ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 02:32

زنگ وقف در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد

زنگ وقف در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد

به گزارش سلام پاوه : همزمان با اولین روز از هفته گرامیداشت وقف، زنگ وقف در دبیرستان ام المؤمنین شهر پاوه توسط ناهید امین زاده معاون فرماندار این شهرستان روز شنبه بصدا در آمد. به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا هادی رمضانی رییس اداره اوقاف و امورخیریه پاوه و اورامانات در این مراسم با تبریک […]

به گزارش سلام پاوه : همزمان با اولین روز از هفته گرامیداشت وقف، زنگ وقف در دبیرستان ام المؤمنین شهر پاوه توسط ناهید امین زاده معاون فرماندار این شهرستان روز شنبه بصدا در آمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا هادی رمضانی رییس اداره اوقاف و امورخیریه پاوه و اورامانات در این مراسم با تبریک و گرامیداشت هفته ملا هادی رمضانیوقف گفت: دانش آموزان بهترین و مؤثرترین سفیران و راویان ترویج، اشاعه و گسترش فرهنگ وقف در جامعه هستند که این رسالت الهی و اسلامی را می توانند در میان جامعه ترویج کنند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز با گرامیداشت هفته وقف گفت: اداره اوقاف و امور خیریه همواره یاوری مهم برای آموزش و پرورش در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت و انجام برنامه های آموزشی و پرورشی بوده و هست.

سعدی فتاحی از همکاری و همراهی اداره اوقاف و امور خیریه با آموزش و پرورش قدردانی کرد.

یک پاسخ برای “زنگ وقف در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد

  • فرهنگی در تاریخ دی 2, 1393 گفت:

    مگرشمامسئول اوقاف نیستیدپس چرابرای معاونت پرورشی روانسرفکری نکردیدزنگ اوقاف زیادمهم بودیاتعیین تکلیف حساس ترین مقطع اداره آموزش وپرورش