ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 08:27

اعضای هیئت مدیره انجمن التیام پاوه ابقا شدند+ عکس

اعضای هیئت مدیره انجمن التیام پاوه ابقا شدند+ عکس

به گزارش سلام پاوه : اعضای هیئت مدیره انجمن التیام پاوه (حمایت از بیمارن سرطانی و سخت درمان) با اکثریت آراء مجمع ابقا شدند.  به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نشست مجمع عمومی انجمن التیام پاوه روز گذشته به منظور ارائه گزارش سالیانه انجمن ،تعیین هیئت مدیره و تصویب ایجاد تغییرات در اساسنامه این انجمن […]

به گزارش سلام پاوه : اعضای هیئت مدیره انجمن التیام پاوه (حمایت از بیمارن سرطانی و سخت درمان) با اکثریت آراء مجمع ابقا شدند.

 به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نشست مجمع عمومی انجمن التیام پاوه روز گذشته به منظور ارائه گزارش سالیانه انجمن ،تعیین هیئت مدیره و تصویب ایجاد تغییرات در اساسنامه این انجمن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

 در این نشست که اکثریت اعضای مجمع حضور داشتند پس از قرائت قران توسط آقای حشمت حسینی و اجرای مجری برنامه خانم شیما کریمی و سخنان دکتر فریدون مرادی از همراهان و اعضای انجمن التیام ادامه پیدا کرد.

التیام 1

دکتر فریدون مرادی سخنانش را با درخواست از حاضرین برای قیام در سالن بخاطر محکوم کردن جنایات داعش علیه مردم مظلوم کوبانی شروع کرد .

قیام

ایشان در ادامه به ساختار و نحوه کار انجمن التیام پرداخت وگفت که انجمن التیام نیازی به تعریف و تمجید ندارد چون همه مردم این انجمن را به خوبی  می شناسند و دکتر فریدون مرادیجایگاه این انجمن برای همه تثبیت شده است.

مرادی با بیان اینکه اعتماد ایجاد شده بین مردم و انجمن یکی از نقاط قوت این انجمن می باشد به الگو بودن انجمن التیام پاوه در سایر شهرستانها اشاره داشتند و گفتند با الگو پذیری از انجمن التیام پاوه ما شاهد هستیم خیرین و معتمدین دیگر شهرستانها با تشکیل چنین انجمن هایی باعث ترویج و گسترش چنین NGO هایی می شوند.

ایشان انجمن التیام پاوه را علی الرغم اینکه از طیف ها و تفکرات و ایده های مختلف تشکیل شده است و هر طیف و شخصی یک گرایش و تفکری دارد این انجمن را در راستای یک هدف واحد و یک NGOو تشکل کاملا غیر سیاسی دانستند که برای هدف واحد این انجمن که همان حمایت از بیماران سخت درمان است قدم بر می دارند.

وی همجنین از سایتها و خبرگزاریهای محلی که در این جند سال فعالیت و اقدامات انجمن را پوشش داده اند تشکر کرد.

ایشان در پایان پیشنهادات و راهکارهایی در زمینه سازمان یافتگی منسجم تر این انجمن را ارائه دادند و خواستار تلاش بیشتر درراستای هرچه فعال تر شدن انجمن و جذب هرچه بیشتر حمایتهای مالی برای این انجمن شدند.

سپس سه نفر از اعضای هیئت امنای سنی به نمایندگی و همچنین نماینده فرمانداری پاوه برای برگزاری رسمی تر برنامه به روی سن آمدند.

محمد رشید حسامی

حیدر اسلامی نیا مدبر عامل انجمن التیام پاوه جهت تشریح و اقدامات انجمن گزارشی کامل برای حاضرین ارائه نمودند.

ایشان به سابقه تاریخی مردم پاوه در مشارکت ها و همکاری های خیرخواهانه اشاره ای داشتند و انجمن التیام را حرکتی بی نظیر در بطن این مردم دانستندو موفقیتحیدر اسلامی نیا آن را ناشی از همراهی مردم با انجمن دانستند.

اسلامی نیا به توان و فعال بودن انجمن التیام پاوه اشاره ای کردند و گفتند برای موفقیت و فعال بودن این انجمن انرژی لازم است که در حقیقت وجود جوانانی چون هژیر الیاسی و سیروان انصاری و انرژی فراوان انها در اجرایی کردن برنامه های مورد نظر انجمن التیام  بدون هیچ چشم داشت مادی و خالصانه انکار ناپذیر است .

اسلامی نیا از زحمات تمامی عزیزانی که از دور و نزدیک حامی و یاور این انجمن بوده اند تشکر کرد و به تشریح کوتاه فعالیتهای انجمن التیام پرداخت و گفت هر بیماری که پس از مشخص شدن بیماری و مصوب شدن در کمیسیون پزشکی انجمن مبالغی بلا عوض با توجه به نوع بیماری به آنان پرداخت می شود.

