ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 06:32

دریافت بیشترین سهم اعتبارات در سال آینده برای روستای هانه گرمله

دریافت بیشترین سهم اعتبارات در سال آینده برای روستای هانه گرمله

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه در بازدید از روستای هانی گرمله گفت: این روستا در دریافت اعتبارات سال آینده شهرستان بیشترین سهم را خواهد داشت. پرویز ایده پور، هدف از حضور خود و مسوولان شهرستان را در این روستا، بررسی مسائل و مشکلات مردم و پیگیری طرح های عمرانی در حال اجرا عنوان […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه در بازدید از روستای هانی گرمله گفت: این روستا در دریافت اعتبارات سال آینده شهرستان بیشترین سهم را خواهد داشت.

پرویز ایده پور، هدف از حضور خود و مسوولان شهرستان را در این روستا، بررسی مسائل و مشکلات مردم و پیگیری طرح های عمرانی در حال اجرا عنوان کرد و گفت: مهمترین مشکل مردم روستای هانی گرمله نحوه تردد آنها به روستاست که امیدواریم به واسطه سفر اخیر استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی استان از این روستا، این مشکل حل شود.
پرویز ایده پور
فرماندار پاوه با اشاره به نیازهای روستای هانی گرمله گفت: ادامه طرح هادی روستا، بهسازی معابر، کوچه ها و پیاده روها، احداث زمین ورزشی، رفع مشکلات فاضلاب، احداث فضای آموزشی برای دوره متوسطه اول و دوم و راه اندازی فرستنده های دیجیتال از جمله مشکلات و نیازمندی های روستاست که مورد بررسی قرار گرفت.

ایده پور اظهار کرد: برای رفع مشکلات روستای هانی گرمله مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که انشاالله با تخصیص بخشی از این مبلغ به کمک استاندار در سال جاری و اختصاص مابقی آن در سال آینده شاهد رفع مشکلات مردم غیور و شهید پرور روستای هانی گرمله باشیم.

مردم روستای مرزی هانی گرمله با تقدیم 50 شهید و جانباز در حفظ تمامیت ارضی کشور دین خود را بخوبی ادا کرده اند.

یک پاسخ برای “دریافت بیشترین سهم اعتبارات در سال آینده برای روستای هانه گرمله

  • پارسا مقصودی در تاریخ بهمن 11, 1393 گفت:

    همه ما دین خودمونو در راه انقلاب ادا کردیم ولی متاسفانه اونجوری که باید به ما رسیدگی میشد , نشد نمونش ما , خانواده شهید مقصودی و …..