ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 05:30

استاد مقدس یوسفی به دیار باقی شتافت …

استاد مقدس یوسفی به دیار باقی شتافت …

به گزارش سلام پاوه : با کمال تاسف و تاثر امروز خبری را تنظیم می نمایم که یکی از تلخ ترین خبرهای زندگی ام می باشد استاد مقدس یوسفی دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی که در مقطعی استاد بنده بوده است دارفانی دنیا را وادع گفت و به دیار باقی شتافت . صبح امروز استاد […]

به گزارش سلام پاوه : با کمال تاسف و تاثر امروز خبری را تنظیم می نمایم که یکی از تلخ ترین خبرهای زندگی ام می باشد استاد مقدس یوسفی دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی که در مقطعی استاد بنده بوده است دارفانی دنیا را وادع گفت و به دیار باقی شتافت .

صبح امروز استاد مقدس یوسفی از اهالی روستای داریان از توابع شهرستان پاوه بر اثر سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد استاد یوسفی از مدرسین و مقدس یوسفیمدارس مختلف شهرستان و استاد دانشگاه پیام نور پاوه بودند که علی الرغم مشکلات و کمبودهای موجود و فروش منزل خود توانستند دوره دکترای خود را در رشته برنامه ریزی درسی در تهران ادامه دهند .

استاد یوسفی در معنای واقعی (زگهواره تا گور دانش بجوی) را صرف کردند وی همچنین در عرصه فضای مجازی مدیسر چند وبلاگ بودند که آخرین وبلاگ وی که علمی می باشد با آدرس ذیل یادگاری است  برای دوستداران این عزیز :http://nilofardaryan.blogfa.com/و http://asanzaban.persianblog.ir

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه درگذشت استاد مقدس یوسفی ، استاد علم ، شعور ، معرف ، ایثار و معلم محبوب دیارمان را به خانواده و بستگان و همشهریان و اهالی محترم روستای داریان تسلیت عرض می نمایدو از خداوند متعال برای این عزیز که همیشه در راه علم و آگاهی و معرف بود رحمت و غفران الهی را خواستار و برای بازماندگان گرامی ایشان صبر و سلامتی را مسئلت می نماییم .

35 پاسخ برای “استاد مقدس یوسفی به دیار باقی شتافت …

  • نیما در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    خدا رحمتش کنه

  • ناشناس در تاریخ آبان 16, 1393 گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی

  • احمدیان در تاریخ آبان 16, 1393 گفت:

    سلام….ازشنیدن این خبرخیلی شوکه شدم…من افتخارشاگردی استادیوسفی روداشتم وبانهایت تاسف این اتفاق ناگوار روبه خانواده محترمش وهمه دوسدارانش تسلیت میگم وازخدابراشون صبرتمنامیکنم….روحش شادویادش گرامی

  • فواد محمدی در تاریخ مهر 4, 1393 گفت:

    تنها فوت نشد بلکه اندیشه ای ازدست رفت خداوند بیامرزد

  • کژال میرآبادی در تاریخ مهر 1, 1393 گفت:

    انا لله و انا الیه راجعون درگذشت همکار گرامی مقدس یوسفی را ب خانواده و نزدیکان آن بزرگوار تسلیت عرض نموده وبرای بازماندگان ایشان ازخداوند منان صبر عاجل خواستارم

  • سیاوش مظفری در تاریخ مهر 1, 1393 گفت:

    انا لله و انا الیه راجعون – از شمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش
    حقیر چند سالی با آن عزیز سفر کرده در پاوه همکار بودم مرحوم یوسفی شخصیتی علمی ، متین ، صبور و شکیبا و دلسوز بودند ، خبر مرگ ایشان بسیار ناراحت کننده و تأسف برانگیز بود ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده محترم ، بازمانگان گرامی، فرهنگیان عزیز پاوه و بویژه اهالی شریف داریان ،از درگاه خداوند غفار برای آن مرحوم مغفرت واسعه ی الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم. (( سیاوش مظفری مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان پاوه ))

  • لهون مرادي در تاریخ شهریور 31, 1393 گفت:

