ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 05:47

رئیس جدید دانشگاه پیام نور پاوه معرفی شد

رئیس جدید دانشگاه پیام نور پاوه معرفی شد

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز طی مراسمی دکتر رضا فرجی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور پاوه معرفی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: صبح امروز با حضور دکتر سعیدی مدیر کل دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه ، امام جمعه محترم پاوه حاج ماموستا ملا قادر قادری ، معاونت فرمانداری پاوه خانم […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز طی مراسمی دکتر رضا فرجی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور پاوه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: صبح امروز با حضور دکتر سعیدی مدیر کل دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه ، امام جمعه محترم پاوه حاج دکتر جوانرودی و فرجیماموستا ملا قادر قادری ، معاونت فرمانداری پاوه خانم ناهید امین زاده و جمعی از شورای اداری شهرستان و… دکتر رضا فرجی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور پاوه جایگزین دکتر جوانرودی معرفی شد .

دکتر رضا فرجی رئیس جدید دانشگاه پیام نور پاوه متولد1345 اصالتا اهل بخش شاهو و دارای مدرک فوق لیسانس در رشته الهیات و دانشجوی دکترا در رشته  روانشناسی می باشند وی مدت سه سال است مسئولیت دانشگاه پیام نور جوانرود را عهده دار می باشند.

در این مراسم همچنین از زحمات و تلاشهای دکتر جوانرودی تقدیر و تشکر شدایشان اصالتا اهل شهرستان جوانرود می باشند ودارای مدرک دکترای ادبیات عرب و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان می باشند و شنیده می شود ایشان به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور جوانرود جایگزین دکتر فرجی می شوند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم می دانیم از زحمات بی شائبه جناب دکتر جوانرودی تقدیر و تشکر نمائیم و برای آقای فرجی از خدواند منان ارزوی موفقیت می نمائیم.

16 پاسخ برای “رئیس جدید دانشگاه پیام نور پاوه معرفی شد

  • محمدزاده در تاریخ دی 9, 1393 گفت:

    با سلام وتشکر فراوان خدمت استاد ومدیر لایق وشایسته جناب آقای دکتر جوانرودی وبا تشکر از زحمات بی دریغ ایشان که طی این چند سال شایستگی خود را نشان دادند وبرای دانشگاه ودانشجویان پیام نور پاوه واقعا مثمرالثمر بودند…از خداوند منان خواهانم که همچنان موفق وسربلند باشند وتبریک وخیرمقدم خدمت دکتررضافرجی که ایشان هم بحق مدیرو مدبری لایق هستن….

  • ناشناس در تاریخ دی 2, 1393 گفت:

    من دکترجوانرودی رونمی شناسم

  • بابک رحیمی در تاریخ دی 1, 1393 گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    حضور دست اندرکاران سایت سلام پاوه
    خوش به حال دانشگاه پیام نور جوانرود که مردی بی تکبر ،ساده ،باایمان و با مدیریت قوی و همیشه صورتی خندان (آقای جوانرودی )سمت ریاستش را بر عهده می گیرد.

  • ناشناس در تاریخ آذر 29, 1393 گفت:

    سلام واقعا دکتر جوانرودی مدیر لایق و کاردانی بود انسان بزرگ و باکمالاتی هستن و.ازرفتن ایشان واقعا ناراحتیم وامیدواریم در هر کجا و هر مسندی کخ هستند و خواهند بود موفق باشند و با اقای فرجی هم تبریک عرض میکنیم

  • محمد سابق نصری در تاریخ آذر 29, 1393 گفت:

    با آرزوی موفقیت برای هر دو عزیز و تشکر ویژه از دکتر جوانرودی به سبب دمیدن روح علمی و آکادمیک در فضای دانشگاه شهرمان.

  • ابراهیم شمس در تاریخ آذر 28, 1393 گفت:

    این انتصاب شایسته را به جناب آقای دکتر فرجی تبریک می گویم امیدوارم در کارش موفق باشد و بتواند با مدیریت قوی دانشگاه پیام نور پاوه را از نظر علمی به سطوح بالاتر برساند . برای دکتر جوانرودی نیز آرزوی توفیق در مدیریت جدید دارم.

