ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18

خودروهای فرسوده در شهر پاوه جمع آوری می شوند .

خودروهای فرسوده در شهر پاوه جمع آوری می شوند .

به گزارش سلام پاوه :شهردارپاوه از جمع آوري خودروهاي فرسوده رها شده در معابر و خيابانهاي شهر پاوه در روزهاي آينده خبر داد . به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي شهرداري پاوه : ، جمال ابراهيمي گفت : مأمورين شهرداري در راستای تداوم خدمات رسانی به شهروندان و رفع نازیبایی های […]

به گزارش سلام پاوه :شهردارپاوه از جمع آوري خودروهاي فرسوده رها شده در معابر و خيابانهاي شهر پاوه در روزهاي آينده خبر داد .

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي شهرداري پاوه : ، جمال ابراهيمي گفت : مأمورين شهرداري در راستای تداوم خدمات رسانی به شهروندان و رفع نازیبایی های موجود در سطح شهر خودرو های فرسودهو با هدف ایجاد شهری پاك ، اقدام به شناسایی تعدادی از خودروهای فرسوده رها شده در سطح شهر نمودند .

وي افزود : کلیه خودروهاي فرسوده رها شده در شهر كه  قابل حرکت نبوده شناسايي و پس از صدور اخطاریه به مالکان از سطح معابر جمع‌آوری و به پارکینگ‌های مجاز منتقل می‌شود.

شهردار پاوه هدف از جمع آوري خودروهاي فرسوده را  لزوم زيباسازي ، رفع سد معبر و جلوگيري از حوادث احتمالي عنوان كرد و اظهار داشت : شهروندان مي توانند در صورت مشاهده این گونه موارد از طریق سامانه پيام كوتاه به شماره 30001300130001 شکایت خود را مطرح تا در اسرع وقت رسیدگی و پيگيري هاي لازم به عمل آيد .

3 پاسخ برای “خودروهای فرسوده در شهر پاوه جمع آوری می شوند .

  • رایان رستمی در تاریخ آذر 2, 1392 گفت:

    ثعغاثقاثفلثقفاثفالافقغاثقفغقثفثقففففقفققققققق

  • س در تاریخ آذر 1, 1392 گفت:

    باسلام لطفا” اگر میشه این مطلب را نیز انتقال دهید که ماسه های دپو شده جاده مرکزی درپشت مسجد بلال را نیز
    قبل از ماشینهای فرسود جمع آوری نمایند. باتشکر

    • فرهاد صالحي در تاریخ آذر 2, 1392 گفت:

      با سلام خدمت شمادر صورت امکان انعکاس خواهیم داد