    سلام
    اينجانب لهون مرادي پسر دائي مرحوم دكتر مقدس يوسفي از طرف خود و خانواده آن مرحوم از تمامي كساني كه در خاكسپاري؛ مجلس ترحيم و يا به هر طريقي كه زحمت كشيده اند، با ما ابراز همدردي نموده اند، نهايت تشكر و قدرداني را دارم، اميدوارم خداوند منان به شما عزيزان عمر با عزت عطا فرمايند.
    از مديريت سايت سلام پاوه آقاي صالحي هم سپاسگزار و متشكرم.
    مه رگ بي واده ت عه جه ب ره نگي ره شت …. شين وست ئه و دنيا شادي ئه و به هه شت
    دنيا شينشه ن نيه ني تيش دا ….. به هه شت شاديشه ن مه گيلي پيش دا

  • فـرامــرز رشــیدی در تاریخ شهریور 29, 1393 گفت:

    انا لله و انا الیه راجعون
    خبردرگذشت مــرحوم مقدس یوسفی براستی خبری بس تاسف بار و ناراحت کننده ای بود.، ولی در برابر تقدیر حضرت حق چاره‌ای جز تسلیم نیست ، بنده هم این ضایعه را خدمت مردم فهیم و شریف داریان بلخص بازماندگان محترم و خانواده بزرگ آموزش و پرورش و همه داغداران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندکان گرامی صبوری و شکیبا یی مسألت می نمایم.
    روحش شاد یادش گرامی

  • دانشجو ی در تاریخ شهریور 29, 1393 گفت:

    حدا رجمتش کند انسان بزرگواری بود ن یادش همیشه گرامی

  • آرام حاتمی از تهران در تاریخ شهریور 29, 1393 گفت:

    خانواده محترم دکتر مقدس یوسفی
    با خبر شدیم در غم از دست دادن عزیزتان به سوگ نشسته اید برای آن عزیز از دست رفته طلب مغفرت وبرای شما وسایر بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل را از خداوند منان خواستاریم.

  • حکیمی در تاریخ شهریور 28, 1393 گفت:

    تسلیت اول به تمام مردم اورامانات ثانیا” به خانواده محترم آن مرحوم ومردم روستای داریان عرض میکنم . حقیقت دارد که مرحوم راه خود را گم نکرده است .داغداری ما تنها ماندن است . واقعیت دارد که کفته اند (مرگ یک عالم مرگ یک عااله م است)

  • مالک غفاری در تاریخ شهریور 28, 1393 گفت:

    درگذشت نا بهنگام استاد مقدس یوسفی را به خانواده ان عزیز تسلیت میگویم . روحش شاد ویادش گرامی باد

  • لقمان حیدری- باینگان در تاریخ شهریور 28, 1393 گفت:

    آخرین تماسی که با بنده داشت پارسال بود که فرمودند فلانی آزمون دکترا قبول شدم مشورت می خوام نظر شما چیست. ضمن ارادت و ابراز خوشحالی اصرار کردم که حتما راهی رو که انتخاب کردی تا آخر ادامه بدین. همکار و همکلاسی دوره کارشناسی در دانشگاه رازی بودیم. من هم به سهم خود این مصیبت بزرگ را به خانواده و دوستانم اقایان سرحد یوسفی و طبیب داریانی تسلیت می گویم. روحش شاد و قرین رحمت .آمین

  • نکته در تاریخ شهریور 28, 1393 گفت:

    چرا تسلیت ؟!اگر باور داریم که فوت عزیزانمان رسیدن به لقای پروردگار است چرا اینهمه ناله سر میدهیم؟ در حالیکه معتقدیم به دیدار حق لبیک گفته!یک توصیه:(‌ بهتر است از جملاتی مانند « مرگ زود هنگام » ، « مرگ نا بهنگام» و یا « مرگ ناگهانی» در اعلامیه ترحیم استفاده نکنیم، چون ممکن است امر بر ما مشتبه شود و فکر کنیم که مرگ زمان خاصی دارد.)

