ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 07:56

شهردار پاوه:در سومین جلسه كمیسیون ماده صد شهرداری 20 رأی صادر شد .

شهردار پاوه:در سومین جلسه كمیسیون ماده صد شهرداری 20 رأی صادر شد .

به گزارش سلام پاوه :  در سومین جلسه کمیسیون بدوی ماده صد شهرداری پاوه در سال جاری تعداد 20 رأی صادر و در دبیرخانه این کمیسیون ثبت شد . به گزارش سلام پاوه: سلام خسروی در سومین جلسه کمیسیون ماده صد که روز چهارشنبه در شهرداری پاوه تشکیل شد افزود : در این کمیسیون تعداد […]

به گزارش سلام پاوه :  در سومین جلسه کمیسیون بدوی ماده صد شهرداری پاوه در سال جاری تعداد 20 رأی صادر و در دبیرخانه این کمیسیون ثبت شد .

به گزارش سلام پاوه: سلام خسروی در سومین جلسه کمیسیون ماده صد که روز چهارشنبه در شهرداری پاوه تشکیل شد افزود : در این کمیسیون تعداد 20 کمسیون ماده صدپرونده تخلف ساختمانی مطرح که تعداد 20 رأی صادر شد .
وی تصریح کرد : از این تعداد آرای صادرشده 10 رأی مربوط به پرونده ساختمان هایی است که بدون پروانه ساختمانی احداث شده اند .
سلام خسروی خاطر نشان کرد : همچنین 10 مورد از آرای صادر شده نیز مربوط به ساخت و سازهایی است که بر خلاف مفاد پروانه ساختمانی و ضوابط مندرج در آن انجام شده است.
خسروی در نهایت هدف از برگزاری کمیسیون ماده صد را ارزیابی و بررسی پرونده های تخلف ساختمانی عنوان کرد و گفت : قانونمند کردن ساخت و سازهای شهری و اخذ پروانه ساختمانی به وسیله شهروندان از رویکرد مهم شهرداری در ساماندهی ساخت و سازها می باشد .