بیماران سرطانی۱/۲۰۰۰۰۰تومان -MS600000-CP300000-سیروز کبدی هم ۸۰۰۰۰۰تومان است .

وی  همچنین اعلام کرد که جهت رفاه و استراحت مریضان و همراهان آنان که جهت مداوا به مرکز استان سفر می کنند و نیاز به آرامش و استراحت دارند با تلاشهای خانم دکتر ضیایی و دکتر زردوئی مسافرخانه ای به نام برادران گل عنبر جهت پشتیبانی و اسکان این عزیزان هماهنگ شده است.

هژیر الیاسی

اسلامی نیا همچنین از زحمات آقای دکتر پیام یوسفی تشکر ویژه ای داشتند و گفتند که ایشان ضمن تلاش و همکاری جهت تهیه دارو ماهانه مبلغ ۴۰۰۰۰۰تومان به حساب انجمن واریز می کنند.

پیام یوسفی

اسلامی نیا همچنین از آقای وحید بیگامیری بخاطر تهیه و خرید دارو با هزینه شخصی خود تشکرکرد.

وی با اشاره به اینکه 6 میلیون تومان از مبالغ جمع آوری شده ماهیانه توسط پرسنل و معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش پاوه به حساب انجمن واریز می شود با تبریک به آقای مستوفی جهت تصدی ریاست اداره اموزش و پرورش باینگان از ایشان خواست و ابراز امیدواری کرد در این زمینه آموزش و پرورش باینگان و معلمان و پرسنل خدوم انجا نیز فعال تر شوند و حامی انجمن شوند.

حبیب اله مستوفی

اسلامی نیا سپس باقرائت چند بند از اساسنامه انجمن جهت تغییر رای گیری شد و تغییراتی به شرح ذیل داده شد.
*  هیات امنای انجمن از ۵۰ نفر به ۱۲۰ نفر تغییر کرد که مصوب و مورد موافقت قرار گرفت

*  با توجه به اینکه در طول این جند سال تمام هزینه ها و مخارج ایاب و ذهاب و هزینه های جاری محل انجمن از پول شخصی خود اعضا بوده است  مصوب شد به دلیل  حجم گسترده کار مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای هزینه های جاری مکان و … در نظر گرفته شود که با اکثریت آراء مورد موافقت قرار گرفت

التیام 3

*  مدت فعالیت هیئت مدیره از سه سال به ۴ سال تغییر کرد که مورد موافقت حاضرین قرار گرفت.

* با توجه به اینکه آقای عارف قادریان در چند سال گذشته به عنوان بازرس مشغول بوده اند و تلاشی وافر در این زمینه داشته اند همه حاضرین موافق تمدید این سمت برای ایشان به مدت ۴ سال شدند.

لازم به ذکر است یکی از اعضای بی ادعا و مخلص این انجمن جناب آقای عارف قادریان می باشند که تلاشهای ایشان برای انجمن غیر قابل انکار است .

عارف قادریان

مراسم انتخابات هیئت رئیسه و نکاتی در مورد آن :

بنابر اعلام قبلی قرار بود انتخابات با کاندید شدن کسانی که مایل به عضویت درهیئت مدیره هستند ادامه پیدا کند و انتخابات با توجه برنامه ریزی های انجام شده صورت گیرد که متاسفانه علی الرغم انکه مشاهده می شد تعدادی از حاضرین در سالن مایل به شرکت در این انتخابات بودند با صحبت آقای محمد رشید حسامی ریش سفید و چهره مقبول حاضر در سالن مبنی براینکه انتخابات لازم نیست چون عملکرد هیئت مدیره قبلی مورد رضایت است پس اگر همه موافق باشند هیئت مدیره قبلی ابقا شوند که در این میان اکثریت حاضر در سالن همسو با آقای حسامی صحبت ایشان را قبول کردند و رای به ابقای هیئت مدیره دادند .

محمد رشید حسامی

حال با این وجود حاضران در جلسه شاید به نوعی اسیر رودر بایستی های و تعارفات معمول جامعه ما قرار گرفتند اما با این وجود حیدر اسلامی نیا و همکاران ایشان با تاکید از حاضران خواستند اگر کسانی تمایل دارند کاندید شوند ما حاضر به برگزاری انتخابات هستیم اما کسی حاضر نشد و هیئت رئیسه قبلی انجمن التیام بدون انتخابات ابقا شد.