  • نورالدين يوسفي در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    تولد اتفاقي و مرگ حتمي است! استاد يوسفي را در دانشگاه پيام نور پاوه ملاقات كردم در طول ترمي كه همكار بوديم ايشان را فردي فهيم و دوست داشتني و عاشق دانستن يافتم ضمن تسليت به خانواده،همكاران و دانشجويان اين عزيز سفر كرده علو درجات و شادي روح بلندش را از درگاه لايزال الهي مسئلت دارم!

  • عاطفه در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    بودیم و کس پاس نمی داشت هستیم
    باشد نباشیم و بدانند بودیم

  • حيدري در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    روحش شاد يادش گرامي ، من در فاصله بسيار كمي به مدت شايد 5 دقيقه در خدمت اين بزرگ مرد بودم و سراسر وجودش را سرشار از علم و معرفت و اخلاق و تعهد ديدم

  • حبیب اله مستوفی در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    مرگ تذکری است سنگین و این سنگینی دوچندان می شود آنگاه که خبر مرگ کسی را می شنوی که می شناسیش و با بینش و منش او بیگانه نیستی، مدتی درمحیط کار اداری با این برادرِ اینک ازخاک بریده و ان شاء الله به غفران الهی رسیده مآنوس بودم و برحسب اتفاق دو روز قبل نیز گزارش کاراقدام پژوهی او را با عنوان « رفع مشکل نارسا خوانی یک دانش آموز با استفاده ازنرم افزار محقق ساخته » مطالعه می کردم . خزانِ عمرش در بهار دوباره آموزش و پرورش غم افزاست. به خانواده محترمش ، همکاران فرهنگی ،اهالی محترم داریان تسلیت عرض می کنم. دروصف این همکار عزیز فهم خودم را در یک جمله خلاصه می کنم : خصلت برجسته اش در این سرای غرور که امیدوارم سبب جَستنِ او در آن سرای سرور گردد این بود که همان بود که می نمود. تا آنجا که بعضی از نمودهایش سبب عدم درک درست بعضی از او می شد. او محرومیت را لمس کرده بود و در راه علم آموزی گرم پو بود. چنانکه گفتند مسکن شخصی را درپای کسب آگاهی بیشتر فدا کرد . بی خبر از اینکه پروردگار سبحان او را به سُکنی در جهان دیگر فرا می خواند ولاجرم باید رفت.
    چون مرگ رسد چرا هراسم / کان راه به توست می شناسم
    رحمت و غفران پروردگار کثیرالبرکات شامل او و صبر، قرین حال خانواده و بازماندگانش باد

  • همکار در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    ضمن تسلیت وتعزیت به جامعه فرهنگیان شهرم بخاطر از دست دادن این معلم عزیز قصد داشتم مطلبی در سوگ این مرحوم بنویسم که با توجه به شناخت وشنیدن درددلهای این مرحوم و دیدن این مجموعه همدردیهای کاربران عزیز در دنیای مجازی ، نوشته های بیرون دنیای مجازی (پلاکارد سر در مسجد) فقط به متنی کوتاه که قبلا ملاحضه کرده بودم بسنده می کنم.
    … ناگهان مرگ آمد و به من گفت: که باید برویم. به او گفتم: صبری باید دگر وقت مرا، او به من گفت: دگر وقت نداری، باید برویم . هر چه در کاغذ عمر نوشتی تو، دگر بس است و با لبخندی گفت: وقت تمام است عزیز، برگه ات را تو بده. قلبم ایستاد و آرام گرفت و نفس رفت و دگر باز نیامد و دکتر خبر مردن من را به عزیزانم داد. وه چه غوغایی شد، یک نفر جیغ می کشید و دیگری می گفت: خبر باید داد که فلانی هم رفت. برادر آمد کاش زودتر آمده بود. او صدایم می کرد که چرا رفته ام، بازگرد، تا که جبران کنم. اشک از گونه هایش جاری می شد و می افتاد بر روی پتو. کسی آمد و به او گفت: تحمل باید کرد. راستی هم که برادر خوب است و من که مدتها بود گرمی دست برادر را احساس نمی کردم هیچ، باورم شد که مرا می خواند ، اما حال به سراغم می آید. صبح فردا همگی جمع شدند و مرا بردند و سپردند به خاک بعد از آن همه از خوبی من می گفتند، ذکر اوصاف مرا باور نمی داشتم و نگران بودم که چرا برادر به غذا میل ندارد، دست برسینه دَمِ در ایستاد و هیچ نخورد. راستی هم که برادر خوب است، گرچه دیر است ولی فهمیدم که عزیز است برادر، اگر از دست برود و سفر باید کرد که بدانی که تو را می خواهند. آمدم به مجلس ترحیم خودم و دیدم همه آنهایی را که در ایام حیات نمی دیدمشان و عشق من در دلشان موج می زد، اما حالا!! همه از من می گفتند و یکی می گفت: انسان شریفی بود و دیگری می گفت: من و او وه چه صمیمی بودیم.

