ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 13:42

توزيع كنندگان چك پولهاي جعلي در شهرستان پاوه به دام افتادند

توزيع كنندگان چك پولهاي جعلي در شهرستان پاوه به دام افتادند

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزارماسوله : فرمانده نيروي انتظامي گفت: سه مرد كه متهمان اين پرونده هستند چك پول هاي 50 هزار توماني را به شهرستان پاوه و روانسر مي آوردند و توزيع مي كردند. فرمانده نيروي انتظامي شهرستان پاوه ظهار داشت: سه مرد كه متهمان اين پرونده هستند چك پول […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزارماسوله : فرمانده نيروي انتظامي گفت: سه مرد كه متهمان اين پرونده هستند چك پول هاي 50 هزار توماني را به شهرستان پاوه و روانسر مي آوردند و توزيع مي كردند.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان پاوه ظهار داشت: سه مرد كه متهمان اين پرونده هستند چك پول هاي 50 هزار توماني را به شهرستان پاوه و روانسر مي سرهنگ پرویز اسدیآوردند و توزيع مي كردند.
سرهنگ اسدي افزود: اين سه تن جاعل با چك پول هاي جعلي اقدام به خريد اجناس و اقلام از مغازه داران سطح شهر كرده بودند كه با اقدام به موقع نيروي هاي انتظامي ، در شناسايي و دستگيري انها در شهرستان پاوه،از توزيع چك پول هاي اضافي در سطح شهر جلوگيري به عمل آمد.
وي چك پولهاي جعلي توسط اين جاعلان را قريب به يك صد ميليون ريال عنوان كرد و گفت:  پس از شناسايي و دستگيري اين متهمان، ماموران آنان را تحويل مقامات قضايي دادند.
فرمانده نيروي انتظامي در ادامه از كشف و ضبط قاچاق كالا در گردنه شمشير خبر داد و گفت: در پي اقدامات پليس نيروي انتظامي مبني بر بازرسي وسايل نقليه ، در گردنه شمشير 400 هزار نخ سيگار خارجي، 100 هزار بسته توتون و تنباكو قليان خارجي كه از كرمانشاه با قصد توزيع در شهرستان پاوه در حركت بودند و همچنين در ايست و بازرسي ملاندر، 260 حلقه لاستيك خارجي كشف و ضبط گرديد.
وي در پايان خواستار توجه و دقت بيشتر شهروندان گرامي در شهرستان پاوه شد و گفت: نيروي انتظامي با هدف تحکیم امنیت عمومی و تلاش برای پایداری آن، افزایش ارتباط صمیمانه و هم‏دلی با مردم، برای پیش‏گیری از بروز ناهنجاری‏های اجتماعی گام بر مي دارد.

3 پاسخ برای “توزيع كنندگان چك پولهاي جعلي در شهرستان پاوه به دام افتادند

  • مهدی ونایی در تاریخ مرداد 25, 1402 گفت:

    درود بر جناب سرهنگ اسدی
    من سال ۸۰سرباز ایشان بودم درشاه آباد کرمانشاه بسیار انسان باشخصیت توان مند و دلسوز بودن …هرجاهستی پایدارباشی

  • lمتین در تاریخ شهریور 24, 1393 گفت:

    با سلام واقعا خسته نباشید ودست مریزا

  • ادریس رحمانی در تاریخ شهریور 24, 1393 گفت:

    تشکر می کنیم از شما برادر مبارز و دلسوز جناب آقای سرهنگ اسدی این سه گرگ که توزیع چک های 50 هزار تومانی را به شهر پاوه

    می آوردند و کالا یا وسایل می خریدند و هیچ رحمی به مغازه داران نمی کردند . خدای متعال آبروی آنان را برد و به دام افتادند .

    بنده به نوبه خود از زحمات بی دریغ نیروی انتظامی بخصوص جنابعالی تشکر و قدردانی بعمل می آید ، و از مقامات قضایی در خواست

    میشود برخورد قاطعانه با آنان شود .