بدون هیچ شک و گمانی کسانی می توانند هیئت مدیره این انجمن باشند که دلهایی به وسعت دریا و صبری همچون صبر ایوب و اخلاصی پاک و ناب داشته  و انسانهایی باشند خاکی و متین و راز دار که فقط و فقط بخاطر رضای خدا قدم بردارند چون این کار دشواریی هایی دارد که با زبان قابل توصیف نیست و باید فقط دید مریضی که هیچ نسبتی با شما ندارد و نیازمند کارهایی است که اگر خصوصیات منحصر  به فردی نداشته باشید هیچوقت تاب تحمل این مریضان را ندارید.

آری عضو انجمن التیام بودن و هیئت مدیره بودن آن کار هرکسی نیست کسانی می توانند عضو و هیئت مدیره آن باشند که توان وتحمل درد کودکان سرطانی را داشته باشند کسانی می توانند عضو هیئت مدیره آن باشند که گریه های مادر کودک مریض را بتوانند تحمل کنند بتوانند لباسهای یک مریض را که کثیف شده است عوض کنند بتوانند در طول سه سال گذشته 845 میلیون و 800 هزار تومان را جمع اوری کنند بتوانند سرپرستی و مدیریت 98 بیمار سخت درمان در پاوه و 48 یبمار دیگر در باینگان و 53 نفر دیگر را در نوسود و نودشه برعهده بگیرند و سرکشی کنند و برای براورد خواسته های این بیماران به آب و آتش بزنند.

اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره انجمن التیام ابقا شدند:
1- صباح مرادی
2- هوشیار بهرام میرزایی
3- حیدر اسلامی نیا
4- حیدر مرادی
5- محمد عرفان صالحی
6- اردلان حاتمی
7- سیروان انصاری
8- هژیر الیاسی
9- هیوا راهپیما
10- طاهر ولدبیگی
بازرسین اصلی و علی البدل
1- محمد عارف قادریان
2- امیر حاتمی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه ضمن آرزوی موفقیت برای هیئت مدیره انجمن التیام از تمامی کسانی که به هر نحوی ااز این انجمن حمایت می کنند تقدیر و تشکر می کند.

مجمع التیام

مجمع 2

مجمع 3

مجمع سالانه انجمن التیام

8 پاسخ برای “اعضای هیئت مدیره انجمن التیام پاوه ابقا شدند+ عکس

  • ناصح محمودی در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

    ویرای سلاو سپاس بو زحمت وماندوبون وتیکوشانی پیاوانه وبویرانه ی ام به ریزانه وهه روهاهیوای سه رکه و تنی هه رچی فره تریان له م انجمنه خیرخوازیه دا ..پرسیاری که له م کوبونه وه دادیته آراوه اوه ی که زوربه ی به شداربوان واوانه ی که باس ووتاریان پیشکش کردله برایانی پاوه یین که وادیاره یاخه لکانی تری نیشته جی پاوه دعوت نکراون یاام خه لکانه که زماریچان زوره هه ست به به رپرسیاریه تی ناکه ن.دلنیام که برایانی انجمن سه رکوتنی باشتری انجومنه که یان به هاوخه می وهاوسوزی هه موخه لک ده زانن.هربویه پیویسته بوبه شداری خه لکانی نیشته جی شاری پاوه هه ولی زورتربدریت وبه بیرورای کراوه له م بواره دا هه لسوکه وت بکریت

  • مقیم تهران در تاریخ آبان 4, 1393 گفت:

    ضمن احترام به یکایک اعضای محترم انجمن
    این اعتمادی که در جامعه نسبت به انجمن التیام و اعضای ان بدست امده است ناشی از برنامه ریزی مناسب و درست حرکت کردن است
    دوستانه به شما عرض می نمایم اگر می خواهید این اعتماد اجتماعی که خود یک سرمایه عظیمی است حفظ شود در ادامه راه کمی تدبر نموده و با برنامه صحیح حرکت نمایید و با این حرکات (مانند عدم برگزاری رای گیری و ابقای اعضای فعلی) سبب خدشه دار شدن اعتماد و ابروی انجمن نشوید زیرا اگر این اتفاق افتند علاوه بر اینکه یکایک شما زیان خواهید دید انگیزه برای ادامه و استمرار حرکت های اجتماعی در جامعه کم و کمتر خواهد شد که در این صورت هم شما مسوول خواهید بود.

  • مقیم تهران در تاریخ آبان 4, 1393 گفت:

    اگر انتخابات بطور سالم و منطقی برگزار می شد خیلی بهتر بود و فرصت کار به صورت مساوی به همه داده می شد.
    انجمن با این روند در درازمدت می تواند آسیب پذیر گردد.
    متو.لیان به جهت حفظ و حراست از کیان انجمن نبایستی چنین اقدامی را انجام می دادند و یا حتی ان را قبول می کردند.