    رسم دیرین است که باید به آنجا برویم و سوگواری کنیم. عهد ما نیست، به دیدار کسی تا زنده است، دل او شاد کنیم. کار ما فقط شادی مرحومان است! نام تکلیف الهی به لبم بود، چه بود؟ صله مرحومان
    روحش شاد و یادش گرامی باد

  • جلیل بهرامی ینا در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    خبر درگذشت دوستی تلاشگر و وارسته را که اولین بار با اظهار لطف از طریق مجازی افتخار آشنایی با ایشان را یافتم،اکنون از طریق اینترنت و در خلال سفر دریافت کردم؛دریغا که وجود و جودش برای جامعه فرهنگی منطقه امیدبخش و پیش برنده بود!
    خدای متعال به ایشان،نعمت غفران و بهشت و به خانواده محترمشان ،پاداش و شکیبایی ارزانی دارد!

  • محمود حکیمی در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    واقعا یکی از تلخ ترین خبرهایی بود که در طول عمرم شنیدم استاد یوسفی هم کلاسی سابق بنده در دوران دبیرستان واستاد من در دانشگاه بود از لحاظ اخلاقی به معنای واقعی یک الگو بود روحش شاد یادش گرامی … مقدس عزیز هیچگاه فراموشت نخواهم کرد این سفریست که دیر یا زود همه ما باید طی کنیم

  • ابراهيم يوسفي در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    سر گشته چو پر گار همه عمر دویدیم . . . آخر به همان نقطه که بودیم رسیدیم ۰(امام فخر رازی) براستی که مرگ وآنهم در نظر کوتاه ما در زود هنگام چه سر و رازی است . دست تقدیر و اجل موعود چه امیدی ها که به ناامیدی و چه آمال و آرزوها را به ناکامی که نمی کشاند . ( یک عمر به کودکی به استاد شدیم….یک عمر زاستادی خود شاد شدیم . افسوس ندانیم که مارا چه رسید…..از خاک برآمدیم و بر باد شدیم ) بدنامی حیات دو سه روزی نبود بیش و عمر بیمقدار آدمی غیر قابل اعتبار (فریاد که از عمر جهان هرنفسی رفت ….دیدیم کزین جمع پراکنده کسی رفت . شادی مکن از زادن وشیون از مرگ…. زین گونه بسی آمدوزین گونه بسی رفت) وخوشا به حال کسان که بدانند برای چه آمدند و برای چه میخواهند بروند ،عمر کم مایه را سبب سعادت جاودانه نمایند و پی خود یاد و خاطری نیک بیادگار بگذارند .( زادن و کشتن و پنهان کردن ….دهر را رسم و ره دیرین است . خرم آنکس که در این محنت گاه …. خاطری را سبب تسکین است ) طلب بخشش وغفران الهی برای دوستی عزیز که از کودکی در خوابگاه شبانه روزی امداد می شناختمش و بر استعدادهایش آگاه و بر روح بی آلایش و ساده زیستش واقف و بر مرگش فقیرانه اش متاسف و غم خوار .

