ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 06:25

امام جمعه پاوه: عدم امانت داری و صداقت موجب آسیب جدی به جامعه می شود

امام جمعه پاوه: عدم امانت داری و صداقت موجب آسیب جدی به جامعه می شود

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : امام جمعه پاوه با تشریح جایگاه و اهمیت امانت داری و صداقت از دیدگاه اسلام و بزرگان دین گفت: یکی از مشکلاتی که امروز جامعه ما گریبانگیر آن است عدم امانت داری و صداقت است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : امام جمعه پاوه با تشریح جایگاه و اهمیت امانت داری و صداقت از دیدگاه اسلام و بزرگان دین گفت: یکی از مشکلاتی که امروز جامعه ما گریبانگیر آن است عدم امانت داری و صداقت است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری شنبه در نشست اخلاق مدیران پاوه افزود: مسوولیت، امکانات اداری و هر آنچه که در اختیار جلسه اخلاق فرمانداریما قرار داده شده همه امانتی از سوی پروردگار برای خدمتگزاری به مردم است.

وی تکریم و احترام مردم از سوی مدیران و کارکنان ادارات را خواستار شد و گفت: شما به عنوان کارگزاران دولت در شهرستان با صداقت در اعمال، گفتار و کردار می توانید موجب اعتماد و رضایت مندی بیشتر مردم شوید.

قادری افزود: دشمنان امروز به شیوه های مختلف و تهاجم فرهنگی در حال تضعیف اعتقادات ما هستند تا نتوانیم به درستی به نظام و مردم خود خدمت کنیم.

وی با اشاره به آشوب به راه افتاده در عراق و اعمال غیرانسانی و تروریستی گروهک داعش در این کشور، ضمن محکوم کردن این حرکات خواستار هوشیاری، آگاهی و وحدت هرچه بیشتر مردم کشورمان برای حفاظت از امنیت موجود شد.

وی اظهار کرد: دشمنان با نزدیک کردن آشوب و ناآرامی به مرزهای جمهوری اسلامی، خواب ناامن کردن کشور ما را دیده اند که با هوشیاری مردم و مسوولان باید توطئه های آنها را خنثی کنیم.

امام جمعه پاوه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، خواستار اقامه نماز جماعت در ادارات شد و گفت: باید با کمک به نیازمندان و انجمن ها و موسسه های خیریه از فضائل این ماه بهره کافی را ببریم.

فرماندار پاوه نیز در این نشست گفت: برای رفع مشکلات جامعه نیاز به تغییر است و تغییر بدون تدبیر به نتیجه نخواهد رسید لذا باید دگرگونی همراه با تدیبر باشد.

پرویز ایده پور، روحانیت را ستون و رکن نظام دانست و گفت: اگر امروز کشور و ملت ایران دارای جایگاه، عزت و اقتدار در جهان است به برکت هدایت و رهنمودهای روحانیت است.