ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 01:51

از کونگ فو کاران مدال آور پاوه درمسابقات کشوری تجلیل شد+ عکس

از کونگ فو کاران مدال آور پاوه درمسابقات کشوری تجلیل شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه از دو تن از کونگ فو کاران مدال آور شهرستان که اخیرا موفق به کسب مدال در کشور شده بودند تجلیل به عمل امد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه ، نائب […]

به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه از دو تن از کونگ فو کاران مدال آور شهرستان که اخیرا موفق به کسب مدال در کشور شده بودند تجلیل به عمل امد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه ، نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه ،نماینده انجمن خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه و  رئیس هیئت کونگ فو 1کونگ فو شهرستان در محل سالن ورزشی کونگ فوی پاوه از دوتن از ورزشکاران موفق این رشته با اهدای جوایز و لوح تقدیری از طرف موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی و اداره ورزش و جوانان و هیئت کونگ فوی شهرستان تجلیل به عمل امد.

چندی پیش سینا دلشاد در وزن 73 کیلو گرم موفق به کسب مقام دوم و آریان رزاقی فرد در وزن منفی 59 کیلو گرم مقام سوم مسابقات کشوری در سبک کونگ فو توآ را در بین 18 استان کشور در استان البرز کسب نمودند و در همین راستا شب گذشته طی مراسمی از این عزیزان و مربیان زحمت کش آنان آقایان سوران قمری ورزشکار نام آشنای رشته کونگ فوی پاوه و آقای غالب محمدی دیگر مربی این عزیزان تقدیر و تشکر شد.

هیچ شکی نیست برگزاری چنین برنامه هایی با هدف ترغیب و تشویق هرچه بیشتر ورزشکاران محروم و توانمند و با استعداد دیارمان قابل تقدیر و تشکر است و در همین زمینه لازم است از جناب آقای هیوا حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه که به حقیقت از زمان تصدی این سمت شبانه روز در راستای اعتلای ورزش شهرستان و رشد و موفقیت ورزشکاران این دیار تلاش نموده است تقدیر شود .

ورزش کونگ فوی شهرستان پاوه با مربیان جوان و خوش آتیه و توانمند و مستعدی چون سوران قمری ، مسعود دلشاد ، غالب محمدی ، نازار محمودی ، فرزاد بیگامیری و…و حمایتهای بی دریغ هوشیار عبداله زاده رئیس هیئت کونگ فوی شهرستان روز های روشن و درخشانی را در آینده پیش رو خواهد داشت . امیدواریم مسئولین شهرستان از جوانان مستعد ،توانمند و آینده دار شهرمان حمایت های لازم را داشته باشند چون در حقیقت توان و بضاعت اداره ورزش و جوانان شهرستان بسیار محدود است .

در پایان این مراسم نونهالان و نوجوانان این رشته به اجرای مبارزه نمادین و حرکات نمایشی پرداختند.

کونگ فو 2

کونگ فو 3

کونگ فو 6

کونگ فو

کونگ فو 5

کونگ فو 5

9 پاسخ برای “از کونگ فو کاران مدال آور پاوه درمسابقات کشوری تجلیل شد+ عکس

  • راشد ولدبیگی در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

    آنها نوجوانان و جوانان آینده شهر ما هستند و من آنها را ستایش می کنم ؛ و بعضی از دوستان نظراتشون به معنی توهین یعنی آنها موفق شدند و اگر متعاد نباشند برای آن دوستان متائسفم .

  • دلسوز در تاریخ آبان 3, 1393 گفت:

    تا حالا معتاد نشده اند و انشاء الله نخواهند شد؟ امید است الگوی افراد معتاد گردند تا دست از اتلاف وقت و هزینه خانواده و ایجاد جو نا آرام در خانه و به هم ریختن کانون خانواده ها و بی حیثت نمودن شهر و دیار فرهنگی مان بردارند.
    تبریک می گویم حضور خانوده فرهنگی و دلسوز دلشاد امیدوارم موفق باشند.

    • ویروسو فلکه ی در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

      خب دوست عزیز بزرگترینشون 16سال سن داره میخای معتاد بشن . گفتن به زودی

  • فروزان رسولی در تاریخ آبان 3, 1393 گفت:

    تمام این ورزشکاران الگو و امید آینده این دیار هستند، دیار ما نیاز به عزم عمومی همراه با احساس مسوولیت و افکار مثبت، جهت پیشرفت دارد. لطفا همه با هم تلاش کنیم، نسبت به اجتماعمان احساس مسوولیت داشته باشیم و زیبا ببینیم.
    در خانه ات درختی می روید
    و درخت هایی در شهرت
    و بسیار درختان در سرزمینت
    …..
    در راه که می آمدی سحر را ندیدی

  • ناشناس در تاریخ آبان 3, 1393 گفت:

    باسلام خدمت مدیریت سایت خواهشمند است از درج نظراتی همچون نظر (پاوه ) خوداری فرمایید

    • ویروسو فلکه ی در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

      باید همه ی نظرات ثبت شوند دوس عزیزم . نظر پاوه هم خیلی به حقیقت نزدیک است

  • پاوه در تاریخ آبان 2, 1393 گفت:

    فردا همه معتاد هستن موفق باشيد و اين بجه بازيها جيه براي همه متاسفم

    • ویروسو فلکه ی در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

      ای دمو گرم فره پیانی قصکو عینو حقیقتی به

  • صهیب قادری در تاریخ آبان 2, 1393 گفت:

    امیدوارم شاهد موفقیت های بیشتر این عزیزان باشیم و لازم میدانم از آقای سوران قمری و آقای غالب محمدی تشکر کنم که
    به راستی بدون هیچ چشمداشت مالی وقت و توان خود را برای موفقیت افراد و همبستگی اعضای باشگاه صرف می کنند .
    به نوبه خود از این عزیزان تشکر میکنم.