  • بهرامی در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    خدا رحمتش کنه واقعا نمونه کامل یک استاد بود روحش شاد…

  • م.. در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    سلام ر.حش شاد ویادش گرامی باد

  • کیومرث شریفی در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    ارزش بودنت را همیشه از اندیشه یک لحظه نبودنت میتوان فهمید!
    تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ از خداوند صبر برای خانواده محترم واقوام و دوستان ایشان خواهانم امیدوارم که غم آخرتان باشد .اندوه ما در غم از دست دادن این عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد تنها میتوانیم برایشان از درگاه خداوند متعال رحمت ومغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل خواهانم
    روحش شاد و یادش گرامی باد

  • برزگر در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    مرگ حق است ، حق همیشه پابرجاست. پس هیچ وقت حق را که همیشه پابرجاست فراموش نکنیم .
    به نوبه خود و در آستانه بهار آموزشی ، ریزش برگی دگر از باغستان تعلیم و تربیت را که ثمردهی آن روز به روز بیشتر میشد به جامعه فرهیخته شهرمان و خانواده داغدار آن مرحوم مغفور و ۲ فرزند دلبندش تسلیت و تعزیت بادا
    روحش شاد و یادش ماندگار

  • همایون محمدنژاد در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    سڵام ڕۆحش شاد و یادش به خه‌یربۆ.

  • فردیا محمدی در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی

  • جمال مرادپور از سقز در تاریخ شهریور 26, 1393 گفت:

    خداوندا دوست ، برادر ، همکلاس دوره دکترا ، دانشجوی رتبه اول قبولی دوره دکترا وصاحب دو فرزند کوچک ومعصوم را چه زود از همه ما گرفتی . عزیزترین بندگانت راچه زود فرا می خوانی . انقدر دلم گرفته که توان بیان ندارم خداوندا به خانواده ی پاک ومعصومش صبروشکیبایی عنایت فرما

  • مسعود مرادی (داریان) در تاریخ شهریور 26, 1393 گفت:

    انا لله و انا الیه راجعون
    ضمن عرض تسلیت وداع ناگهانی کاک مقدس یوسفی از معلمین فرهیخته شهرستان پاوه، به اهالی محترم روستای داریان، خانواده، اقربا، دوستان، همکاران و جامعه فرهنگی پاوه، از خداوند منان برای آن دوست سفر کرده غفران و رحمت الهی خواستارم و امیدوارم این ضایعه بزرگ فرهنگی و این خلا عظیم آموزشی با همت همکاران دلسوزش جبران و نهال علم و دانش همواره در سرزمین اهورایی هورامان شکوفا باشد.

  • اورامان در تاریخ شهریور 26, 1393 گفت:

    یاران چه غریبانه رفتن ازاین خانه

    هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه

    یادش گرامی وهمیشه سبزباد

  • سعدی سپنجی در تاریخ شهریور 26, 1393 گفت:

    سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز مرده آن است که نامش به نکویی نبرند
    اگر چه به ظاهر دکتر مقدس بزرگوار فوت کردند و رخت از این جهان بربستند ولی هیچگاه نام و یاد و خاطره او و نصایح وپندهای اوبرای دانش اموزان ، دانشجویان و همکارانش محو نمی شود و همواره آثار این دوست و همکار عزیزمان بعنوان باقیات و صالحات می ماند .از خداوند منان خواستارم که او رامورد عفو و بخشش قرار دهد و به خانواده محترمش صبر عطا فرمایید و الله تبارک و تعالی به ما توان دهد که همواره خوب باشیم و خوب بمانیم و خوب این دنیای فانی را ترک کنیم

  • کیوان حاتمیان در تاریخ شهریور 26, 1393 گفت:

    خبردرگذشت دوست و همکار دکتر مقدس یوسفی عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید

  • rastegar در تاریخ شهریور 26, 1393 گفت:

    روحش شاد و یاد ارجمندش گرامی باد و از خدواند منان درجات متعالی را برای روح پاکش ارزو مندیم

  • سحر در تاریخ شهریور 26, 1393 گفت:

    خدا رحمتش کنه وبه خانواده اش صبر بده