ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 08:11

خود پردازهای شهر پاوه و عدم سرویس دهی مناسب

خود پردازهای شهر پاوه و عدم سرویس دهی مناسب

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : خودپَرداز که گاه زودپرداز، عابر بانک و آنی بانک هم نامیده شده دستگاهی الکترونیکی است که به مشتریان بانک این امکان را می‌دهد تا در هر زمان دلخواه به‌وسیلهٔ قراردادن کارت خاصی در دستگاه و وارد کردن یک گذرواژه از حساب خود پول دریافت کرده یا تراز حساب بانکی […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : خودپَرداز که گاه زودپرداز، عابر بانک و آنی بانک هم نامیده شده دستگاهی الکترونیکی است که به مشتریان بانک این امکان را می‌دهد تا در هر زمان دلخواه به‌وسیلهٔ قراردادن کارت خاصی در دستگاه و وارد کردن یک گذرواژه از حساب خود پول دریافت کرده یا تراز حساب بانکی خود را وارسی کنند بدون اینکه نیاز به شمارشگر انسانی باشد. بسیاری از خودپردازها نیز به امکان واریز پول یا چک، جابجایی پول میان حساب‌های بانکی و حتی خرید تمبر را برای مشتریان فراهم می‌کنند. در ایران اغلب دستگاههای خود پرداز به شبکه شتاب متصلعابربانک هستند. شبکه شتاب امکان برداشت و مشاهده موجودی را برای دارندگان کارتهای بانکهای عضو این شبکه از همه خودپردازها فراهم می‌آورد. در ایران می‌توان از طریق دستگاههای خودپرداز اقدام به پرداخت قبض‌های خدمات عمومی نظیر آب، برق و تلفن نمود.

متاسفانه در شهر پاوه خود پردازها آنچنان که باید و شاید است نتوانستند خدمات مورد نظر را به همشهریان ارائه دهند . وضعیت بعضی از این خود پردازها بسیار جای تاسف دارد برای مثال در روزهای پایانی هفته بسیار مشاهده می شود که این دستگاهها اختلال ودچار مشکل هستند و کسی هم نیست این مشکلات و نواقص دستگاه ها را برطرف کند. این درحالی است که ایام پایانی هفته شهرپاوه میزبان مهمانان فراوانی است و نیاز می باشد در این راستا بانکها و مدیران انها توجه بیشتری به وضعیت این خود پردازها  داشته باشند.

تعدادی از شعبه ها به گمان اینکه کسی از عملکرد خود پردازهای آنها خبر ندارد و اعتراضی نمی شود بسیار مشاهده شده است که در طول هفته 2 روز کامل دستگاهها خود پردازهای این بانکها کار نمی کنند و جای تاسف است که مدیران این بانکهای دولتی به این خودپردازها که می توانند کمک شایانی برای خود انها باشند توجه ویژه ای داشته باشند.

در بسیاری از مواقع برای دریافت یک وجه از حساب عابربانک خود 5 الی 6 خود پرداز را باید گشت تا یکی از انها را یافت که سالم و درست کارکنند که این امر درسطح شهر پاوه به وضوح مشاهده می شود که باعث گله مندی همشهریان شده است .

بدون شک اگر از مردم پاوه در مورد میزان رضایت از عملکرد دستگاههای خود پرداز بانکهای شهر نظر سنجی شود قطع به یقین میزان رضایتمندی مردم بسیار کم و حتی می توان گفت صفر می باشد.

در این راستا باخبر شدیم که عابربانکهای بانک ملی پاوه شعبه مرکزی نزدیک به 48 ساعت است با مشکل فنی مواجه می باشند که امیدواریم هر چه سریعتر این مشکل رفع و رجوع شود

عابر بانک

امید است مسئولان بانکها نگاه ویژه ای به ارائه خدمات مناسب از طریق این خود پردازها داشته باشند چون توجه و ارائه سرویس مناسب توسط این عابربانکها حجم گسترده ای از کار کارمندان بانکها را پایین می اورد . پس کیفیت مناسب ارائه خدمات این دستگاه ها در وهله اول به نفع خود بانکها است در مرحله بعدبه نفع  رفاه حال شهروندان و مردم است .

 

یک پاسخ برای “خود پردازهای شهر پاوه و عدم سرویس دهی مناسب

  • ناشناس در تاریخ شهریور 3, 1393 گفت:

    اورامانات وشهرستاناش چیش رواصوله تاخودپردازش رواصول باشه