ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 11:55

امام جمعه پاوه:از فيلم (چ )ابراهيم حاتمي كيا انتقاد كرد

امام جمعه پاوه:از فيلم (چ )ابراهيم حاتمي كيا انتقاد كرد

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته پاوه در بخشي از سخنانش با انتقاد از فيلم (( چ)) كه در خصوص واقعه مرداد 58 پاوه ساخته شده است پرداخت و گفت اگر نسبت به اين فيلم سكوت كنيم در واقع نسبت به مردم پاوه اجحاف كرده ايم […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته پاوه در بخشي از سخنانش با انتقاد از فيلم (( چ)) كه در خصوص واقعه مرداد 58 پاوه ساخته شده است پرداخت و گفت اگر نسبت به اين فيلم سكوت كنيم در واقع نسبت به مردم پاوه اجحاف كرده ايم .

حاج ماموستا قادري در بخشي از خطبه های نماز جمعه روز گذشته پاوه  به سالگرد شکست حصر شهر پاوه اشاره و حماسه 26 مرداد را یکامام جمعه پاوه واقعه مهم در تاریخ پاوه دانست و گفت : گرامیداشت وقایع مهم تاریخی ضمن اینکه برای آیندگان درس است ، به نوعی احترام به زحمتکشان و دلسوزان در طول تاریخ است.

ماموستا قادری با انتقاد از فیلم « چ » که در خصوص واقعه مرداد 58 پاوه ساخته شده است گفت: اگر نسبت به این فیلم سکوت کنیم در واقع نسبت به مردم پاوه اجحاف کرده ایم.

وی افزود: این فیلم به شکلی ساخته شده که در حماسه پاوه کوچکترین نقشی به مردم پاوه داده نشده است.

شايان ذكر است فيلم(( چ)) اثر ابراهيم حاتمي كيا كارگردان سرشناس سيما و تلويزيون است كه چندي پيش با موضوع حضور شهيد چمران در واقعه مرداد 58 پاوه در شهرستان پاوه ساخته شده است و در سينماهاي كشور به اكران در امده است .

2 پاسخ برای “امام جمعه پاوه:از فيلم (چ )ابراهيم حاتمي كيا انتقاد كرد

  • محمد رشید امینی پاوه در تاریخ مرداد 29, 1393 گفت:

    ضمن تشکر از امام جمعه محترم شهرستان پاوه برای بازگو نمودن فیلم ناهمگونه چریانان سال 56 پاوه، در حال حاظر بیشتر شرکت کنندگان در آن رویداد هنوز زنده هستند اینگونه قسمتی از تاریخ این دیار را وارونه جلو می دهند اگر پس از صد سال می بود چه کارهای انجام می دادند، این یک واقعیت است که آنها فقط در پی اهداف خود هستند نه واقعیت رویداد مورد نظر، انشاالله روزی این دروغها آشکار خواهد گردید.

  • مدرک عزیزی در تاریخ مرداد 25, 1393 گفت:

    با تشکر از امام جمعه محترم بخاطر درایت ایشان در شفاف سازی مسائل روز