ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 07:29

اجرای طرح تحول سلامت موجب رضایتمندی مردم شده است

اجرای طرح تحول سلامت موجب رضایتمندی مردم شده است

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه گفت: با تدبیر دولت خدمتگزار و اجرای طرح تحول سلامت، تمام هزینه های بهداشتی و درمانی افراد در بیمارستانهای دولتی کاهش چشمگیری داشته و رضایتمندی هر چه بیشتر مردم را فراهم کرده است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاوه ناهید امین زاده روز پنجشنبه در کارگروه سلامت […]

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه گفت: با تدبیر دولت خدمتگزار و اجرای طرح تحول سلامت، تمام هزینه های بهداشتی و درمانی افراد در بیمارستانهای دولتی کاهش چشمگیری داشته و رضایتمندی هر چه بیشتر مردم را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاوه ناهید امین زاده روز پنجشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی پاوه، اجرای طرح تحول سلامت را یکی behdashtاز اقدامات مثبت دولت دکتر روحانی اعلام کرد.
وی، برتلاش بیشتر اعضای کارگروه سلامت و همکاری آنها در جهت ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در شهرستان پاوه تاکید کرد.
دکتر فاروق سلیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه نیز در این نشست بر لزوم پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام با توجه به مرزی بودن این شهرستان تاکید کرد.
ساماندهی جایگاه دفع زباله در سریاس، فعال کردن کمیته اتلاف سگهای ولگرد، کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری قارچی و پوستی در بین کشتی گیران شهرستان، انجام طرح مطالعاتی جمع آوری فاضلاب مسیر روستای شمشیر تا روستای خانقاه، تشدید بازرسی های مشترک از اماکن عرضه مواد غذایی و بهداشتی، قهوه خانه ها و سالنهای ورزشی و ارزیابی عملکرد این گشت های بازرسی و مشترک از مهمترین مصوبات این کارگروه بود.

 

4 پاسخ برای “اجرای طرح تحول سلامت موجب رضایتمندی مردم شده است

  • اکبر در تاریخ آذر 24, 1393 گفت:

    سگهای ولگرد باعث بیماری هاری می شود و این بیماری درمان ندارد در نتیجه بهترین کار پیشگیری و از بین بردن سگهای ولگرد که در این زمینه شهرداری و شبکه بهداشت دارن کوتاهی می کنن واین ارگانها عملن کاری انجام نمی دهند

  • ناشناس در تاریخ آذر 23, 1393 گفت:

    شهرداری روانسرسگهای ولگردراباتفنگ بیهوش کننده معدوم میکندپاوه دست رودست گذاشته است

  • شرمین در تاریخ آذر 23, 1393 گفت:

    بنده از سال 1374 کارمند شبکه بهداشت پاوه بودم
    از آن زمان تا کنون تقریباً (حدود 20 سال) سالی حداقل دو تا سه بار موضوع سگهای ولگرد در جلسات بهداشت مطرح و حتی مصوب می شود اما هیچگونه فعالیت اجرایی در این خصوص صورت نمی گیرد.
    به عبارتی دیگر ما فقط روی کاغذ و در متن صورتجلسه سگهای ولگرد را کنترل می کنیم اما در دنیای واقع سگها روز به روز فربه تر شده و تعداد انها و به دنبال آن مزاحمت هایشان بیشتر و بیشتر می شود.

  • ادریس رحمانی در تاریخ آذر 23, 1393 گفت:

    با عرض سلام
    از مدیر شبکه بهداشت پاوه در خواست میشود سگ های ولگرد باعث اذیت و حتی می توان گفت باعث بیماری در منطقه شده ، با شهرداریها هماهنگی شده که جهت فنا سگ ها اقدام لازم بعمل آید .