ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 04:19

اطلاعیه : فعال شدن کارت الکترونیکی مرزنشینان در پاوه

اطلاعیه : فعال شدن کارت الکترونیکی مرزنشینان در پاوه

به گزارش سلام پاوه : قابل توجه دارندگان کارت الکترونیکی مرزنشینان در پاوه جهت فعال سازی این کارت ها به دفترشرکت تعاونی پیشکسوتان دفاع مقدس مراجعه نمایند. محمد ناجی محی الدین زاده مدیر عامل شرکت تعاونی پیشکسوتان دفاع مقدس در گفتگو با سلام پاوه با بیان خبر فوق گفت : دارندگان کارت الکترونیکی مرزنشینان می […]

به گزارش سلام پاوه : قابل توجه دارندگان کارت الکترونیکی مرزنشینان در پاوه جهت فعال سازی این کارت ها به دفترشرکت تعاونی پیشکسوتان دفاع مقدس مراجعه نمایند.

محمد ناجی محی الدین زاده مدیر عامل شرکت تعاونی پیشکسوتان دفاع مقدس در گفتگو با سلام پاوه با بیان خبر فوق گفت : دارندگان کارت الکترونیکی کارت الکترونیک مرزنشینانمرزنشینان می توانند با مراجعه به دفتر شرکت تعاونی واقع در پاوه – خیابان 26 مراد – جنب بانک انصار این کارتها را فعال نمایند .

شایان ذکر است این کارتهای الکترونیکی مدتی است صادر شده اند اما تا به این لحظه هیچگونه استفاده و بهره ای برای صاحبان ان نداشته است و امید می رود در اینده نزدیک با همکاری مسئولان اجرایی شهرستان دارندگان این کارتها از مزایای در نظر گرفته شده آن بهرمند شود.

5 پاسخ برای “اطلاعیه : فعال شدن کارت الکترونیکی مرزنشینان در پاوه

  • پاوه ای در تاریخ تیر 29, 1394 گفت:

    با سلام خدمت بزرگواران ما 100 سال قبل ثبت نام کردیم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتیم کجا بریم

  • کامران در تاریخ آذر 3, 1393 گفت:

    باتشکر از اقای محی الدینی
    امیدوارم برای شهروندان عزیز

  • م-م در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    از همان اوایل ثبت نام کرده ام اما تا کنون کارت برایم صادر نشده است و شاید افراد زیادی اینجنین باشند لطفا یک جواب را بر روی سایت برایمان درج فرمایید که به منظور کسب اطلاع و مراجعه به محل فوق الذکر به صورت فردی خودداری گردد این هم نوعی دیگر از نحوه کمک به کاهش بار ترافیک .

  • شهروند در تاریخ آبان 28, 1393 گفت:

    آقای صالحی این کارت مرز نشینی با کارت تردد مرز تفاوت داره؟کارت تردد کی صادر میشه؟

  • پاوه ای در تاریخ آبان 28, 1393 گفت:

    با سلام
    اینجانب جزو اولین نفرها بوده ام که برای ثبت نام اقدام نموده ام اما تا حالا کارت صادر نشده است به کجا مراجعه باید نمود