صاحب نظر ونیز محقق تعدادی پیشنهادات در سال گذشته مظابق فراخوان نظام پیشنهادات شهرداری پاوه ارسال ولکین با وجود تماس های متععد متاسفانه امکان نتیجه نهایی پیشنهادات مر بوطه به وجود نیامده است خواهشمند است سایت سلام پاوه در این رابطه با یک مطلب مناسب از شهردار محترم بخواهد که علت عدم بررسی ونیز نتیجه این پیشنهادات بنده چه بوده است

  • افتخاری هریس در تاریخ دی 27, 1393 گفت:

    از شهردار محترم پاوه در خواست می شود در مورد نتایج نظام پیشنهادات که بنده نیز حدود سه ماه پیش دهها پیشنهادات به ان شهرداری ارسال کرده بودم مار مطلغ فرمایند باتشکر

  • افتخاری هریس در تاریخ آبان 18, 1393 گفت:

    بنده در راستای نظام پیشنهادات طرح های خویش را به شهردار محترم ان شهر از اذربایجان شرقی ارسال کردهام

  • گمنام در تاریخ مهر 29, 1393 گفت:

    تشکر بسیار عالی است کاش در روستاههای ورودی و خروجی پاوه داخل مساج جامع صندوق پیشنهادات قرار میدادید..

  • آسوخان در تاریخ مهر 29, 1393 گفت:

    با سلام
    پیشنهاد خوبی است بشرطی که حق و حقوق مناسبی برای پیشنهاددهندگان در نظر گرفته شود تا بیشتر سبب ایجاد انگیزه گردد.