  • پريسا منفرد در تاریخ آذر 28, 1393 گفت:

    اميدوارم كه هركسي كه به اين پست دست پيدا ميكنه، وظايفش رو به نحو احسن انجام بده،زيرا شايد به جرأت بگم كه يكي از مهم ترين پستهاي شهر مي باشد…
    با عرض تشكر و خسته نباشي خدمت آقاي دكتر جوانرودي و
    با آرزوي موفقيت روز افزون براي دكتر فرجي…

  • علی در تاریخ آذر 28, 1393 گفت:

    دکتر جوانرودی مدیری لایق و به تمام معنا بودن و هستن امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق ومؤید باشند.
    و همچنین آرزوی توفیقات روز افزون برای دکتر فرجی را دارم

  • شرمین در تاریخ آذر 28, 1393 گفت:

    چرا در مورد نظرات گزینشی عمل می نمایید؟!
    و برخی را نمایش نمی دهید؟

  • رضا در تاریخ آذر 27, 1393 گفت:

    سلام
    واقعا دکتر جوانرودی مدیری توانمند رئوف و در عین حال منظمی بود و در مدت ریاست ایشان دانشگاه پیشرفتهای خوبی داشت و جو دانشگاه آرام و کاملا علمی بود. ولی واقعا نمیدانم چرا این آدم موفق درست زمانی که در اوج پیشرفت است باید عوض بشه. موفقیت وی را در سمت رئیس پیام نور جوانرود تبریک میگم و امیدوارم آقای فرجی هم مثل ایشان خوب و مفید باشد

  • هوارگه در تاریخ آذر 27, 1393 گفت:

    انصافا دکتر جوانرودی مدیری شایسته واگاه به مسایل روز بودن که بعد از چند سال خدمت کم کم داشت به مسایل و مشکلات دانشگاه مشرف میشدن.ضعف بزرگی که هست اینه که تا یه مسؤول یا مدیر به ثبات و جایگاه واقعی خود رسید باید از سمت خودخداحافظی کنه

  • فرهنگی در تاریخ آذر 27, 1393 گفت:

    چرا ؟ آنچه خود داریم زبیگانه باید تمنا کرد؟

    • سلام در تاریخ آذر 28, 1393 گفت:

      پیام نور سیستم بسته آموزش خود را دارد و مدیران نقش چندانی در اداره آن را ندارند. در واقع مرکز محور است. پس زیاد خود را اذیت نکنید که چه کسی رئیس می شود. ضمنا این حس تعصب پاوه ای ( نه هورامی) داشتن مشکلی است که موجب تحلیل رفتن شهرستان پاوه و اورامانات شد.
      مهم کارکرد افراد است نه کجایی بودنشان. اگر ایشان کرمانشاهی بودند شما عزیزان همچنین چیزی نمی نوشتید.
      کاش شما دوستان در صحنه های انتخابات مجلس و شورا حضوری جدی می داشتی تا سهم خود را از این جامعه ببرید. با گوشه گیری کاری درست نمی شود. من و شما آقای عزیز جز انزوای و عقب ماندگی چیزی برای نسل بعد نداریم.

  • سید میلاد حسینی در تاریخ آذر 27, 1393 گفت:

    واقعا رئیس خوبی بودن هم با ابهت هم مهربان امیدوارم اقای فرجی هم همینگونه باشند

  • کوسالان در تاریخ آذر 27, 1393 گفت:

    فرهاد عزیز با تشکر فراوان بابت اداره و به روز رسانی سایت. یک توصیه دوستانه برای این که امر خبر رسانیتون حرفه ای تر از این هم بشه. توی متن اشاره کردید که رئیس جدید دانشجوی دکتری هستند ولی با این حال عنوان دکتر رو براش به کار بردید. البته قبول دارم این اشتباه در جامعه بسیار مرسوم هست ولی انتظار میره از طرف شما رعایت بشه

    • دانشجو در تاریخ دی 1, 1393 گفت:

      با سلام
      اینو خوب اومدی
      از تیز بینی تون خوشم اومد