ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 21:34

زکریا بهرام میرزایی قهرمان مسابقات اتومبیلرانی کشور شد

زکریا بهرام میرزایی قهرمان مسابقات اتومبیلرانی کشور شد

به گزارش سلام پاوه : زکریا بهرام میرزایی ورزشکار موفق پاوه ای بازهم بر اوج قله افتخار مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی کشور (آفرود) ایستاد. به گزارش سلام پاوه به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور امروز به میزبانی شهرستان سقز در 5 کلاس اتومبیل‌های دو دیفرانسیل […]

به گزارش سلام پاوه : زکریا بهرام میرزایی ورزشکار موفق پاوه ای بازهم بر اوج قله افتخار مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی کشور (آفرود) ایستاد.

به گزارش سلام پاوه به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی زکریا بهرام میرزاییکشور امروز به میزبانی شهرستان سقز در 5 کلاس اتومبیل‌های دو دیفرانسیل برگزار شد. در این دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور، 73 اتومبیلران از 11 استان کشور ” گلستان، چهارمحال بختیاری، زنجـان ، سمنـان ، همـدان ، کردستـان، کرمانشـاه ، آذربایجان غربی ، اذربایجان شرقی ، اصفهان ، مازندران ” با هم به رقابت پرداختند. شرکت کنندگان با نظارت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در کلاس های مختلف 4 سیلندر کاربراتور و انژکتور ، 6 سیلندر کاربراتور و انژکتور و کلاس اورال حضور پیدا کردند.

در این دوره از مسابقات قهرمان نام آشنای شهرستان پاوه آقای زکریا بهرام میرزایی در کلاس اورال از تیم کرمانشاه ، مهران سلطانی از سمنـان و حسین حیدری از زنجان مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

شایان ذکر است زکریا بهرام میرزایی که سابقه کسب عناوین مختلفی در مسابقات استانی و کشوری را در کارنامه دارد در مسابقات کشوری ایوانکی سمنان نیز در کلاس آزاد به مقام قهرمانی دست یافته بود .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : کسب این عنوان را به آقای بهرام میرزایی و خانواده و تمامی جامعه ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان تبریک عرض می نمایند و برای این عزیز آرزوی موفقیت هرچه بیشتر را دارد.

4 پاسخ برای “زکریا بهرام میرزایی قهرمان مسابقات اتومبیلرانی کشور شد

  • فاضل حاتمی در تاریخ اردیبهشت 17, 1394 گفت:

    موفق و پیروز باشی کاک زکریا

  • احمدی در تاریخ دی 14, 1393 گفت:

    پیروز وسربلند باشید کاک زکریا

  • شهروند شهر در تاریخ دی 14, 1393 گفت:

    انشالله پایدار ،موفق و افتخار افرین باشن چه در ورزش و چه در زندگی اجتماعی

  • بهاره در تاریخ دی 13, 1393 گفت:

    ضمن عرض تبریک وخسته نباشید به آقای بهرام میرزایی امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق و سر بلند باشند