  • دوریسان در تاریخ آبان 3, 1393 گفت:

    با سلام .تقدیر و تشکر میکنم از تمام افرادی که در به وجود آوردن این انجمن نقش داشته اند وتا به امروز با حمایت مردم شریف شهرستان فعالیت خود را انجام داده وانشا الله خواهد داد .لازم دانستم دو مورد را به عرض دوستان برسانم اولا می بایست ثبت نام انتخابات یا دو سه روز زودتر ویا قبل از شروع مراسم انجام میگرفت که یک نفر ریش سفید با احترام به ایشان (کاک محمد رشید حسامی)برای یک سالن پر از بازنشسته .دکترا .فوق لیسانس.لیسانس و…..تصمیم نمی گرفت دوما در مورد بند 20میلیون تومان که قرائت شد ظاهرا رای نیاورد چطور تصویب شد که همان فرد ریش سفید (آقای حسامی)چند بار آن موضوع را تکرا ر کرد که ما با بند برداشت پول موافق نیستیم .پس برای انتخابات رای ایشان چرا به کرسی نشست ولی برای برداشت پول حرف ایشان خریداری نداشت یک بار دیگر از همه زحمت کشان انجمن التیام تقدیر وتشکر دارم

  • رضائی در تاریخ آبان 3, 1393 گفت:

    با آسو خان موفقم بدون تعارف افرا د توانمند تر وجود داشتند اما با یک برنامه ریزی از پیش طراحی شده که البته همه را به پای آقای حسامی نوشتند خود را برای دوره هدفمند چند ساله دیگر تمدید کردند دکتر مرادی در جلسه به خوبی اشاره کرد که افراد با یکسری گرایش خاص ….. خدمت کنند اما برای رسیدن به مطامع خاص خود نفوذ نکنند که البته کرده اند و دکتر راهگان در جلسه سال گذشته مولودی خوانی به درستی اشاره کرد که افراد انجمن به جهت محبت های مردم مغرور نشوند که صد البته شده اند

  • محمد رضا در تاریخ آبان 3, 1393 گفت:

    اعضاى محترم هيئت مديره قبلى و ابقا شده فعلى انصافا فعال بودند و عملكردشان قابل تقدير است،منتها تا زمانيكه شهر ما با روابط و ريش سفيدگرى اداره بشود نميتوان به آينده اى مطمئن اميدوار بود. هر انجمن،سازمان يا اداره اى براى اداره امور خود نيازمند يك سرى سازوكارهاى قانونيست از جمله انتخابات سئوال اينجاست چرا با پيشنهاد يك فرد محترم ريش سفيد كه متأسفانه با سيستم ادارى و انتخاباتى زياد آشنائى ندارد يا حداقل متخصص نيست سرنوشت يك انجمن براى چهار سال با اين پيشنهاد اداره شود. بنده جزو شركت كنندگان بودم و ميخواستم خودم رو كانديد كنم با اين جو و فضاى تحميل شده منصرف شدم و منتخب نمودن خودم را بنحوى در تعارض با جو ايجاد شده ميدانستم هرچند چندين بار اعلام شد چه كسانى مايل به كانديد شدن هستند ولى انصافا كسى حاضر نبود بنحوى حضار او را متهم به جبهه گيرى كنند. بهر حال آرزوى موفقيت بيشتر براى انجمن و منتصبين عزيز دارم.

  • آسوخان در تاریخ آبان 3, 1393 گفت:

    با سلام
    با تقدیر از کلیه عزیزانی که در هیات موسس، میات امنا و میات مدیره انجمن التیام زحمات فراوان و بی دریغی را متحمل شده اند
    اگر انتخابات صورت می گرفت بنظر می رسد بهتر بود شاید همین افراد تمدید می شدند و یا شاید افراد توانمند دیگری که مقبولیت اجتماعی هم داشتند جایگزین می شدند که می توانستند با ایده های نو و داشتن انگیزه بیشتر، دستیابی به اهداف خیرخواهانه انجمن را تسریع بخشند
    به هر تقدیر بازهم ممنو از یکایک عزیزان انجمن

  • پاوه در تاریخ آبان 2, 1393 گفت:

    فرهاد صالحي بريد در مورد اين كاركران زحمت كش شهرداري اخبار جمع كنيد كه ٦ماه انها رو بيرون ميكنند ٦انهاروبكار گيري ميكنند اين جه قانونيه اخه جون بدبخت هستن و توان مالي ندارن بايد اينجوري بهشان بكننداخه كجاي قانون نوشته خدا براشان نسازه خودشان سير هستن با اين وضع اقتصادي واين بيكاري وو از همه بدتر سرما و زمستان جند خانواده رو بيكار كننداخه خدا خوشش مياد اينها دادشون رو به كي بكن بخدا انصافهم جيز خوبي هست كه ما نداريم خدا خوشش مياد اخه حالا خونه انها جهوضعي هست بفكرشان باشيد خواهش ميكنم موفق باشي